12-02-1965- [email protected]
Birazdan gece yarısını geçecek zaman,
Akrep yelkovana küs, saniyeler darmadağın.
Uykusuzluğun o ağır, puslu perdesi inerken şehre,
Ben yine seninle başlamayan sabahın eşiğindeyim.
Güneş, kirpiklerimin ucunda asılı kalmış bir sızı gibi,
Yine sensizliğin buz tutmuş kıyılarına doğacak.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




TEBRİKLER AMA İMGESİ ZAYIF DEĞİL Mİ?BİRAZ DÜZ ANLATIM OLMUŞ.AMA TEBRİKLER...
evet hoş bir şiir.. nerdesin..kutlarım
Nesrin Sipahi yorumu ile
biraz kül biraz duman o benim işte şarkısını dinledinizmi? sizin beğenmediğiniz pek çok şiirler yazmama neden olmuştur. yine özüridliyorum tavsiyenizi tutumayaıp yine yazıyorum. Yazmak benim için bir çeşit terapi beni anlıyormusunuz..
şiirinize 10 tam puan Zamanın içinde erirken sensizlik yitirdiğim umutların arasında seni arıyorum nerdesin?
kayaçiçeği nazende
Çok uzakta değil... yüreğinizde...
Arayışlar... özlem dizeleri...
Tebrikler
Saygımla
mesut bey kalbinize bakın ordadır tebrikler
aradığın mutluluğu bulmanızı dilerim
tebrikler...tam puan
ekrem bozkurt
Harika dizeler.Tebrikediyorum.........................Selamlar,saygılar.Halil Şakir Taşçıoğlu
Aşk zaten umutsuzlukla vucut bulur insanın ruhunda. Güzel tanımlamışsınız.Sizi tebrik ediyorum.
Yitirdiğim umutların arasında
Seni arıyorum
Nerdesin?
umudun her daim var olsun
yüreginde umutsuz yaşanmıyor
teprikler
Bu şiir ile ilgili 45 tane yorum bulunmakta