“ Her şey, daha güzel olabilirdi !
Seninle olmayı, yine denerdim
Sabrımı bu kadar, taşırmasaydın !
Belki döner seni, tekrar severdim
Canımı bu kadar, acıtmasaydın !
Kar boran fırtına, o kışın değil
Yüzüme sımsıcak, bakışın güzel!
Gözünden döktüğün, o yaşın değil
Kalbime huzurla, akışın güzel!
Bensizken kıvranıp, büzüldüğünde
“Sen var ya sen! ”
Akmasın bu gözyaşlarım
Sil canımın içi sen sil!
Sana bütün uğraşlarım
“ Eğer ki vefasız, çıkacaksa o !”
Bundan böyle karar, verdim aşklarda
Şeytana bir daha, uymam severken !
Kalbimse sıkışıp, kalıyor darda
Canımı ortaya, koymam severken !
“Aman üzerime gelmeyin !”
Canım sıkkın bu aralar
Her gelene çatasım var !
El bir yerden, hep yaralar
İğne olup batasım var !
“ Ruhum daraldı, benzim sarardı, dünyam karardı !
Sen de artık bit diyorum
Hayel yıkkın bu şehirde !
Al başını git diyorum
Canım sıkkın bu şehirde !
"Soruyon ya bana neyimim diye !
İçimde tutuşan, büyük sevdada
Yangınım, ateşim, harımsın benim !
Unutma ki aşkım, sen bu dünyada
Canımsın, yarımsın, varımsın benim !
“ Çocuk kalmak güzeldir her zaman !”
Ne dert vardır, ne de tasa
Büyüyünce çocuk olcam !
Ben ne dersem, odur yasa
Büyüyünce çocuk olcam !
“ Çok anlam taşıyor !”
Sevene sözdür parmaklarından
Bir daha çıkmasın, sakın bu yüzük !
Aşk sözü dökülsün, dudaklarından
Bir daha yıkmasın, beni bu yüzük !
“Çekilmez hiç nazları! ”
Teknoloji çağında
Durdurulmaz hızları!
Bilgisayar ağında




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!