“Biliyorsunuz değil mi !
Gıdım dıdım yüzdelerle
Kırıldı şu, umut dalı !
Söz verdi ya, hani nerde
Bu yıl emekliler yılı !
“ Keşke çocuk kalsaydık ! ”
Küçücük ve hep semizdik !
Öfke ile kinlendik biz
Çocuk iken ter temizdik
Büyüdükçe kirlendik biz !
“ Alır bütün benliğimizi !”
Kem gözlere esir düşer
Çatlatır o nazar bizi
Arkamızdan kuyu eşer
Büyük şehir bozar bizi
“ Mest eder yürekleri !”
Her yüreğe dokunur
Büyülü aşk şiirleri !
İçtenlikle okunur
Büyülü aşk şiirleri !
Arkadaşlık dostlukla, gönül kapı açıyor
Kalbimizin sesine, uyalım gitsin artık!
Madem huzur veriyor, hep mutluluk saçıyor
Bu sevdanın adını, koyalım gitsin artık!
Bu duygudur her daim, yürekleri hisleyen
" Neler geldi başıma ! "
Dört mevsimde kış idim
Kurtulmadım hüzünden !
Hep gözleri yaş idim
Bu sevdanın yüzünden !
“ Neler geldi başıma !
Gözlerimse her gün bak
Yaş bu sevda yüzünden !
Zannetmeyin kalbim sert
Taş bu sevda yüzünden !
“Sular işletmesine özel dilekçemdir! ”
Elektrik ile, doğalgaza bak
Bu sistem bizleri, soydu buski ya!
Sen bari bizlere, yapsan bir kıyak
“Tatlı bitmez ama !”
İlkten mutlu olur insan
Oynamaz ki, kalp de taşlar !
Sevip huzur, bulur insan
“Sadece aşk’ı yazmam ben !”
Aşk’tan öte başka, duyguda taşır
Kimine çok değer, nazar bu yürek !
Etliye sütlüye, tabi karışır
Bütün konuları, yazar bu yürek !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!