Özlediğim biri var...
Her gün,
sessizce aklımdan geçen,
her gece
kalbime yeniden dokunan biri...
Özlüyorum...
Ama biliyorum,
bazı özlemler
yalnızca yürekte yaşanır.
Ne arayabiliyorum,
ne de "gel" diyebiliyorum.
Yapabileceğim tek şey,
adını içimden geçirip
hasretimi zamana emanet etmek.
Belki kavuşmak nasip olmaz,
ama sevmek...
Sessizce özlemek...
Bazen insanın elinden gelen
tek şeydir.
Muhsin yener ✍️
Kayıt Tarihi : 27.06.2026 15:26:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Bir şiir olsam, umuda ve hasrete dair... Mısralarımın arasına sessizce seni gizlesem. Her dizeyi özlemle kursam, her cümleyi yüreğimin en derin yerinden seçsem. Adını koysam şiirin; "Sen." Ve biri çıkıp o satırlarda seni bulsa... En çok da sen, o şiiri okuyanım olur musun? Muhsin yener




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!