Aşkımla durmadan alay edersin
Her şeyi büyütür olay edersin
Ayrılığı bile kolay edersin
Demek ki yanında bir kıymetim yok
Sabredemiyorum kırdığın yeter
Beni gördüğün zaman yüzünü çevirsen de
Ben her şeyinle seni hâlâ çok seviyorum
Sen, şu koca dağları üstüme devirsen de
Ben her şeyinle seni hâlâ çok seviyorum
Seninle yaşadığım günleri arıyorum
Seni çok seviyorum
Seni çok özlüyorum
Yüzünü görmek için
Yollarını gözlüyorum
Bir ses duyduğumda
Kalkışım sana
Tavrını baştan koyacaktın
Ya bana umut vermeyecek
Ya da bırakıp gitmeyecektin
Sen benimle oynadın
Bu oyunun sonunu
Dayanılmaz bir hâle geldi hasretin
Her geçen gün aşkınla eriyorum
Bilmiyorsun sevgilim, ben seni
Tahmininden çok,
Daha çok seviyorum
Üç ay oldu sen gideli buradan
Anlatamam seni nasıl özledim
Sanki yıllar geçmiş gibi aradan
Anlatamam seni nasıl özledim
Her nefeste anar oldum ismini
Günün birinde
Seninle karşılaşırsak
Bana yaptıklarından sonra
Yüzüme nasıl bakacaksın
Sen hangi duygular
İçinde olursun,
Mevlam, “Ne dilersin kulum! ” deseydi
İnan ki ben yine seni isterdim
Cenneti önüme açıp serseydi
İnan ki ben yine seni isterdim
Daha dün rüyamdın, bugün gerçeksin
Akreple yelkovan arasında kaldım
Senden ayrı acılarla geçiyor zaman
Dağ gibi hasretini taşımaktan yoruldum
Çaresizliğin zirvesinde dolaşıp duruyorum
Ben seni ölesiye seviyorum
Git deme, gidemem kendi yoluma
Takacağım seni bir gün koluma
Nerden geldin kondun gönül dalıma?
Bırakmam kimseye ölsem de seni.
Neşemi hep senden alır, duyarım




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!