Geçmişimin elleri titriyor,
geleceğimin gözleri yaşlı.
Sancılar hep geceleri mi başlıyor?
Ağlamalar gizli gizli,
acılar aleni yaşanıyor.
Geçer deyu, bu da geçer;
bazen yakar da geçer,
bazen deler de geçer,
bazen ise sever de geçer.
Geçer mi, ey mümin kardeşim,
bu acı da mı geçer?
Fena ve beka dedim di ona;
çocukluğum, şimdim, geleceğim…
Biraz daha sabredin;
iyileşip yanınıza geleceğim.
Vakit bizim,
imanlı bekleyişler bizim.
Son düzlüğü geçmekteyim;
bekleyin,
gelmekteyim.
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 02:29:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!