Görünce resmini içim yanıyor
Kapanmış yaralar tekrar kanıyor
Gören herkes beni deli sanıyor
Sen nasıl yarasın kalbim acıyor
Varlığın şükrümdü yokluğun çilem
Bu yara ile ben nereye gidem
Böyle çekmektense güç verde ölem
Sen nasıl yarasın kalbim acıyor
Diyar Diyar kaçtım hala içimde
Gözlerinin rengi hep hayalimde
Nereye kaçarsam hep hep düşümde
Sen nasıl yarasın kalbim acıyor
Kapanmaz yaramsın beni bağlayan
Uğrunda bağrını bendim dağlayan
Gözlerimde yaşlar nehir çağlayan
Sen nasıl yarasın canım yanıyor
Bir gelişin vardı birde gidişin
Apansız,zamansız kalbe girişin
Seni seviyorum adam deyişin
Sen nasıl yarasın kalbim acıyor
Bir resmini göster arada bana
Diner belki benim hasretim sana
Uzanıp bir tutam almaya saçına
Sen nasıl yarasın canım yanıyor
Kayıt Tarihi : 23.06.2026 05:53:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!