Kaç gedik açtın ki öremez oldum
Senden başkasını göremez oldum
Gözlerin gözümde kör bıçak gibi
Sevdim sevilmedim bunda ne buldum
Bir hayal peşinde az mı savruldum
Aşk geldi sen geldin yâr
Sen geldin yâr aşk geldi
İnceldi deli gönlüm
Deli gönlüm inceldi
Aşk geldi fırtına kar
Aşk karın doyurmaz ki gönülleri doyurur
Müşküllerin içinde müşkülleri doyurur
İlham verir şem için dönen pervanelere
Bir gül için şakıyan bülbülleri doyurur
Türkiye’yi hasretinle dolaştım
Bağrım açık yana yana sevdiğim
Senin için dağlar aştım yol aştım
Edirne’den Ardahan’a sevdiğim
Seslesinler saçlarının telinde
Sol yanımda bir şeyler kıpırdanıyor sanki
Çekilmiş gözlerinden bir temaşa değince
Benim dinim imanım zail olur inan ki
Saçlarının kıvrımı keman kaşa değince
Çehrem hasret kalmasın çehrenin güneşine
Sevda içtim kor tasında
Gecelerin ortasında
Rüyalarda seni gördüm
Bugünümsün dünlerimsin
Sen gelecek günlerimsin
Ne mektup yolladın ne de bir haber
Bekletme gönlümü ezdi ayrılık
Kapıdan kovarım bacadan girer
Yedi yıl peşimde gezdi ayrılık
Yalnız bırakmadı tek bir saniye
Sen gittin ama kalbim sızılı kaldı şimdi
Aklımda saçlarının kızılı kaldı şimdi
İçime tam içime bir dert geldi oturdu
Yeşerttiğim çiçekler ezili kaldı şimdi
Nasıl unutayım gittiğin günü
Belki bir gün çıkar bana gelirsin
Bazı yüreğini ayrılık hüznü
Bazı gurbet sıkar bana gelirsin
Beni hatırlarsın seni unutup
Azerbaycan bizden ayrı değildir
Türkiye ne ise Azerbaycan o
Dilimiz töremiz milletimiz bir
Türkiye ne ise Azerbaycan o
Biz iki devletiz tek bir milletiz




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!