Müslümanlara haddini bildirmek gibi özelliği var.Allahın Şu ayetini çiğnemişti:Allahın indirdiği ile hükmetmeyen kafirlerin ta kendisidir.:Allah Kadınlarımıza başlarını örtmesini emrederken o Yok o sizin Allahınızın emirleri.Buda bizim emirlerimiz.Başını bizim mekanlarda açacaksınız.Modernlik budur gibi bi savunması vardı.Merak ediyorum Onun uyguladığı yaşayış tarzını onun uyduğu yasalar Ahirettede geçerli olacakmı.Ordada zebanilere haddinizi bilin falan diyebilecekmi veya neyapıyor acaba.Allahın bahsettiği kaynar sulardan içiyodur heralde artık.Allahın bahsettiği Beyinleri fokur fokur kaynatan cehennemdedir artık
İnsan Arapça bir kelimedir.Anlamı unutkan dır Araplar unutma anlamında kullanır bu kelimeyi.Allahla arasındaki farkda budur zaten.İnsan unutkandır ama Allah değildir.
Kuranda geçen zan iki türlüdür.1.si Bir kişi veya olay hakkında şüpheli olduğu halde doğruymuş gibi anlatmak söylemek.2.si Allah kuranda bilgisi ilmi olmayanların kaynağı olmadan şüpheli-çelişkili bir söylemeden bahsediyor.Yani hevasından konuşanların zanda bulunduğunu söylüyor.Buna göre zan şüpheli çelişkili demektir
Müslümanlara haddini bildirmek gibi özelliği var.Allahın Şu ayetini çiğnemişti:Allahın indirdiği ile hükmetmeyen kafirlerin ta kendisidir.:Allah Kadınlarımıza başlarını örtmesini emrederken o Yok o sizin Allahınızın emirleri.Buda bizim emirlerimiz.Başını bizim mekanlarda açacaksınız.Modernlik budur gibi bi savunması vardı.Merak ediyorum Onun uyguladığı yaşayış tarzını onun uyduğu yasalar Ahirettede geçerli olacakmı.Ordada zebanilere haddinizi bilin falan diyebilecekmi veya neyapıyor acaba.Allahın bahsettiği kaynar sulardan içiyodur heralde artık.Allahın bahsettiği Beyinleri fokur fokur kaynatan cehennemdedir artık
İnsan Arapça bir kelimedir.Anlamı unutkan dır
Araplar unutma anlamında kullanır bu kelimeyi.Allahla arasındaki farkda budur zaten.İnsan unutkandır ama Allah değildir.
Kuranda geçen zan iki türlüdür.1.si Bir kişi veya olay hakkında şüpheli olduğu halde doğruymuş gibi anlatmak söylemek.2.si Allah kuranda bilgisi ilmi olmayanların kaynağı olmadan şüpheli-çelişkili bir söylemeden bahsediyor.Yani hevasından konuşanların zanda bulunduğunu söylüyor.Buna göre zan şüpheli çelişkili demektir