Yüzsüz, dünyayı ele geçirse de saygınlığını yitirir." (Chi ha sfacciataggine possiede il mondo, ma perde la stima di chi lo abita.)
“Yüzsüzlük duvarları aşmaya yarar ama uzun dönemde evin yolu kaybedilir " (Avere la faccia tosta serve a superare i muri, ma alle lunga fa perdere la strada di casa.)
Yüzsüz, dünyayı ele geçirse de saygınlığını yitirir."
(Chi ha sfacciataggine possiede il mondo, ma perde la stima di chi lo abita.)
“Yüzsüzlük duvarları aşmaya yarar ama uzun dönemde evin yolu kaybedilir "
(Avere la faccia tosta serve a superare i muri, ma alle lunga fa perdere la strada di casa.)
sanırım günümüzde geçinme yollarından biri. Bazen bu durum karşısında deli olmamak mümkün değil.....
yüzü olmamak...