“Ve bende bittiğin o gün! ”
Yıkıldı bu dünyam, o ellerinle
Boşluğa atıp da, ittiğin gün
Bir oktu bakışın, o gözlerinde
Kalbimden vurup da, gittiğin o gün
18 Mart 1915
Düşman geldi duruldu
Baydı Çanakkale de !
Hesapları soruldu
Saydı Çanakkale de !
“Canım akrabalarım! ”
Bundan böyle takmıyorum
Sevmezlerse, çok ta tın ya!
Yollarına bakmıyorum
“Sen canıma tak ettin! ”
Kendi ipini sen, kendin çekersin
Yaşamı ben sana, ar etmez miyim?
Kendi ektiğini, bir gün biçersin
Dünyanı başına, dar etmez miyim?
“Hiç kimseler bulamasın! ”
Ömür boyu orda duram
Akla beni yüreğinde!
Aşk kokarım buram buram
“ Daha ne olsun!
İnan ki başka şey, dilemiyorum
Aşkımı fark edip, bir düşün yeter!
Gönlümden sevdanı, silemiyorum
Kalbime çark edip, dönüşün yeter!
“Hayalinde ben olayım!
Kıskanırsan anlatma sen
Hislerinde gizle beni!
Şu gönlümü dağlatma sen
“Güzelsin güzel! ”
Ne kadar yumuşak dizlerin senin
Başımı koyduğum yastık gibisin!
Yalanım yok ki bak, vallahi yemin
“İyi günün dostları, delinsin o postları! ”
İyi günde hiç arama
Üç beş derken elli olur
Hele düşsün başın dara
Dost zor günde belli olur
“Böyle candan severken! ”
Bir ateş ki yakarken
Kordur senden ayrılmak!
Ta temelden yıkarken




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!