“Yüz verdiler, astarını isteyebilirler! ”
Yıllar yılı soluktu hep
Yüzlerine kan geldi bak!
Yürekleri buruktu hep
“Her canlı yaşamayı hak eder..! ”
Kalbinde bir vicdan, taşıyorsan sen
Sev be dostum üzme, hayvandır diye!
İnsansın insanca, yaşıyorsan sen
Gel be dostum ezme, hayvandır diye!
"Havalı kız! "
Güzelsin sen, tamam canım
Yürü gurur, tavan yapsın!
Bakışların, yaman canım
Ne diyeyim, havan batsın!
“Karar benim! ”
Hiç kimseyi karıştırmam
Ömrüm kimi, isterse o!
Başkasıyla kırıştırmam
“Ve bende bittiğin o gün! ”
Yıkıldı bu dünyam, o ellerinle
Boşluğa atıp da, ittiğin gün
Bir oktu bakışın, o gözlerinde
Kalbimden vurup da, gittiğin o gün
“İstisnalar kaideyi bozmaz! ”
Uğraşma be dostum, uğraşma boşa
Bulunmaz içinde, arasan veli!
Yazık değil mi o, döktüğün yaşa
İndirir adamı, çenesi dili!
'Tetikçi gözler! '
Severken her sözün, umut verirdi
Şimdi ise bir sızı, yara gölerin!
İçimde koskoca, dağlar devirdi
Son tetiği çekti, kara gözlerin!
“Bunlara dikkat edeceksin! ”
Aynaya bakıp da, sapma kendinden
Ben bir tilki değil, aslanım dersen!
Vicdanın var ise, kopma kendinden
“Sonsuza kadar! "
Bugün sağlıklıdır, yarınsa hasta
İnsanız insana, yardım edelim!
Kalmasın yüreği, hüzünde yasta
Güzel mani yazarım
Değmez sana nazarım
Al kalbine göm beni
Sende olsun mezarım




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!