Kültür Sanat Edebiyat Şiir

  • ateist28.10.2007 - 01:42

    Ateistler Müslümanları devamlı sadece ahireti düşünmekle suçlarlar. Oysaki durum böyle değil. Bunu peygamber efendimizin şu hadisinden de rahatça anlayabiliriz: Hiç ölmeyecek gibi dünya için, yarın ölecekmiş gibi de ahiret için çalış.
    Dinimizin emri böyle ama buna uymayanların kendi sorunu tabi ki.

  • Recep Tayyip Erdoğan25.10.2007 - 00:08

    Bazı arkadaşlar herhalde insanları bıyıklarına ve memleketlerine göre değerlendiriyorlar. Tayyip Erdoğan kendi ağzıyla söylüyor BOP’a destek verdiğini. Hatta bunu söyleyen sadece Erdoğan’da değil. Abdullah Gül’de aynı şeyi söylüyor.
    (? İle haberno arasındaki boşluğu kapatın. Antolojiye yapıştırınca öyle boşluk oluyor.)
    http://www.radikal.com.tr/haber.php? haberno=181295

    Evet, ben bunları savunmuyorum. Ben ırak’lı kardeşlerimizin ve tüm BOP mağdurlarının günahını üstlenmiyorum.

    Bazı arkadaşlar herhalde insanları bıyıklarına ve memleketlerine göre değerlendiriyorlar. Tayyip Erdoğan kendi ağzıyla söylüyor BOP’a destek verdiğini. Hatta bunu söyleyen sadece Erdoğan’da değil. Abdullah Gül’de aynı şeyi söylüyor.
    (? İle haberno arasındaki boşluğu kapatın. Antolojiye yapıştırınca öyle boşluk oluyor.)
    http://www.radikal.com.tr/haber.php? haberno=181295

    Evet, ben bunları savunmuyorum. Ben ırak’lı kardeşlerimizin ve tüm BOP mağdurlarının günahını üstlenmiyorum.

    ARKADAŞ, FARKINDA MISIN BİLMEM AMA BENİ YALANCILIKLA, SAHTEKARLIKLA SUÇLUYORSUN. ÖYLE BOŞ LAFLAR SÖYLEME. BEN BELGELERLE KONUŞUYORUM. YA BUNLARIN AKSİNİ İSPATLA YA DA HİÇ KONUŞMA. KONUŞUYORSAN DA BELGELERLE KONUŞ.

  • fethullah gülen24.10.2007 - 23:24

    Zaman gazetesi; ‘’Avrupa basını PKK’ya bir türlü terörist diyemiyor’’ diye haber vermiş. Peki, şimdi aklıma şöyle bir soru geliyor: Madem Avrupa basınının öyle yaptığını düşünüyordun da neden seçimlerde AB peşinden koşan bir hükümeti destekledin? AB öyle PKK’ya terörist diyemeyecek. Bende daha AB’ye girmek isteyeceğim öyle mi? Ben bunu asla kabul etmiyorum. Hatta nurcu arkadaşlara da sesleniyorum. Bunu ağabeylerinize, ablalarınıza sorun. Ülke sorunlarına duyarsız kalmayalım. Bu güzel vatanımız ve dinimiz için elimizden geleni yapalım. İşte o haber:
    (? İle haberno arasındaki boşluğu kapatın. Antolojiye yapıştırınca öyle boşluk oluyor.)
    http://www.zaman.com.tr/webapp-tr/haber.do? haberno=603286

    HATTA BU HABERE YORUM YAPAN ARKADAŞLARDAN 3 YORUMU ÇOK BEĞENDİM. SÖZ KONUSU YORUMLARI BU YAZININ BİR AŞAĞISINA DA YAZDIM. BU ARKADAŞLARI TEBRİK EDİYORUM.

  • fethullah gülen24.10.2007 - 23:24

    Yukarıda verdiğim Zaman gazetesinin ‘’AB basını PKK’ya terörist diyemiyor’’ diye verdiği habere yapılan değerli yorumlar:
    doğru haber
    Evet ben belçikanın belga habere mesaj çektim bu konuda onlar da bana şunu dediler; sana göre terörist olabilir ama başkasına göre özgürlük savaşçısıdır. dediler.... aslında kimin safında oldukları belli. bu konuda dünyada tek kalıyoruz TEK
    Ayhan A 20 Ekim 2007, Cumartesi 11:41
    demezki
    ne demesi onları koruyorlar..ben belçikada yaşadım. kaçak gidin oraya hükümete gidin ben pkk lıyım. türkiyeden kaçtım korkumdan deyin. size oturum izni veriyorlar maaş bağlıyorlar..yani bu durumda..artık avrupayı bırakmamız lazım. ne avrupa birliği ne abd..islam birliği kurma zamanı...
    izzet söğütlü 20 Ekim 2007, Cumartesi 11:52

    re
    burda izzet arkadaşımızın dedigi olay gerçektir, bunu Türkiyedeki siyasiler bilmiyormu sanıyorsunuz? gidin avrupaya kaçak bir şekilde ben PKK lıyım deyin korkumdan kaçtım deyin birazda Türkiye şartlarını abartın hemen oturum. olay bu, Avrupa böyle bir yer, Amerikayı anlatmaya gerek yok, Unutulmasınki Dünyanın en güzel ülkesi Türkiye, aksini iddia eden varsa gelsin. Bide Terör olmasa...
    mesut tuma 20 Ekim 2007, Cumartesi 14:31

  • Recep Tayyip Erdoğan24.10.2007 - 23:22

    Ekonomimizin iyi olduğunu söyleyen tüm basın mensupları taraflıdır. Hepsi İMF desteklidir. Çünkü biz şu anda İMF’nin programını aynen uyguluyoruz. Şu anda da büyüyormuş gibi görünüyoruz.
    İMF ise sömürü düzeni kurmaktan başka bir şey değildir. Bir ülke İMF ile program yapıyorsa büyüdüğü söylenemez. Arjantin’i ne hale getirdiklerini herkes gördü. Ayrıca 2001 krizi de İMF yüzünden çıktı.

    İşte 2000 Nisan’ından bir haber. Haberi okuyun ve İMF’nin bizi nasıl övdüğüne bakın.

    http://webarsiv.hurriyet.com.tr/2000/04/30/202377.asp

    Bu haberden 10 ay sonra kriz çıkıyor. Hani iyiydi ekonomi? Daha sonra Mesut Yılmaz itiraf ediyor: İMF’YE HARFİYEN UYDUK, ÇÖKTÜK

    http://webarsiv.hurriyet.com.tr/2001/03/09/311852.asp

    Son olarak dünyada İMF ile program yapan ülkelere bakın(yani İMF’nin sömürdüğü ülkelere bakın) : Arjantin, Barbados, Belizya, Bangladeş, Benin, Bolivya, Burkina Faso, Burundi, Cezayir, Çad, Dominik, El Salvador, Endonezya, Etiyopya, Fas, Fiji, Fildişi, Gabon, Gambiya, Gana, Gine, Guatemala. Guyana, Haiti, Hindistan, Honduras, Irak Jamaika, Kamerun, Kenya, Kolombiya, Malezya, Mali, Meksika, Moritanya, Mozambik, Nepal, Nijerya, Nikeragua, Orta Afrika Cumhuriyeti, Pakistan, Papue Yeni Gine, Senegal, Sierra Leone. Uruguay, Zaire, Zambiya, Zimbabve ve Türkiye

  • roj tv22.10.2007 - 05:02

    İkide bir ‘’Apo önderimiz’’ diyorlar. Yani çocuk, bebek, öğretmen, yaşlı, genç, kadın katili birini önder seçmişler. Bir kişi kimi önder seçerse onun yolundan gittiğini belirtiyor demektir.
    Buradan ekmeğini yediği ülkeyi bölmek istemeyen Kürt kardeşlerimize seslenmek istiyorum: Sakın bu katili önderiniz kabul etmeyin. Türkiye fakirleşirse Türk’te Kürt’te fakirleşir, Türkiye zenginleşirse Türk’te Kürt’te zenginleşir. Biz birlik içinde olalım. Bu oyunlara gelmeyelim.

  • referandum22.10.2007 - 04:58

    YSK halk oylamasından önce halk oylaması için 103 trilyon TL harcanacağını açıklamıştı. Şimdi bu kadar para harcayıp halk oylaması yapmamız bence mantıksız. Sonuçta biz borçlu bir ülkeyiz ve İMF’nin programını aynen uyguluyoruz. Bunun yerine fabrika kurup üretimi artırmamız çok daha mantıklıydı bence. Böyle bir durumda bu kadar para harcayıp israf yapmamız hem mantıksızlık hem de günahtır. Ama nerde o bilinç.

  • Recep Tayyip Erdoğan19.10.2007 - 03:55

    Vidyoyu seyredin ve Tayyip Erdoğan'ın hedefini anlayın.
    (? ile v arasındaki boşluğu kapatın.)


    Bu vidyoda Tayyip Erdoğan'ın eş başkanı olduğu projenin haritasının bir kısmı var. O haritayı iyi inceleyin.
    (? ile v arasındaki boşluğu kapatın.)

  • fethullah gülen18.10.2007 - 03:03

    Fethullah Gülen’i eleştirenler şeytana mı benzetiliyor artık? Yoksa ben mi yanlış anlıyorum? Ben yanlış anladıysam bunu yazan kusura bakmasın.
    Bayramdan 1 gün önce gece 2–3 gibi STV’nin Avrupa’dan yayın yapan kanalında 301. maddenin kalkması gerektiği ile ilgili program vardı.
    Şimdi size soruyorum. Sadece mübarek Ramazan’da 30’dan fazla şehit verdiğimiz şu günlerde, ABD’nin Ermeni tasarısını kabul etme yolunda olduğu şu günlerde STV’de neden 301. madde tartışılıyor?
    Peki, neden birçok ülkede Ermeni soykırımı iddası kabul ediliyor? Neden özgürlükler diyarı (!) AB 301. maddeyi kaldırmamızda bu kadar ısrar ediyor? Hiç bunları düşündünüz mü?
    Çünkü biz bu iddayı kabul edersek, tazminat ödeyeceğiz ve peşinden de toprak talepleri gelecek. Yani ülkemiz parçalanma sürecine girecek. 301. maddeyi kaldırırsak Orhan Pamuk’lar çoğalır. Birçok ülke de zaten bu iddayı tanıdı. AB’ye girmek için bizim de tanımamızı istiyorlar. Eee ne kaldı geriye?

  • biyoloji23.09.2007 - 21:19

    Biyolojinin Türkçesi 'Canlı bilimi' demektir. Bence biyoloji dersinin ismi 'canlı bilimi' olarak değiştirilmelidir. İlköğretimdeki bir çocuğun 'biyoloji' dersinin ismini ilk defa duyduğu anı düşünün. Aklına ne gelir? Tabi ki hiç bir şey. Çünkü, anlamadığı bir dilde söyleniyor dersin adı. Peki ya dersin adının 'canlı bilimi' olduğunda çocuğun ilk duyduğu anı düşünün. Daha derse başlamadan kafasında en azından bir şeyler canlanır. Bence bu da küçümsenmeyecek bir durumdur.