Kültür Sanat Edebiyat Şiir

  • pillinetwork20.03.2007 - 17:48

    bkz.sosyomat

  • ciddi düşünüyoruz evleneceğiz20.03.2007 - 17:44

    biz daha ciddi düşünüyoruz; sevişeceğiz.. :)

  • papatya sevmeyen kızlar15.03.2007 - 13:26

    ...a kaktüs iyi gider ;)

  • tırnak yemek15.03.2007 - 13:21

    çekiyosun,kemiriyosun,birkaç parçaya ayrılıyo,arada bir üzerine dökülüp saçılıyo,hatta bir ikisi kazağına falan yapışıyo.bazılarını tükürüyosun. sonra sıra etlere geliyo,kanatana kadar kopartıyosun.büyük bi parça mı takıldı,çek çek çek! kanadı ama ohh koptu işte,nasıl da mutlusun! :) ben de ileri derecede var da(mahçup smiley)

  • tırnak yemek15.03.2007 - 13:17

    tırnak yemek bir hayat tarzıdır :))

  • Tik15.03.2007 - 13:15

    küçükken hep bir tik toplayıcısı olduğumu düşünürdüm, adeta küçük bir koleksiyonum vardı.mesela elimdeki tik yüzünden kaç kere bardaktaki suyu dökmüşümdür ya da kolumdaki tik yüzünden yanımda oturana bir dirsek atıp sonra da' ay çok pardon! ' demişimdir.ama kimseye belli etmemeye çalışırım bunları,saklayabildiğim yere kadar da saklarım..

  • takıntı hastalığı15.03.2007 - 13:08

    çeşit çeşit takıntı vardır; kimisinde temizlik takıntısı,kimisinde simetri..
    bendeyse çekmecelerin mütemadiyen kapalı olması takıntısı, halının katlanmış olmaması isteği,bir de bıçağın duruşuyla ilgili bir takıntı var,şu an aklıma gelenler bunlar...

  • kafa ütülemek08.03.2007 - 14:22

    genellikle annemin konuşunca beynimde bıraktığı hasar :)

  • kahve ve sigara08.03.2007 - 14:19

    modası hiç geçmeyen iki sevgili...

  • ve aşkı bulamadılar07.03.2007 - 13:15

    Ve onlar yani arayanlar bir türlü aşkı bulamadılar, çünkü onu kimse bulamazmış,o sizi bulurmuş..