Yokluğum buz tutuğunda o köşelerde,
Ararsın sevdiğim eskisi gibi.
Ve benden kalan ne varsa,
Gelir göz pınarlarına,
Anarsın sevdiğim eskisi gibi.
Hüzünle çalardı ah o şarkılar,
O sahil o yerler o kaldırımlar.
Gönlüne bir hicran damlası düşer,
Geç kalmışım yine sana gelmeye
Küsersin sevdiğim eskisi gibi.
Baksan gözlerimde boşalır gider,
Baksam o resmine yüreğim çöker.
Unutamam ben o senli günleri,
Sende unutma beni eskisi gibi.
Sevdam yokluğunun azaplarında,
Beklerim o şehrin duraklarında.
Sen soluk soluğa beklerdin beni,
Beklersin sevdiğim eskisi gibi.
Ne alacak kaldı geriye benden,
Ne ben silebildim seni maziden.
Uzanıp ağlardın omuzlarımda,
Ağlarsın sevdiğim eskisi gibi.
Benmiydim dalıp giden hep o boşluğa,
Sanarsın gecenin loşluğu gibi.
İki adım ötesinde sensizlik,
Aradım uçurumun kenarı gibi.
Yine gelsen yine severdim,
Yine yanardım kor alevlerde.
Sen diye boynuma bir dar ağacı,
Çekerdim ömrünün son günü gibi.
Kayıt Tarihi : 9.11.2014 20:37:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




TÜM YORUMLAR (2)