Önce kendimi okumayla başladığım bu hayat dersinde,
Hiçte küçümsenmeyecek kadar değildi öğrendiklerim...
Ve boşuna değildi dolaşmam,dikenli satır aralarında..
22:10 16.10.2015
Hayat gibi olacaksın,
ne istediğini bilen,kararlı,
Ve her edilen sitemi üzerine almayan.
6:12 23.12.2015
Hüznün yumağına sarılsamda, hiç karamsar olmadım...
Ama,hiçte hayatı hafife almadım..
19:18 14.10.2015
Gözlerine bakarak yazdığım şiirleri,
üzerine neden alıyorsun ki!
Oysa onlar hayatıma dairdi..
11:45 18.06.2015
Suçladık durduk hayatı,
yılları tek tek devirdikçe
bir yerde yanlışlık mı vardı ne!
belkide biz ona nasıl bakmışsak;
oda bize öyle yansırmış..
doğruyu ve yanlışı anlatmak için,
Ötesi berisi derken,
Hayatın dibini unutmuşuz..9:51 17.10.2015
Ve;
zamanın yardımıyla anlayacaksın ki;
ne bütün gözler senin üzerindedir
ne de,hayatın gözlerin de;
üstünlüğün vardır herkesten.
Bazen de;
hayatın tadına varmak demek;
dolaştığın hiç bir kır da
bahçe de rastlamadığın;
isimsiz bir çiçeğin varlığın farkına varmak
ve onun kokusuyla ruhunu canlandırmaktır.
Hep hayattan yazarız:
Çünkü; hayatla bozarız.
22:50 10.02.2017
Söylenmiş sözler;
söylenecek sözlerin önünü tıkıyorsa
geriye ister istemez;
sükutun haykırışına kulak vermek kalır.
21:41 09.07.2016




-
Uğur Şahin
Tüm Yorumlarkalemine sağlık
“Yere” mim olmadan “yâre” lam olmaz.
Görmemişken bile, yüreğim kaldıramaz.
Cemalini göreyim, cennetten de geçerim
O Kevser şarabını, sonsuza dek içerim.