Derdimizi hep içimize atardık...
Başkalarının derdini de ; kendimize dert ettik...
O yüzdendir ;
bu ağırlıkla eğilip bükülüşümüz :
O yüzdendir ; daha goncayken
sararıp ; dökülüşümüz .
Bugünümün yarınım için söylediklerinin yarısına inanırım .
diğer yarısı ise, zihin gücümün yaşatacaklarıyla,
kaderime bağlıdır.
Susmaz Şiirler
Bu ne kalpte arınmaz kin ?
dilde bu nasıl büyük öfke ?
o gözlerini gözlerimden
hep kaçırırken
Kim demiş kavuşmalar zor diye ...
bulut buluşmuş bak suyla.
Susmaz Şiirler
11-40
30-4-2019
Günah sevap aşikardır
Şahit vardır her yerlerde
Elde kalan büyük kardır
Dert endişe bu yerlerde
Büyülüdür şiirin sıgınagı :
dinlendirir ,düşündürür,
kanı ısıtır kendini buldurur .
Dost bildiklerinin bakışları
sanki söylüyor gibi :
Anlat bana derdini
daha da büyüteyim derdini.
Doğadır hem dostumuz
Hem de düşmanımız .
Buz tutan yüreklerin olur efkarı.
Kora dönmüşlerin ,
İşe ne büyüktür gamı.
Rüzgarın kanatları nasıl da güçlüdür.




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.