Düşünüyorum da ben
Şimdi nerelerdesin?
Hiç de sesin çıkmıyor
Sevgilin vardır kesin.
Oysa ben hala burda
Bıraktığın yerdeyim.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Duygu yüklü
Şiirinizi beğeni ile okudum
Güzel bir şiir
kutluyorum
Mehmet Ali bey
selam ve
muhabbetle...
sevda ile sevgi ile sarhoş olmak kadar güzel ne olablriki keşke sevgi olsa yüreklerde de kin öfke ihtiraslar nefsimiz esir lamasa ve nerkes severek yaşasa kutluyorum güzel şiiri ve kaleminizi
Sen varsan ben de varım
Sen yoksan ben bir hiçim
Bu aşk ne biçim aşkmış
Yıllardır yandı içim.
----- Hocam bu şiiri çok beğendim kutlarım saygılar.
'Ve seninle HEP sarhoş....'
Bu son dize aşkın tarifleri içinde yer alacak kadar doğru ...
Kaleminize sağlık sayın Çıbıklı....
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta