“ Çabuk bitti yaa tüh! ”
Üç günlükmüş demek sevdan
Gören herkes sana şaşkın
Hani oydu senin dünyan
“Bu yalana sen inanıyor musun? ”
Hani mantık hani akıl
Buna aşk mı, diyorsun sen!
İstediğin gibi takıl
“Tattırma bu acıyı! ”
Alışmışken sana ben
Ruhum senle uyanır!
Ayrılalım deme sen
Buna can mı dayanır!
"Almaya da devam ediyor! "
Çalıp bütün zamanımı
An alıyor bakışların!
Dinlemiyor amanımı
Can alıyor bakışların!
" Ne olacak bu işler böyle ! "
Sen gittin ya şu kalbimden
Yokluğun hep yaralıyor
Bellidir bak her halimden
Can bedende daralıyor !
“Bilirim değişmez, huylunun huyu! ”
Eski tas bak eski hamam
Sevsen, gönlüm hiç bıkar mı?
Sanma ki yar, her şey tamam
Can çıkmadan, huy çıkar mı?
“ Ah be güzelim !
Anla garip halimden
Yapma canım canikom !
Benim seven kalbimden
Sapma canım canikom !
“ Beter ol geber !”
Duydum ki, kahrolup yanıyormuşsun
Oh iyi olmuş ya, canıma değsin !
O eski günleri, arıyormuşsun
Oh iyi olmuş ya, canıma değsin !
“Neden mi ? “
Sorma bana, neden niye
Canım çekti ondan sevdim !
Yaşamadım, bu ilk diye
Canım çekti, ondan sevdim !
“ Her şey, daha güzel olabilirdi !
Seninle olmayı, yine denerdim
Sabrımı bu kadar, taşırmasaydın !
Belki döner seni, tekrar severdim
Canımı bu kadar, acıtmasaydın !




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!