Her güzel kalp huzur vermez… Bazısı sadece derin bir alışkanlık bırakır insana.
Aşk, birine bakarken kendini görmemek…Ama yine de en çok kendin olabilmektir.Aşk, her zaman kolay değildir. Bazen insanı büyütür, bazen de sınar. O yüzden herkes “aşkı ister”, ama herkes “aşkı taşıyamaz”.
Aşk, birine bakarken kendini görmemek…
Ama yine de en çok kendin olabilmektir.
Aşk, her zaman kolay değildir. Bazen insanı büyütür, bazen de sınar. O yüzden herkes “aşkı ister”, ama herkes “aşkı taşıyamaz”.