Hatırlar mısın bilmem sol yanıma oturdun
Hâlâ enkazındayım bir bakışlık depremin
Bütün ihtişamınla o gün orada durdun
Ben senin hayalinle yaşıyorum Yasemin
Saçının bir telini unutmama imkân yok
Seni gördüm peşinden
Yürüdüm yavaş yavaş
Sevdanın ateşinden
Eridim yavaş yavaş
Ne gün verdin ne sıra
Yeniden yarat beni
Beyaz avuçlarında
Adını yüreğime
Sen yaz avuçlarında
Yeniden yarat beni
Sen bana bir akşam rüzgârlarla gel
Çocuksu masalsı diyarlarla gel
Kır gayrı esaret zincirlerini
Vakitli vakitsiz firarlarla gel
Sen beni yaktığın ateşte ara
Beni sormak için közlerin yeter
Kalbimi fırlattın attın kenara
Beni görmek için izlerin yeter
Bu aşkın yükünü her yiğit çekmez
İnsanoğlu dinlemedi derdimi
Rüzgârlara dert anlattım yıllarca
Dinleyen de anlamadı derdimi
Duvarlara dert anlattım yıllarca
Katlansam da cilvelere nazlara
Yılbaşını boş verin
Yıl sonuna ah ettim
Bana bir yol gösterin
Bir yıl daha kaybettim
Yürüdüm adım adım
Hayalin üstüme gerilmiş bir yay
Sen oksun bu şehrin sokaklarında
Kaç yıl geldi geçti yâr dile kolay
Sen yoksun bu şehrin sokaklarında
İstedim dört mevsim sen açsın güller
Yıllar yılı gurbette
Kışlamaktan yoruldum
Ömrüm geçti mihnette
Boşlamaktan yoruldum
Derdimi desem kime




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!