Her yerden saldırıya geçmiş,
Müstehcen bir aşktı benimki sana.
Bedenimiz yaralanırken ruhumuzu unutturmuştu
Dokunuşlarımız masumiyetimizi alıp götürmüştü.
Senin için sonsuza dek kaybolan bir çocukluk,
Bende kısır kalmış mutluluk.
Ve sonunda sende veda,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




burda biraz daha dusunmeye itebiliyorsun beni. ama siirlerinde hikaye ile siir arasi bi tarzin var. hani kisa metrajli film gibi...hos.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta