Sen şimdi git!
belki bu benim için çok iyi olacak,
belki hayallerimin çoktandır tutuk olan dili açılacak
kimbilir,bana ne vaadler edecek.
Ne vuslatı kalpler alev almışken,
Gözleri yüzünü perdelemişken,
O muhteşem duyguları tatmışken,
Dillerin de tutulacak sırmıdır!
Sevilen anlar gerçekten seveni,
Onu görmeden dinler nefesini,
Bulanık yağmurlar;
dinene kadar
Umut ışığım içimde gizleniyor.
14:39 20.11.2016
Bu mevsim ; iç titretiyor
sert rüzgarlar mevsimi .
Dinmiyor acı ; acıtan esişleri .
Dinmelidir artık
hangi yönden ;eserse essin .
Mutluluğun kaynağı;
düşüncelerin çizdiği yolun
Kıvrımlarında gizli...
O yolu;
yılmadan,yorulmadan yürümek gerek:
Yürürkende,
Sana ihanete ayarlı değil yüreğin;
dinle sesini; kaybeden olmazsın.
12:06 21.01.2016
El etek öpmek değildir aşkını itiraf,
Yürekte açan elvan elvan gülleri
Elbirliğiyle can suyuyla sulamak
Kalbin sesini daha gürce duyurmak...
Umutlar tükenmeye yakınken bile,
Ona seslenmeye cesaret edebilmek.
sarılmıştı bir zamanlar etrafım,
dostunum diyenlerimle…
çünkü ben çok iyi bir dinleyiciydim;
adeta sabır taşının görevini üstlenmiştim.
ne zaman ki çatırdadım en derinden;
kendi birikimlerim yüzünden
Ağacın gövdesine inmişti balta
kalın gövdesiyle bir darbede yıkıldı ağaç :
sordular çabucak pes edişinin nedenini
cevapladı ağaç :
çünkü ağacım
sonum en baştan belliyken




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.