Be usta…
Yoruldum ben; bakma öyle diriliğime,
Sürüklenir ayaklarım, inanma yürüdüğüme…
Çok oldu vurmayalı, sanki durmuş yüreğime,
Hep virane duygularım, söz geçmiyor be usta.
Bende sana ait bir yürek var…
Yüreğim bu gece bir yıldız misali,
Kayıyor karanlığın gözlerine doğru.
Duygularım gönlümün zirvesinden,
Dökülüyor sel olup sana doğru.
Ben olamıyorum…
Bir sancı giriyor, ruhuma,
Dağıtıyor, dört bir yanımı,
Bedenim kilitlenmiş; yalnızlığın pasında,
Siliniyor hayat, varlığımdan…
Ben ol artık…
Bir rüzgârın son esişiyim
Gözlerine dokunan
Gör beni bir kere bak gözlerime
Ben ol artık
Ben olup yaşayamıyorum…
Ruhum gecenin varoş sokaklarında,
İçimde ki hançer duygularım, yüreğimi kanatırken.
Hislerim öyle yoğun ki, sevgisizliğin yangınında…
Tenime soğuk sevişmelerin alaca karanlığı tünemiş.
Bakışlarım bulamaz seni…
Ruhuma çöküyor kara bulutlar,
Gözlerim bir yağmurun seli oluyor,
Geceye akıyor ıslak duygular
Ruhumdan yüreğime çilen doluyor…
Bakışlarımdaki en derin aşksın…
Gönlüm kaynıyor hayat bir kazan.
Yangınların ortasında mahsur gibiyim.
Gözlerim dalıyor çok derinlere,
Tüm mazim depreşir de, yaşar gibiyim.
Bakışlarımdan geç gel…
Yıldızlar gecenin boşluğunda yanıyor.
Sanki seni arıyor gözlerim.
O an,
Karanlık hüznün rüzgârını savuruyor.
Bakışlarımda seni bekleyişim, kurumasın artık.
Hey barmen, bu gün içkiler benden…
Bütün masalara servis yap, haydi durmasana.
Bu yalan dünyanın şerefine kaldıracağım.
Son bir defa yüreğimin kadehini…
Bakışlarıma konsun gülen yüzün…
Sen sonsuz bir okyanussun,
Gözlerimden boşalan,
En dipsiz derinlerime dökülen,
İçimdeki denizin kudurur…




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!