Senin saatin sabahı gösterdi diye benim de mi öyle olmalı?
Belki benim saatim hâlâ gecenin ayazında.
Aynı güne uyandık diye aynı mevsimi mi yaşadık?
Aynı vakti mi yaşadık?
Sen ikindinin semasındayken, ben akşamın darında olamaz mıyım?
Kayıt Tarihi : 26.06.2026 01:44:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!