- Çok,
biliyorsun o ev sana
titiz bir kadın
tozunu alır hayratın
söğüt ağacı
- çok görüyorum o yarayı sana
rüzgar çanı bu
bilmiyor
biz kederliyken susmayı
- çok görüyorum o rüyayı sana
şarkılardan uzak dur
birlikte başaracağız
ayrılmayı.
~
Kayıt Tarihi : 5.02.2020 09:12:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Yaralarımızda da oran bulunsa iyi ederiz.
Çok güzel şiir. Ayrılmayı başarmak karşılıklı.
"İkinci" sırada, kalınından...
Ya "çete" ?
Bize "çok görünsün" bence de,
Bitsin, ayrılalım artık,
Yakışmıyor zira!
Dedim, ben de...
Tebrikler Halise Hanım..
eyvallah
çok sevgiler
teşekkürler.
var olun, selamlar
TÜM YORUMLAR (6)