Mecnun oldum da leylamı bulamam
Veysel oldum gözüm ama göremem
Senden başkasına gönlümü veremem
Kaçma benden güzel yarim sev beni
Ferhat olup da ben dagı taşı yarayım
Seni ben çok önceden tanırdım
Asık suratlı da güzel bir sanırdım
Kör olmasam seni önce görürdüm
Aradıgım güzel de senmişsin meger
Aylarca dolaşdım da aradım durduım
Önceden görmedim gözler körümüş
Çekecek birkaç çilem daha varimiş
Önce ikimizede ramişdünya darimiş
Yıllardır aranan yar senmişsin meger
Dertlerbitsin gayrı bizde mutlu olalım
Felegin tokatını da yiyen biriyim
Ölmüştür hayatım ağlama melek
Sen gidersen ben senle geliyim
Sakın gelme diye yollama melek
Gördügümden beri haram uyumak
Terse dönen çarkım düzelecek
Kıymetimi gayı herkes bilecek
Sonunda ben de de yüz gülecek
Ras geldim ya bir melek sultana
Dertlerimi dedim tek tek dinledi
Bir araba bir daire sana almışlar
Yanındaymış onu baban sanmışlar
Konuşurken bir kenarda görmüşler
Soranlara metres oldum demişsin
Arabanla hava yapasın gezersin
Öyle birini sevdimki gönlü çürük çıktı
Önce seviyor sandım çok çabuk bıktı
Şimdi ayrıldık ama çok gönlümü yaktı
Kalbimi son yakan da o oldu mihriban
Tutacagım kadar yakın degil gönlümde yaşardı
Misafiriz bizler bu küçük handa
Ebediyen burada kalırım sanma
Günahlar işleyip de ötede yanma
Mahşere günahla giden olmasın
Ne getirdin diye orda sordukların da
Güzel yarim yayladamı köydemisin
Gelinmi oldun beklenmi evdemisin
Unutamam seni daima kalbimdesin
Kader yoluma durdu şimdi gelmem
Gurbet ellerişnde ben naçar kaldım
Seninle ikimiz yar bu gün ayrılıyoruz
Sen ağaçtın kabğundum sıyrılıyoruz
Belki gene buluşuruz biz darılmıyoruz
Sensiz günler nasıl geçecek küçügüm
Sonunda belliydı ikimze yarim ayrılk




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!