En güzel teselli türküsü 'kendim ettim kendim buldum' türküsüdür.
İçten söylenir sessizce.
Beraber yürüdük (yürüttük) bu yollar da türküsü kadar gür çıkamaz bu türkünün sesi.
Bir insanın iki ağır yükü var
Son nefesi ve gerçekleştiremediği potansiyeli
Hayat kalitemiz yaşadığımız topluma bağlı
Hepimiz yaşadığımız toplumun ortalaması değil miyiz?
Hep birlikte sussak ne heybetli olurdu!
▪️Önder Karaçay ▪️
Bilindiği halde dile getirilemeyenlerin ağırlığı var üzerimizde.
Kelimelerin yetersiz kaldığı durumlar!
Net bir hissi anlatamama güçsüzlüğü.
Tehlikeyi çok önceden görerek farkettim bu tehlikeyi bertaraf edecek iradeye erdim.
Tehlikenin destekçilerine tehlikenin geldiğini gösterdiğim halde buna burun kıvıran ve görmeyenlere aptallıklarını önlerine serdim..
Tehlike gelse de gelmese de genel yararı şahsi çıkara satan, güç esiri, korku ve vessevesine yenilmiş ahmaklık değildi derdim.
İnsanın özü doğru olursa sözü doğru konuşur
İnsanın niyeti yapmak istediklerine uygun olursa gözü doğru bakar
Kontrolsüz bir güç gibidir yangın çıkarmak
Büyük yangınlar büyük ihmallerin eseridir
Çoğunluğu haklı gösterir düzen
🔘▪️▪️▪️Suspus edilmiş sessiz seyirci kal savaşını da kazandı insanlık devrimi o Türk▪️▪️▪️🔘
♾️▪️Önder Karaçay▪️♾️
Sermayeye karşı halkı
Sömürgeye karşı emeği
Eşitsizliğe karşı adaleti
Savaşlara karşı barışı
Piyasaya karşı temel yaşam haklarını
Talana karşı doğayı
Ne yaşarsak yaşayalım yaşam süremiz değişmeyecek ise yaşamı huzurlu bir şekilde yaşamak varken kötülük ile doldurmanın sırrını bir türlü insanlık çözemiyor.
Yaşamı kötü seçimler çekilmez hale getirir. Kötüyü seçenlerde sözde demokrasi adına içimizde yaşıyorlar.
İyiliğin tepkisiz kaldığı için katkısı kötülüğe cesaret vererek güç kazandırıyor.
Seyirci bol dünya burası!
Seyredin, sadece seyredin.
Kurtarıcı bekleyerek seyredin, ben ne yapabilirim demeden sadece seyredin?




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!