Bugün, yarın deyip umut ekerek
Gelemedim, gelinmiyor sevdiğim
Yıllarca bekledim hasret çekerek
Gelemedim, gelinmiyor sevdiğim
lafın uzunu da
şiirin uzunu da
daha başından yorar beni
ağır gelir bünyeme kaldıramam
zordur okuması da, yazması da
anlaması da, dinlemesi de
Düştüm gurbet kucağına
Felek düşürdü ağına
Basıp kavurdu yağına
Savurdular küllerimi
Akşam olur hüzün çöker
Güneş batıp yerine yıldızları koyunca
Karlı dağlar ben gibi karaları bürünür
Depreşip de dertlerim efkârına doyunca
Açılır uyku perdem kâbuslarım görünür
Bugün Cuma bugün Bayram kalk, uyan
Sabah-ı Şerifler hayırlı olsun
Seher vakti zemzem suyuyla boyan
Sabah-ı Şerifler hayırlı olsun
Abdest al huzurla yönel Mevla’ya
Kaç kamer kayboldu, kaç güneş battı
Hasreti kavurur kara gözlerin
Ne bir selam saldı ne mektup attı
Yüreğimde çıban yara… Gözlerin
Bu hicran yarası ölümden beter
Şu yalan dünyanın gamlı yükünü
Çekmeye gücüm yok, gözüm kesmiyor
Hazan vurmuş aşk bağının kökünü
Ekmeye gücüm yok, gözüm kesmiyor
Kara talih bana hep ağın kurdu
Bu huysuzun nedir derdi garazı
El gibi, bir selam vermeden gitti
Ne yapsam, faydasız olmadı razı
Gönül köprüsünü kurmadan gitti
İnkârın anlamsız inadın boşa
Ben ihtiyar biçare sen tomurcuk timsali
Aramızda engeller sıradağlara benzer
Düşmüşüm bir kuyuya duyulmadı emsali
Demir kafes içinde çelik ağlara benzer
Hadi var git yoluna benden sana yar olmaz
İ’tidal li Olmalıyız!
Darbe girişiminin başladığı günden bu güne kadar ellerinde Türk bayraklarıyla MHP, CHP, BBP, SP Partililer taraflı tarafsız bütün vatandaşlarımız, milletimiz bulundukları şehirlerin halk meydanlarında milli birlik ve beraberlik ruhu içerisinde darbeyi püskürtmüş, demokrasi mücadelesinde el ele, kol kola, omuz omuza aynı duygu, aynı düşünce, aynı heyecanla tek vücut, tek yumruk, tek bayrak,tek vatan, tek millet olarak hainlere gerekli derslerini vermiş planlarını başlarına çevirmiştir çok şükür
Tedbirli olmalıyız!




-
Mustafa Demir
-
İbrahim Ceylan
Tüm YorumlarSayın:Nuh Comba
Yazmış olduğunuz şiirlerinizi.takdir ederek ve severek okuyorum.
Yapmış olduğunuz kararlı çalışmalarınızda bir büyük ustalık görüyorum.
Her işte olduğu gibi şiirlerdede gerek konu gerek mısra gerek vurgulardaki ustalığınız.MUHTEŞEM.olmuş.
Kaleminiz daim ilhamınız ...
Nuh comba.
O.Bir öncü.
O.Bir dost
O.Bir şair
O.Bir güçlü kalem.
Yaptığın bütün işlerinde örnek bir tabloyu herzaman çıkartmıştır.
Kendisine tüm hayatı boyunca doğru ve güzelliklerle yaşamasını.
CENABI haktan dileri.Saygılarımla.
Mehmet Oguz_________________