Bir ışık parladı
O sapsarı sıcağın
Nede güzel yandı
O sapsarı sıcağın
Hançerin kavuruldu çıtır çıtır
Rüzgarın uğultusu seslenir
Acılardan mı bu güzel ışıltın
Nede güzel ısıtıyor o sapsarı sıcağın
Sokaklarda bana ışığın oldu
Işığın olduğu kadar umudum doldu
Bir o kadar güneşim doğdu
Bu nasıl o sapsarı sıcağın
Şimdi sana sesleniyorum ne olur gel umudum ol
Işığınla karanlığımı aydınlatan yüreğim ol
Güneşin rüzgara karıştıkça hançerim ol
Kalbimi yüreğinle dağılan o sapsarı sıcağın
EngelsizRuhum_
Engelsiz RuhumKayıt Tarihi : 22.06.2026 19:57:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!