İlk önce mü'minin kıblesi oldu
O kutlu belde ki miraca yoldu
Sabır gösterecek daha ne kaldı
..........Kazanırız elbet bu dava haksa
..........Bekle, geliyoruz Mescid-i Aksa!
Muhammed Mustafa’sın
Cihana gelmiş değil,senin gibi bir nebi
Bunu nerden bilecek hakkı bilmez ecnebi
Sen ki âleme sultan sen ki varlık sebebi
Sen Ahmed-i Mahmud-u Muhammed Mustafa’sın
Gül yüzünde sürmeli kahverengi gözlerin
Bakmaya kıyamadım seni sevmek ne güzel
Kalbimi fethetmisken sevgi dolu sözlerin
Başka yar koyamadım seni sevmek ne güzel
Ne Lazım?
Arkadaşım, hey! Âsım,
Ekim bitti bak Kasım,
Bu yağmurlu günlerde,
Söyle bize ne lazım?
Hedefimiz ! Mazisiyle Güçlü, Atisine Yol Gösteren Sağlam itikatlı Bir Nesil!..
Nesil Yetişsin !
Büyük sevdasıydı sahabelerin
Hizmette yarışın manası derin
Hedefimiz ! Mazisiyle Güçlü, Atisine Yol Gösteren Sağlam itikatlı Bir Nesil!..
Nesil Yetişsin !
Kadınlar içinde ilk iman eden
Neyini Seveyim Böyle Dünyanın
Bir tarafta zulüm, bir tarafta kan;
Neyini seveyim böyle dünyanın!
Bu kadar mı vampirleşir be insan?
Neyleyim
Candan sevdim hüküm giydim hasrete
Baharımda yüzüm gülmez neyleyim
Mahkum oldum sevda denen illete
Sevdiceğim halim bilmez neyleyim
Öğretmenin Vedası
Kalbim biraz hüzünlü size veda ederken
Yıllar çabucak geçti, çare bulamıyorum.
Ayrılık vakti geldi, ayrılamayız derken
İstesem de nafile artık kalamıyorum.
Almasan da dünyadan haz
Kıl namazı eyle niyaz
Azığımız birhayli az
Mevla’mıza kul ol gönül
Derdimiz çok kaldık naçar




-
Abdurrahman Yildiz
-
Cahit Telkök
-
Hamit Kalkan
Tüm YorumlarSevgili Salih bey şiirlerinizi içtenlikle takip etmekteyiz.Güçlü kaleminizin her zaman daim olmasını temenni ederim.saygılarımla...
En büyük sanat nefsi aritma sanatidir bu da Allahin bize ögrettigi sanattir.
bu saflastirmanin kanununu da.Amentü olduguna göre.....
Nefisleri aritma sanatina olan katkilarindan dolayi sair dostum Salih Kozani
Saygilarimla ve en derin muhabbetimle kutluyorum
DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU SALİH BEYİN YAZMIŞ OLDUĞU...HECE VEZNİ ŞİİRİ OKUMAK BİR BAŞKA HAZ DEĞİLMİ...BİRDE KONU İTİBARI İLE MÜKEMMEL ANLAM TAŞIYORSA İŞTE O ZAMAN OKUMAYA DOYUM OLMUYOR..YÜREĞİNİZE SAĞLIK GÖNÜL DOSTU..İYİKİ VARSINIZ..SAYGILARIMLA
AYRICA DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU HİKMET BEY İN YORUMUNUDA D ...