“Maaşallah yaa! ”
Yıllar geçse aradan
Sen hatunun dibisin
Yaşlatmamış yaradan
“Varlığın yeter, yokluğun beter! ”
Ne sensiz açan, bir kır çiçeğin
Bahçelerde dolaşan, öten böceğin
Odama doğan, sabah güneşin
Bilesin sensiz, kıymeti yoktur
“İlk kez görmüş gibi! ”
Koparmayın beni dalımdan
Bırakında bir gün göreyim
Ayırmayın beni canımdan
“Tatlı bir sitemdir siz dostlara! ”
Arkadaşlık yollayın, sonra uzaktan bakın
Aynı frenkanslar da, aman buluşmayın siz
Kendi kendinize de, yersiz tripler atın
“Çok sınadım sevgini!
Aşkına ümitler, bekleme bir gün
Sen körsün derim ben, vermem bir daha!
Görmedin kalbimi, yanarken her gün
Nankörsün derim ben, sevmem bir daha!
“ Hem de yıllarca! ”
Aman sakın bu zamanda
Harç isteme dost kalalım!
Ödemezsin tez zamanda
'Gidişinde, gelişin kadar onurlu olsaydı,
Bu kadar üzülmezdim be şerefsiz! ”
Bu nasıl gidişti, yaktın ardından
Yüreğim oldu bak, bir yangın yeri
“Suçluyum ne yapayım! ”
Alıp bu kalbimi sen, yerden yere vururken
Kabahat sende değil, sana gönül verende!
Huzur dolu dünyamı, yık sen durup dururken
Kabahat sende değil, seni böyle seven de!
“Çok acılar çekersin bak! ”
Tam ortadan, yaracaklar
Kanma dedim, gönlüm sana!
Seni yine, kıracaklar
Yanma dedim gönlüm sana!
"Bursaray şehre küstü hem de üç gün! ”
“Hepimizin servisiydi! ”
Lodos fırtınası yıktı direği
Rayların üstüne devrilip durdu!
Hopladı herkezin, birden yüreği




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!