Bu aralar ateşböceği poposu gibi kalbim.
Bir yanıp bir sönüyor, iki gülüp üç ağlıyor.
Sasha ile vedalaştım, biraz daha yalnızlaştım.
Memlekete uçacağım, dostları kucaklayacağım.
Hayat böyle miydi, yaş aldıkça mı dramatikleşti?
Güçlü kalmak mı zorlaştı, ben mi yumuşadım?
Murad ErtaylanKayıt Tarihi : 4.10.2024 10:17:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
Barinaktan aldigimiz kedimiz bize harika bir on yil yasattiktan sonra geldigi gibi kolayca ayrildi aramizdan.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!