Sensiz bir dünya yaratacağım senden. Dünya duracak ama sen durmayacaksın. Zaman bitecek, ama sen bitmeyeceksin. Bir gün bütün çiçekleri solacak bahçelerin, yıldızlar ışık vermeyecek, güneş doğmayacak hiç. Ama sen solmayacaksın, sen eksilmeyeceksin. Seni maddenin dışına çıkarıyorum. Ölümsüzlüğün kapılarını açıyorum sana. Anlamıyor musun?....
seni arıyorum ve ne çare bir gün bulacağım şimdi istediğin yere git artık kaç saklan seni ne kadar geç bulursam mutluluğum o kadar uzun sürecek... ne kadar çok ararsam seni o kadar çok seveceğim...
Kal dersen
Dağlarca severim seni
Bir deniz olurum ayaklarında
Aşk bu özleyiş bu, hiç belli olmaz
Kalbim duruverir dudaklarında....
Öyle parçalandım ki ömrümde.
Sevgi ile öfke arasında.
Sevgimi öfke vurdu,
öfkemi sevgi kaçırdı,
içim parçalandı arada.....
Fukara bir midyeden başlayan deniz,
nasıl da büyüdü mavi oldu.
Oturmuş yere hanım hanımcık,
ölümün ayaklarını yıkıyor....
yalnızım
çünkü herhangi biriyle değil
beklediğime değecek kişiyle
devam etmeliyim bu yola....
Aşk; kelime değil bir cümledir.
Kurmak içinse, özneyle yüklem değil,
iki yürek gerekir.....
sevgi emekmiş..
emek ise vazgeçmeyecek kadar
ama özgür bırakacak kadar sevmekmiş...
Sensiz bir dünya yaratacağım senden.
Dünya duracak ama sen durmayacaksın.
Zaman bitecek, ama sen bitmeyeceksin.
Bir gün bütün çiçekleri solacak bahçelerin,
yıldızlar ışık vermeyecek, güneş doğmayacak hiç.
Ama sen solmayacaksın,
sen eksilmeyeceksin.
Seni maddenin dışına çıkarıyorum.
Ölümsüzlüğün kapılarını açıyorum sana.
Anlamıyor musun?....
En ağır işçi benim;
gün yirmi dört saat,
seni düşünüyorum.....
Öyle bir gel demelisin ki,
mesafeler anlamını yitirmeli....
seni arıyorum
ve ne çare bir gün bulacağım
şimdi istediğin yere git artık
kaç saklan
seni ne kadar geç bulursam
mutluluğum o kadar uzun sürecek...
ne kadar çok ararsam seni
o kadar çok seveceğim...
ben şair..
sen baştan aşağı şiir.....