Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Hay Mat Los
Hay Mat Los

İnsanın kim olduğunu acı karşısındaki terbiyesi ele verir..

  • serbest kürsü09.03.2023 - 00:22

    Yazdıklarınızın Hatırlattığı ..
    Tilkiye slogan at demişler ..
    Kahrolsun kümesler ,yaşasın tavukların özgürlüğü demiş ..

    Ben tepki vermedim bir durum tespiti yaptım siz yazdıklarınızı okumuyorsunuz ..

  • serbest kürsü08.03.2023 - 23:24




    Ahmet ihsan Araç

    Şu aşağıda yazdıklarını kanadalı yetkililer okusa önce seni ilk uçakla buraya yollarla sonraki uçakla da bavulunu ..
    Ne yazdığını galiba okumuyorsun ..




    “””””Şunu bastan söyleyeyim. Dışarı cikarken bir kadinin suslenmesini ben erkekleri taciz olarak görüyorum. Zaten alimli ve güzel olan kadin, erkek nefsine hoş gelen kadin, ustune bir de suslendiginde daha cok dikkat çekici oluyor. Ve onu gördüğünde iç geçiren erkekleri taciz etmis oluyor. Bu mevzu batida da en modern erkeklerde de konuşulan vurgu yapilan bir konu. O yuzden süslenip puslenip bir it uğursuz tarafindan tecavüze uğrayan kadın, tecavüze davetiye çıkarmıştır. ...

    Bu Ne ya ..

  • serbest kürsü08.03.2023 - 00:15




    Ahmet İhsan Araç
    Haymatlos
    Kore irkindan olsaydin

    kuzey kore kominist
    Guney kore kapitalist
    Hangisinde, kuzey koredemi, yasamak isterdin guney korede mi yasamak isterdin ? neden. ?
    Net soruya, net cevap istiyorum.

    1-Kore ırkı denen bir ırk yok ..
    2-Ne kuzey Kore'nin renksizliğinde nede Güney Kore'nin vahşi kapitalizm de yaşamak isterdim ..

    More'un ütopyasını okudunuz mu işte orada yaşamak isterdim ..
    Olamayacak kadar güzel ..bu yüzden de ütopya ..

    Bir şeyin adının konulması içinin o ad ile doldurulduğu anlamına gelmez ..

    Bizimde adalet bakanlığımız var ortada adalet var mı ?

    Almanya'nın Hitleri öldü kuzey Kore'nin ki yaşıyor ..
    Hepsi bu ..

  • serbest kürsü07.03.2023 - 00:27

    İktidarlar değişirken bir önceki iktirdan hesap sorulmaz. Düzen yağma düzeni, hesap sorulursa elini korkak alıştırır, aynı işleri yapamaz duruma gelir. Buda kapitalizmin talan yönetim tarzına ters..

  • serbest kürsü04.03.2023 - 22:45

    Yeryüzünün bütün şeytanları bu topraklara gelmiş
    Dünya’nın en büyük cemaatini oluşturmuşlar ...

  • serbest kürsü03.03.2023 - 23:09

    Parlemento burjuvazinin ahırıdır...
    Lenin..

  • serbest kürsü02.03.2023 - 00:26

    Marx ;Kızılay’ın ticari zekasını görseydi
    Kapitalizm yeniden sorgulardı ...

  • serbest kürsü28.02.2023 - 22:23

    Turhan sıradağlar ;
    Siz blr kaç defa okumayın bir kaç bin defa okuyun ..
    Kimsenin Türklük ,Türk bayrağı ile derdi yok ..
    Bunu bildiğiniz halde insanları bir yerden vurmak için niyet okuyuculuk yapmamalısınız ..
    Dünya’da Uğruna kan dökülmemiş tek blr bayrak yok ..
    Hiç bir millet bayrağını çeyiz mağazasında diktirmedi ..
    Hiç bir millette gökten zembille inmedi ...

  • serbest kürsü28.02.2023 - 20:04

    Elif key’in
    Yazdıklarını bir kaç defa okuyup sonra cevap yazsaydınız ..
    Sanki ortaçağda cadı avına çıkmışlar ...

  • serbest kürsü28.02.2023 - 00:32


    Mesut örs...

    Emin olun Ahbap sağ görüşlü bir dernek olsaydı
    Cadırı Kızılay bedava verseydi
    Yandaşlara peşkeş çekiliyor diye yırtınırdınız...
    Resmi görevi olmayan bir derneğe bedava nasıl verilir çadır .

    Yukarıdaki cümleler size ait ...


    Cevap hakkımı kullanayım ..

    Kızılay’ın Ensar vakfına 8 milyon dolara yakın bağışını aynı mantıkla açıklayın ...?

    Kızılaya mı kalmış milletten bağışlarla topladığı paraları sicili bozuk bir vakfa kendi parası gibi bağış yapması ...


    Ya siz milletin zekasını neden hafife alıyorsunuz ..

    Onbinlerce kişi ölmüş bir Allah’ın kulu istifa etmiyor ..
    Biz böyle mi yeni yüzyıla hazırlanacağız ..
    herkesin yaptığının yanına kar kaldığı blr ülkede daha çok sela okuruz ..
    Dünya’nın hiç blr ülkesinde insan hayatı bu kadar ucuz değildir ..

    Biraz devlet aklımız olsaydı o sanatçıları yardım kampanyalarının yüzleri yapardık tüm dünya da baştan sanatçılar dayanışması olmak üzere bağışın merkezi haline getirirdik ..
    Ki hepimiz biliyoruz ki bu sanatçıların dizileri dünyanın blr çok ülkesinde izleniyor ..
    Siyasilerimizden hem daha sempatikler hem daha çok tanınıyorlar...

    Biz ne yaptık bir milyonlarca dolar vergisi afa uğramış müteahhitlerin kaf dağından kar bağışlamasını hayır saydık merkez bankasının bizim paramızı bize Vermesini bağış sandık ..
    Yani yine milleti kendimize güldürdük ..

    İşin Aslı beceriksiz bir algı yönetimi olduğunu kedim Gülizar bile anladı ..

    Bölgedeki en küçük ilçe başkanların bile deprem olacak önlem alın demişler ..
    Meclisteki milletvekilleri imar affını çıkarmayın diye yalvarmışlar ....

    Deprem olmuş sorun kader öyle mi ..
    Kaderi değiştirmenin de blr kader olduğunu bilecek kadar dini bilgimiz var ..

    Ve unutmayın mezar taşlarıyla helallik olmaz ...