“Hiç mi acımadın! ”
İyi kötü gidiyorduk
Kabus kattın şu rüyaya!
Bizler deli seviyorduk
“Bilmeni çok isterdim gerçekten !”
Seni candan şu gönülden
Nasıl sevdim bilemezsin !
Ömür verdim bu ömürden
Nasıl sevdim bilemezsin !
“Yalnız bana gülmeliydin ! “
El sözüne uyup gittin
Gerçekleri görmeliydin !
Ortalarda koyup gittin
Nasıl sevdim bilmeliydin !
“Bu o kadar kolay mı? “
Gözyaşlarım yağmur seli
Nasıl kurut dersin bana!
Aklımdasın halâ deli
“ Kısmet değilmiş !”
Ne yapalım hayat bu
Gülmek nasip olmadı !
Bir güzelin kalbine
Girmek nasip olmadı !
“O kadar ki iğrençsin sen! ”
Bundan böyle, asi gönlüm
Ben boynumu eğmem sana
Boşa geçse sensiz ömrüm
Nazar olsam değmem sana
“ Emin ol ki, buna yemin !
Herkes gibi değil inan
Nazın başka güzel senin !
Yüreğime aşkla varan
Hazın başka güzel senin !
“ Az kaldı az !”
Çok güzelsin inan harbi
Hazzın beni öldürecek !
Kız bu kadar, kasma kalbi
Nazın beni öldürecek !
“ Zorla güzellik olmaz tatlım! ”
Vallahi o kadar bunalttın beni
Dört mevsim olsan da yazın çekilmez!
Dar sokaklar gibi daralttın beni
“Sensiz bir hayatın! ”
Seninle yaşarken, gençlik çağımı
Ayrılık ördü de, bak bu ağımı
Hayatla kopardım, bütün bağımı




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!