“Ah bu gönlüm ahh! ”
Dudağında hep adını
Yıllar yılı andı gönlüm
Alamadı aşk tadını
Sana boşa yandı gönlüm
“Yakalamak hiç kolay değil !”
Yıllar yılı özlemim
Hayalimde düşümde !
Yollarını gözlerim
Gönlüm aşkın peşinde !
“ Daha ne olsun !”
Sıkıntıdan patlıyor
Ömrüm entübe olmuş !
Tam ortadan çatlıyor
Gönlüm entübe olmuş !
"Sen bak bir hele ! '
Karanlık dünyama, sefa diyerek
Bahtıma bir ışık, olsun sözlerin !
Yaralı kalbimi, şifa diyerek
Gönlüme tedavi olsun gözlerin !
“ Ruhum delidir !”
Bende herkes gibi, normal sayılmam
Kalbim inançlıdır, biraz velidir !
İnsanı insandan, asla kayırmam
Gönlüm güzel ama, ruhum delidir !
“ Herkes giremez bu meclise !”
Gönlüm huzur meclisi
Şok edenler gelmesin !
Davet eder herkesi
Çok edenler gelmesin !
“ Hüzün dolu sensiz garip !”
Aşk bahçemde boynu bükük
Gülüm sensiz açmıyor bak !
Yine kalbim kırık dökük
Gönlüm neşe saçmıyor bak !
“ Ne yapacağım ben senle ya!
Hiç boşuna uğraşma ya
Aşkın zehir tadan olmaz!
Her güzele yanaşma ya
“ Ölüm her an ensemizde
Hatırlayın bunu sizde !”
Hayatına son bir veda
Etti şimdi biri daha !
Yol alıp da sessiz seda
"Tadilat nedeniyle kapalıdır ! "
Yoruldu birazcık dinlensin diye
Gönlümü nadasa bıraktım bugün !
Yangını sönüp de, küllensin diye
Gönlümü nadasa bıraktım bugün !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!