Şu aşağıda yazdıklarını kanadalı yetkililer okusa önce seni ilk uçakla buraya yollarla sonraki uçakla da bavulunu .. Ne yazdığını galiba okumuyorsun ..
“””””Şunu bastan söyleyeyim. Dışarı cikarken bir kadinin suslenmesini ben erkekleri taciz olarak görüyorum. Zaten alimli ve güzel olan kadin, erkek nefsine hoş gelen kadin, ustune bir de suslendiginde daha cok dikkat çekici oluyor. Ve onu gördüğünde iç geçiren erkekleri taciz etmis oluyor. Bu mevzu batida da en modern erkeklerde de konuşulan vurgu yapilan bir konu. O yuzden süslenip puslenip bir it uğursuz tarafindan tecavüze uğrayan kadın, tecavüze davetiye çıkarmıştır. ...
kuzey kore kominist Guney kore kapitalist Hangisinde, kuzey koredemi, yasamak isterdin guney korede mi yasamak isterdin ? neden. ? Net soruya, net cevap istiyorum.
1-Kore ırkı denen bir ırk yok .. 2-Ne kuzey Kore'nin renksizliğinde nede Güney Kore'nin vahşi kapitalizm de yaşamak isterdim ..
More'un ütopyasını okudunuz mu işte orada yaşamak isterdim .. Olamayacak kadar güzel ..bu yüzden de ütopya ..
Bir şeyin adının konulması içinin o ad ile doldurulduğu anlamına gelmez ..
Bizimde adalet bakanlığımız var ortada adalet var mı ?
Almanya'nın Hitleri öldü kuzey Kore'nin ki yaşıyor .. Hepsi bu ..
İktidarlar değişirken bir önceki iktirdan hesap sorulmaz. Düzen yağma düzeni, hesap sorulursa elini korkak alıştırır, aynı işleri yapamaz duruma gelir. Buda kapitalizmin talan yönetim tarzına ters..
Turhan sıradağlar ; Siz blr kaç defa okumayın bir kaç bin defa okuyun .. Kimsenin Türklük ,Türk bayrağı ile derdi yok .. Bunu bildiğiniz halde insanları bir yerden vurmak için niyet okuyuculuk yapmamalısınız .. Dünya’da Uğruna kan dökülmemiş tek blr bayrak yok .. Hiç bir millet bayrağını çeyiz mağazasında diktirmedi .. Hiç bir millette gökten zembille inmedi ...
Emin olun Ahbap sağ görüşlü bir dernek olsaydı Cadırı Kızılay bedava verseydi Yandaşlara peşkeş çekiliyor diye yırtınırdınız... Resmi görevi olmayan bir derneğe bedava nasıl verilir çadır .
Yukarıdaki cümleler size ait ...
Cevap hakkımı kullanayım ..
Kızılay’ın Ensar vakfına 8 milyon dolara yakın bağışını aynı mantıkla açıklayın ...?
Kızılaya mı kalmış milletten bağışlarla topladığı paraları sicili bozuk bir vakfa kendi parası gibi bağış yapması ...
Ya siz milletin zekasını neden hafife alıyorsunuz ..
Onbinlerce kişi ölmüş bir Allah’ın kulu istifa etmiyor .. Biz böyle mi yeni yüzyıla hazırlanacağız .. herkesin yaptığının yanına kar kaldığı blr ülkede daha çok sela okuruz .. Dünya’nın hiç blr ülkesinde insan hayatı bu kadar ucuz değildir ..
Biraz devlet aklımız olsaydı o sanatçıları yardım kampanyalarının yüzleri yapardık tüm dünya da baştan sanatçılar dayanışması olmak üzere bağışın merkezi haline getirirdik .. Ki hepimiz biliyoruz ki bu sanatçıların dizileri dünyanın blr çok ülkesinde izleniyor .. Siyasilerimizden hem daha sempatikler hem daha çok tanınıyorlar...
Biz ne yaptık bir milyonlarca dolar vergisi afa uğramış müteahhitlerin kaf dağından kar bağışlamasını hayır saydık merkez bankasının bizim paramızı bize Vermesini bağış sandık .. Yani yine milleti kendimize güldürdük ..
İşin Aslı beceriksiz bir algı yönetimi olduğunu kedim Gülizar bile anladı ..
Bölgedeki en küçük ilçe başkanların bile deprem olacak önlem alın demişler .. Meclisteki milletvekilleri imar affını çıkarmayın diye yalvarmışlar ....
Deprem olmuş sorun kader öyle mi .. Kaderi değiştirmenin de blr kader olduğunu bilecek kadar dini bilgimiz var ..
Yazdıklarınızın Hatırlattığı ..
Tilkiye slogan at demişler ..
Kahrolsun kümesler ,yaşasın tavukların özgürlüğü demiş ..
Ben tepki vermedim bir durum tespiti yaptım siz yazdıklarınızı okumuyorsunuz ..
Ahmet ihsan Araç
Şu aşağıda yazdıklarını kanadalı yetkililer okusa önce seni ilk uçakla buraya yollarla sonraki uçakla da bavulunu ..
Ne yazdığını galiba okumuyorsun ..
“””””Şunu bastan söyleyeyim. Dışarı cikarken bir kadinin suslenmesini ben erkekleri taciz olarak görüyorum. Zaten alimli ve güzel olan kadin, erkek nefsine hoş gelen kadin, ustune bir de suslendiginde daha cok dikkat çekici oluyor. Ve onu gördüğünde iç geçiren erkekleri taciz etmis oluyor. Bu mevzu batida da en modern erkeklerde de konuşulan vurgu yapilan bir konu. O yuzden süslenip puslenip bir it uğursuz tarafindan tecavüze uğrayan kadın, tecavüze davetiye çıkarmıştır. ...
Bu Ne ya ..
Ahmet İhsan Araç
Haymatlos
Kore irkindan olsaydin
kuzey kore kominist
Guney kore kapitalist
Hangisinde, kuzey koredemi, yasamak isterdin guney korede mi yasamak isterdin ? neden. ?
Net soruya, net cevap istiyorum.
1-Kore ırkı denen bir ırk yok ..
2-Ne kuzey Kore'nin renksizliğinde nede Güney Kore'nin vahşi kapitalizm de yaşamak isterdim ..
More'un ütopyasını okudunuz mu işte orada yaşamak isterdim ..
Olamayacak kadar güzel ..bu yüzden de ütopya ..
Bir şeyin adının konulması içinin o ad ile doldurulduğu anlamına gelmez ..
Bizimde adalet bakanlığımız var ortada adalet var mı ?
Almanya'nın Hitleri öldü kuzey Kore'nin ki yaşıyor ..
Hepsi bu ..
İktidarlar değişirken bir önceki iktirdan hesap sorulmaz. Düzen yağma düzeni, hesap sorulursa elini korkak alıştırır, aynı işleri yapamaz duruma gelir. Buda kapitalizmin talan yönetim tarzına ters..
Yeryüzünün bütün şeytanları bu topraklara gelmiş
Dünya’nın en büyük cemaatini oluşturmuşlar ...
Parlemento burjuvazinin ahırıdır...
Lenin..
Marx ;Kızılay’ın ticari zekasını görseydi
Kapitalizm yeniden sorgulardı ...
Turhan sıradağlar ;
Siz blr kaç defa okumayın bir kaç bin defa okuyun ..
Kimsenin Türklük ,Türk bayrağı ile derdi yok ..
Bunu bildiğiniz halde insanları bir yerden vurmak için niyet okuyuculuk yapmamalısınız ..
Dünya’da Uğruna kan dökülmemiş tek blr bayrak yok ..
Hiç bir millet bayrağını çeyiz mağazasında diktirmedi ..
Hiç bir millette gökten zembille inmedi ...
Elif key’in
Yazdıklarını bir kaç defa okuyup sonra cevap yazsaydınız ..
Sanki ortaçağda cadı avına çıkmışlar ...
Mesut örs...
Emin olun Ahbap sağ görüşlü bir dernek olsaydı
Cadırı Kızılay bedava verseydi
Yandaşlara peşkeş çekiliyor diye yırtınırdınız...
Resmi görevi olmayan bir derneğe bedava nasıl verilir çadır .
Yukarıdaki cümleler size ait ...
Cevap hakkımı kullanayım ..
Kızılay’ın Ensar vakfına 8 milyon dolara yakın bağışını aynı mantıkla açıklayın ...?
Kızılaya mı kalmış milletten bağışlarla topladığı paraları sicili bozuk bir vakfa kendi parası gibi bağış yapması ...
Ya siz milletin zekasını neden hafife alıyorsunuz ..
Onbinlerce kişi ölmüş bir Allah’ın kulu istifa etmiyor ..
Biz böyle mi yeni yüzyıla hazırlanacağız ..
herkesin yaptığının yanına kar kaldığı blr ülkede daha çok sela okuruz ..
Dünya’nın hiç blr ülkesinde insan hayatı bu kadar ucuz değildir ..
Biraz devlet aklımız olsaydı o sanatçıları yardım kampanyalarının yüzleri yapardık tüm dünya da baştan sanatçılar dayanışması olmak üzere bağışın merkezi haline getirirdik ..
Ki hepimiz biliyoruz ki bu sanatçıların dizileri dünyanın blr çok ülkesinde izleniyor ..
Siyasilerimizden hem daha sempatikler hem daha çok tanınıyorlar...
Biz ne yaptık bir milyonlarca dolar vergisi afa uğramış müteahhitlerin kaf dağından kar bağışlamasını hayır saydık merkez bankasının bizim paramızı bize Vermesini bağış sandık ..
Yani yine milleti kendimize güldürdük ..
İşin Aslı beceriksiz bir algı yönetimi olduğunu kedim Gülizar bile anladı ..
Bölgedeki en küçük ilçe başkanların bile deprem olacak önlem alın demişler ..
Meclisteki milletvekilleri imar affını çıkarmayın diye yalvarmışlar ....
Deprem olmuş sorun kader öyle mi ..
Kaderi değiştirmenin de blr kader olduğunu bilecek kadar dini bilgimiz var ..
Ve unutmayın mezar taşlarıyla helallik olmaz ...