allahın ayetlerinde bir çelişki arayanlar aslında allahın yaratmasındaki kusursuzluğu göremeyen aymazlardan başka nedir ki. kuranda biz insanı topraktan yrattık diye buyrulur. aynı kuran da biz insanı bir su damlasından yarattık sonra o meniden damladan yani mudğa yaptık ve o mudgadan cenin ceninden de seni yarattık diye de buyrulur ve her ikisi de doğrudur. yani asıl hm maddemizin toprak olduğu ve bir dmla meniyle çoğalmamız da. bunlardaki benzerlikleri ve bu anlatımlardaki ince nüansları görememk ne bahtsızlık.
Sanma şâhım...herkesi sen....sâdıkane...... yâr olur Herkesi sen.. dostun mu sandın..belki ol... ağyâr olur Sadıkâne........belki ol.....âlemde bir.......... serdar olur Yâr olur... ağyâr olur...... serdar olur....... dildâr olur Yavuz Sultan Selim
dilde belli ifadeler kullanımlar vardır. belli kelimeler her ne kadar kelime olarak birden fazla durumu karşılasa da öyle bir zaman gelir ki o kelime diğer anlamlarından sıyrılıp yalnız bir manayı temsil eder. ve bazı açık gözler leman gırgır lombak fazlaca okuyup kelimeleri bu artık o tek anlama indirgenmiş haliyle kullanıp kendince ruh özgürleşmelerini yaşarlar. bir çeşit tatmindir bu. ve onlara bu kullanımı üstünden bir şey söylediğinizde zekalarıyla gururlanmak için egoları şusu busu ları için gururlanacak sanal nedenleri olmuş olur ve karşıdakini ters köşe yapıverdiklerini düşünürler. biz kelimenin o anlamını kastetmemiştik derler.
allahın ayetlerinde bir çelişki arayanlar aslında allahın yaratmasındaki kusursuzluğu göremeyen aymazlardan başka nedir ki. kuranda biz insanı topraktan yrattık diye buyrulur. aynı kuran da biz insanı bir su damlasından yarattık sonra o meniden damladan yani mudğa yaptık ve o mudgadan cenin ceninden de seni yarattık diye de buyrulur ve her ikisi de doğrudur. yani asıl hm maddemizin toprak olduğu ve bir dmla meniyle çoğalmamız da. bunlardaki benzerlikleri ve bu anlatımlardaki ince nüansları görememk ne bahtsızlık.
yıldız şeklini nerden almıştır merak edeniniz oldu mu.halbuki toz kümesidir kendisi .
kuranda yedi kat semadan bahsedilir bu atmosferin yedi katmanını izahtan başka nedir.
bir de şöyle düşün herkes nasibi kadar alır.
Sanma şâhım...herkesi sen....sâdıkane...... yâr olur
Herkesi sen.. dostun mu sandın..belki ol... ağyâr olur
Sadıkâne........belki ol.....âlemde bir.......... serdar olur
Yâr olur... ağyâr olur...... serdar olur....... dildâr olur
Yavuz Sultan Selim
sana özgü değil ya us ben herkesin saygıyı hakettiği ve üstünde durup düşünülmesi gerektiği düşüncesindeyim. sen pek alışık olmasan da bunlara.
sen çok zekisin anlamadın mı. yazık bana seni gözümde fazla büyütmüşüm.
dilde belli ifadeler kullanımlar vardır. belli kelimeler her ne kadar kelime olarak birden fazla durumu karşılasa da öyle bir zaman gelir ki o kelime diğer anlamlarından sıyrılıp yalnız bir manayı temsil eder. ve bazı açık gözler leman gırgır lombak fazlaca okuyup kelimeleri bu artık o tek anlama indirgenmiş haliyle kullanıp kendince ruh özgürleşmelerini yaşarlar. bir çeşit tatmindir bu. ve onlara bu kullanımı üstünden bir şey söylediğinizde zekalarıyla gururlanmak için egoları şusu busu ları için gururlanacak sanal nedenleri olmuş olur ve karşıdakini ters köşe yapıverdiklerini düşünürler. biz kelimenin o anlamını kastetmemiştik derler.
öylesi niye yasak olsun iki gözüm
ya us antolojide sevişmek için bir köşemiz yok ama evini bu iş için kullanabilirsin.