Kültür Sanat Edebiyat Şiir

  • simetri hastalığı15.08.2006 - 08:49

    veznedar ve vatandaş
    -bu camda niye 3 tane delik var
    -sesinizi duymak için beyefendi
    -hayır niye üç tane?
    -efendim bir deliğe burnunuzu sokuyorsunuz diğer ikisine gözünüzü
    -olmaz olamaz! ben bu üç deliğin altına dördüncüsünün yapılmasını istiyorum. hatta beş iki üst iki alt bir tanede ortada

  • johannes brahms14.08.2006 - 19:25

    hiç ama hiç ama hiç mi hiç
    bir fikrim yok
    tanımıyorum

  • işkence14.08.2006 - 17:28

    -.. başlasın!
    - durun durun bölmek istemezdim ama
    bakın anlaşabiliriz ne öğrenmek istiyorsunuz
    - yazık dostum tanıyamamışsın bizi
    biz bizim bir çıkarımız yok bu işten
    zevk olsun diye yapıyoruz biz mazoşistiz..
    -hadi ya..

  • María Casares14.08.2006 - 16:37

    tanıyanlar kızmasın ama bu..
    maria casares..hımm bu bir kadın ismi
    söyleyeceğim tek şey bu..
    he bide casares kasayı çağrıştırıyor bana
    marianın kasası olabilir mi acaba. evet evet
    marianın para kasası..

  • nemesis enforcer14.08.2006 - 16:35

    ben bu şahsıda tanımıyorum.
    evet cahilim.

  • beniamino gigli14.08.2006 - 16:31

    beniamino gigli hakkında hiçbir fikre sahip değilim
    bana hiç ama hiç birşey çağrıştırmıyor
    bu isimle değil hafızam gözüm bile daha önce hiç karşılaşmadı.
    ona sorsanız oda beni tanımaz.
    yani benimle hiçbir alakası yok bu adamın
    buraya yorum yazmamın tek sebebi en son eklenenler listesinde olması ve 0 kere birşeyler yazmış olması.
    bu kıyağımı onu tanıyan biri varsa eğer ona iletsin.
    insanlık için yaptım bunu. hani belki onun yaşadığı yerde de nedir e benzer bir site vardır işgüzarın biri benim ismimi oraya ekler ve kimse yorum yapmazsa kaderin adaleti.. belki oda karalar birşeyler.

  • mahsun kırmızıgül14.08.2006 - 15:53

    sevemedim bir türlü bu adamı
    yapmacık geliyor tavırları bana

  • kar tanesi14.08.2006 - 15:25

    bir yeryüzü aşığı daha..
    ölümüne atlayış..
    bir dokunuş ve yokoluş hikayesi..

  • mogu mogu14.08.2006 - 15:11

    tori tori mogu mogu
    çılgın köstebek..
    çocukluğumda hiç kaçırmadığım çizgifilm..

  • ismail14.08.2006 - 13:11

    .. yk.
    alanyaya gidip gelesiye kadar arabada
    katlandığım herif..
    ama komiktide mesela bir şarkısı var
    allah belanı versin
    allah seni kahretsin
    beni terkettin yaktın gittin falan filan
    ya dedim bu adam duygularını böyle ifade ediyor heralde..
    eskiden
    bir tek dileğim var mutlu ol yeter..
    derlerdi
    şimdi
    allah belanı versin diyorlar..
    tuhaf.. ama komik çok güldüm