'Ama derin-düşünce düzlemindeki anlak felsefeyi denetimi altına aldı. Başka bakımlardan bir belgi olarak kullanılan bu anlatımın neyi anlattığını sağın olarak bilmemiz gerekir; onunla genel olarak soyutlayıcı ve dolayısıyla ayırıcı ve ayırmasında direten anlak anlaşılır. Usa karşı döndüğünde sıradan sağduyu olarak davranır ve gerçekliğin duyusal olgusallık üzerine dayandığı, düşüncelerin yalnızca düşünceler olduğu, ve bunun ilkin duyusal algının onlara içerik ve olgusallık vermesi anlamında böyle olduğu, usun kendinde ve kendi için kaldığı sürece yalnızca beynin kuruntularını ürettiği görüşünü dayatır. Usun bu kendini yadsıması üzerine gerçeklik kavramı yiter; us yalnızca öznel gerçekliği, yalnızca görüngüleri, yalnızca olgunun kendisinin doğasının karşılık düşmediği birşeyi bilmeye sınırlanır; bilme geriye sanıya indirgenir.' ...
bu ifadelerin kaynağı muteber değil... ilk üçü ile tutarlı ve bağlantılı değil... kullanılan dil,alıntılanan yere ait olduğu için kabul edilebilir... düzeltme ve açıklamalar için yeni başlık ve ek süre kullanılmasın da fayda var... 4.tartışma söz sahibiyle devam etsin...
kaynaksız ifadeler yalan ve çarptırma olarak değerlendirilir... kavramsal çerçeve iddia sahibi tarafın dan oluşturulur... soruya cevap verilir soru ile karşılık verilmez... herkez istediği inancı güder sonucun mantıksal tutarlılığı zedelenmedikçe.. açıklama getiremeyenler 24 saat süre ile kaybetmiş sayılmaz... açıklama metinlerinin gramer ve semantik belirlenimi(yanlışlık-doğruluk) hakemin insiyatifindedir... yeni bir iddia konuya aidiyeti göz önün de bulundurularak eski bir açıklamayla geçiştirilmez... her müdahil kompozisyonun tamamın dan sorumludur kimse branşlaşmaya gidemez... mehazlar gizlice hakeme ulaştırılır... kesintisiz çizgiyle bitmeyen kavramların tartışması sürmektedir... aşamalı açıklamalar da ardışık açıklamalara gidilir sıra kesinlikle atlanmaz... bu kaideler diğer 3 kaidenin devamıdır... ve katılımcılar tarafın dan üstlerin de uzlaşılmışlardır... ...
...
düzeltme...
'Ama derin-düşünce düzlemindeki anlak felsefeyi denetimi altına aldı. Başka bakımlardan bir belgi olarak kullanılan bu anlatımın neyi anlattığını sağın olarak bilmemiz gerekir; onunla genel olarak soyutlayıcı ve dolayısıyla ayırıcı ve ayırmasında direten anlak anlaşılır. Usa karşı döndüğünde sıradan sağduyu olarak davranır ve gerçekliğin duyusal olgusallık üzerine dayandığı, düşüncelerin yalnızca düşünceler olduğu, ve bunun ilkin duyusal algının onlara içerik ve olgusallık vermesi anlamında böyle olduğu, usun kendinde ve kendi için kaldığı sürece yalnızca beynin kuruntularını ürettiği görüşünü dayatır. Usun bu kendini yadsıması üzerine gerçeklik kavramı yiter; us yalnızca öznel gerçekliği, yalnızca görüngüleri, yalnızca olgunun kendisinin doğasının karşılık düşmediği birşeyi bilmeye sınırlanır; bilme geriye sanıya indirgenir.'
...
bu ifadelerin kaynağı muteber değil...
ilk üçü ile tutarlı ve bağlantılı değil...
kullanılan dil,alıntılanan yere ait olduğu için kabul edilebilir...
düzeltme ve açıklamalar için yeni başlık ve ek süre kullanılmasın da fayda var...
4.tartışma söz sahibiyle devam etsin...
kaynaksız ifadeler yalan ve çarptırma olarak değerlendirilir...
kavramsal çerçeve iddia sahibi tarafın dan oluşturulur...
soruya cevap verilir soru ile karşılık verilmez...
herkez istediği inancı güder sonucun mantıksal tutarlılığı zedelenmedikçe..
açıklama getiremeyenler 24 saat süre ile kaybetmiş sayılmaz...
açıklama metinlerinin gramer ve semantik belirlenimi(yanlışlık-doğruluk) hakemin insiyatifindedir...
yeni bir iddia konuya aidiyeti göz önün de bulundurularak eski bir açıklamayla geçiştirilmez...
her müdahil kompozisyonun tamamın dan sorumludur kimse branşlaşmaya gidemez...
mehazlar gizlice hakeme ulaştırılır...
kesintisiz çizgiyle bitmeyen kavramların tartışması sürmektedir...
aşamalı açıklamalar da ardışık açıklamalara gidilir sıra kesinlikle atlanmaz...
bu kaideler diğer 3 kaidenin devamıdır...
ve katılımcılar tarafın dan üstlerin de uzlaşılmışlardır...
...
kolay gelsin...