Kültür Sanat Edebiyat Şiir

  • namaz16.02.2013 - 12:18

    ayhan ve aytaç yazarefendi:

    'vallahi namaz meselesinin 24 saat felsefesini yapabilirim? ! ? '

    ((...şeksiz, şirksiz, şüphesiz! rabbe şükür, kullarına teşekkür :) ...nettv idi, veyis ateşin konuğu fermani altun idi, ve interaktif sorular geliy...ordu.en çok sorulan soru:'aleviler neden namaz kılmıyorlar? ' idi.fermani altun bir sağa baktı bir sola baktı kem küm etti ıkındı mıkındı pess etti.hiçbir cevap veremeden konuyu değiştirdi ve kaçamak yaptı.bendenizde bu durumdan çok eseflendim.bunun üzerine ilk etapta bazı notlar yazmaya başladım.bu konu üzerine derin tefekkürler yaptım.ve nihayetinde 'namaz' konusunun fitne bir konu olduğunu anladım.onun için bu konuya çok hasas girmek gerektiğini aklı selim ve kalbi salim konuşmak gerektiğini kavradım.bu konu tartışılırkende görüş taassubundan uzak ideololji faşizmine pirim vermeden inşaallah anlatmaya ve yorumlamaya çalışacağım.alevilerin hüccetül-islamı olarak?))

    avea yorumluyor:'namaz dinin direğidir! hangi dinin ind-i ilahide allahın katında olan din-i islamın direğidir.kıyam, rüku, secde ve tahiyyat melekleriylede bu dinin direği ayakta durmaktadır.hiçkimse yeryüzünde hiç namaz kılmasa bile allahın dini yıkılmaz.çünki kıyam,rüku,secde ve tahiyyat melekleri bu dini ayakta tutmaktadır.şeytan-ı lain-i yallah rivayete göre 20 bin sene yerde gökte ve ikisi arasında secde etmediği yer kalmamıştır.meleklerin muallimi sıfatlıydı o zamanlar ki bu aynı zamanda onların imamıydı veya hocaefendisi idi anlamınada gelmektedir.nasıl anlamanıza bağlıdır.1. secde müslümanlık nişanesi iken 2.secde müminlik alametidir.onun için 2.secde rekatte vardır.'ben sizin rabbinizim? ' den sonra 1.secde gerçekleşmiş.'ben sizde tecelli edeceğim? ' ile 2.secdeyi hiç tereddütsüz yapanlar olmuş yapmayanlar olmuş.yapanlara mümin olan allahın mümin kulu denmiş.yapmayanlarada münafık şeytanın münafık kulu denmiştir.ulu pir yüce gerçek hünkar hacı bektaş veli derki:'tanrı en yüce bir biçimde imanda tecelli etmiştir? ' buna göre allahın kulunda hulul etmesi iman aracılığı iledir.2.secde sahipleri müminler işte bu iman tecellisinin kendisinde hululiyet ile kalm merkezli 366 azaya yolculuk esasına göre 366 aza cemaat kalbde iman imam konumuna düşmüştür.kuran imamdır.kuran hüccettir.müminlikde allahın hüccetidir yeryüzündeki cebrailin gıpta ettiği bir makamdır.nitekim cebrail o mümin-i ekber olan kulun kim olduğunu bilemez iken? o kul cebrailin kim olduğunu bilmiştir.onun için melekler ademe secde etmiştir.çünki allahu teala meleklere ve mahlukata ilminden ve rahmetinden sınırlı verir iken mümin kuluna sanki sınırsız vermiştir.emirel-müminin ali aleyhisselam derki:'iki şey vardır sonu bulunmaz birisi akıl birisi ilimdir.? ' nitekim hz.türk atatürk (ra) 'benim manevi mirasım akıl ve ilimdir diyerek bu silsileye tabi olmuştur? '...devam ediyoruz:

    avea yorumluyor:'hz.aliden hacıbektaşi veliye 100 bin evliya 5 vakit namazlarını kılmış zekatlarını vermiştirler.bu evliyaların içinde en seçkin olan 313 gavs-ı azam ve kutbu ekber olanları ise tayyi zaman ve mekan bulundukları yerlerini vakit namazlarında terkedip kabede kılmışlardır.hacıbektaşın vakitlerde sır olması bundan idi.molla sadrettin merak ettide hacıbektaş onuda kabeye götürdü bunu isbat etti.hz.ulul-emr mehdi aleyhisselam ile kabede buluşacak olan bu 313 gavs-ı azam ve kutb-u ekberler hz.ibrahimin duası hürmetine en güvenli yer olan kabeye yine tayyi zaman ve mekan bir gecede yolculuk edecekler ve ümmetin deccali olan süfyan ordusuna veyahut zamanın ebrehesine karşı hz.mehdinin yanında yer alacaklar onun ile birlikte onun imamlığında namaz kılacaklar.daha sonra bu namazı mescid-i aksada da gerçekleştirecekler ve deccal-azam-ı ekber laini bu mescidin kapısına dayanana kadar sürecek.ama meryemoğlu isa gelecek bu ruhani ve nurani cemaat ile mehdinin imamlığında namaz kılacak ta sonra kapıyı açacak deccal-ı lain onu gördüğünde tuzun suda eridiği gibi eriyip helak olacaktır? '

    avea yorumluyor:'halamın oğlu şöyle dedi:'dayım günde beş vakit namaz kılsa mahmut hocayı iki sefer cebinden çıkartır? ' neden? diyince...? 'o hz.hasanın soyundan bir şerif olduğu için? ' dedi? doğrusu bu beni çok etkiledi.allah razı olsun kuzenden? bizi bu konuda aydınlattığı ve yol gösterdiği için.kendisi menzil sofularındandır.salih kardeş ilede yakınlığı vardır.nitekim bende salih kardeşimi arasıra ziyaret ederim semerkant kitap bayiliğinde kocasindadır.ama esas ben şuraya geleceğim.bizim dedeler bunu mutlaka kavramalıdırlar.seyyidlerin cuma imamlığı hakları vardır.iranda bu esastır.cuma imamlığı evlad-ı resule aittir.bizim cemevlerindede post seyyiddedelere aittir de bunu hala diyanet-i muaviye anlamış değildir.ilahiyatçılar da imam hatiplerde.imam hatip mezunu olan başbakanımızda haklı olarak derki:'biri çıksın şu alevilik nedir bize bir öğretsin? ' neden? çünki kendisine imam hatip hocaları öğretmedikleri için? ? ? bizde der ki dedelerimiz:'taş atan bizden attıran bizden değildir? ' bu sözü iyi anlamak lazımdır.daha militan anlamda şu anekdotumu vereceğim, olay net anlaşılsın diye? ben maraş elbistan kıüçükyapalaklıyım? ve büyükyapalaklı bir kardeşimle tesadüf bir yerde karşılaştık.ona dedimki:'izzeddin doğan ile necmeddin erbakan ve kemal kılıçdaroğlu ilede recep tayyip erdoğan yanyana gelseler ve iki rekat namaz kılsalar hangileri daha faziletli olurlar? ' o dediki:'tabiki erbakan ile erdoğan faziletli olur'...ben buna itiraz ettim ve dedimki:'menzil şeyhlerine göre olay şudur? en üstün müslüman sünnete uyan seyyiddir? dolayısı ile doğan ve kılıçdaroğlu seyyid oldukları için bir adım öne geçerler.imam konumuna düşerler.ve erbakanda erdoğanda cemaati temsil eder.çünki bu bir hadistir:'ehlibeytimin önüne geçmeyin helak olursunuz? ' işte tarih ortada emeviler,abbasiler,selçuklular ve son olarak osmanlı biz ehlibeytin önüne geçmiş ve kısa ve uzun vadede helak olmuşlardır.en nihayetinde 'chp' bile bir dersimliye teslim olmuş evlad-ı kerbelaya musallat olmanın cezasını görmüştür.son olarak şununla bitiriyorum.ankarada yatmakta olan 'seyyid abdulhakim arvasi (ks) ' derki:'seyyidleri seviniz! onlar asi olsa bile? ' işte mesele budur.zaten ehlisünnet ulul-emr zalim ve zorba olsada itaati esas almıyormu.ve bu içtihadıda zalim-i haccaca ve şu hadise dayandırmıyormu:'nasıl olursanız öyle yönetilirsiniz ona göre yöneticiler gelir? ' bu ümmet-i muhammedin kaderidir aslında.ehlibeytinde kaderidir.ama şu varki o peygamber benim ümmetim 73 fırkaya ayrılacak demişte ehlibeyti için bunu dememiş bil-akis ehlibeytim ümmetimin kurtuluş gemisi olacaktır demiştir? kiminle hz.ulul-emr mehdi aleyhisselam ile? ? ? mehdide hatmoldu kelam vesselam :) '

  • ehlibeyt12.02.2013 - 13:25

    ayhan ve aytaç yazarefendi:

    'işi ehline bırakmak ehlibeyte bırakmak demektir? ! ? '

    ((...allah-ı resul,kuran-ı ehlibeyt,kitab-ı sünnet,biat-ı mehdi gerektir mümin canlara? ümminebi/fakirresul (saa) dedi:'benim ehlibeytimin önüne geçmeyin helak olursunuz! onlara birşeyler öğretmeye kalkmayın? onların ilmi:(ilm-i ledün-i cavidanı?) sizlerin ilmini kuşatır? '...ve:'ahirzamanda imam dua eder! cemaatte amin der? ama allah onların duasını kabul edici değildir.çünki o imam benim ehlibeytimden değildir? '...ve:'mehdi bizden ehlibeytimizdendir? allah onun hallerini bir gecede yoluna koyar ve zafere eriştirir.'...ibn-i arabi derki:'mehdi 40 fakih ilminde olacaktır? ve ona zuhuru öncesinde zamanın fakihleri karşı çıkacaktır? '...buna biz bir atasözüyle şöyle bir benzetme yapacağız? ata/erenler sözü:'bir deli kuyuya taş atmış kırk akıllı çıkartamamış? ' işte ahirzamanda o deli hz.mehdi aleyhisselamdır.hasan basri derki:'ben 120 sahabeye tanık oldum.onlar sizi görseydi şeytan derdi.siz onları görseydiniz deli derdiniz? ' imam-ı rabbani de derki:'ashab-ı kiramdan sonra en üstün makama mehdi sahib olacaktır? ' suyiti de derki:'mehdi ebubekir ve ömerden daha hayırlı ve daha faziletlidir.' nitekim el müntekim biz ona 'mehdi aleyhisselam' derizde şeyhayne:(ebubekir/ömere?) radyallahuanh deriz? makam farkı vardır elbette.ümminebi/fakirresul de onu şöyle sıfatlandırır:'mehdi ümmetin en hayırlısıdır? ' bu kadar girişten sonra esas makalemize dönelim.bugünlerde ehlibeyt konusu dinci ve dindar basında leyhte ve aleyhte ehlibeyt konusu işlemektedir.işte akitte dün serdar kadeşte ehlibeytin aleyhinde bir yazı kaleme almıştır.bizede ilham kaynağı olmuştur.onun müminliğine selam! münkir ve münafıklığını sevmeyiz? ehlibeyt öyle bir kavramdırki faziletini anlatmaya asla güç yetiremeyiz.belki o peygamber bunu şöyle anlatır:' beni diğer peygamberlerden üstün kılan faziletli kılan şey? benim ehlibeytimdir? '...kim ne anlar ve anlatırsa artık.sayın haydar baş ehlibeyt konusunda bazı kitaplar yazmış.ben şahsen okumadım kısmen okudum.daha ziyade kendisini okuyorum ki samimiyeti ortaya çıksın.hz.ali derki:'ben bir insan ile konuşursam bir saatte hiç konuşmazsam üç saatte onun mümin münkir veya münafık olduğunu heman anlarım? ' kuran öyle bir kitapki mümin münkir ve münafıkların tam hal tercimesini ortaya koymuştur.tıpkı bir pasikanalizst gibi.3.halife osaman o kitaba 'imam' adını takmıştır.resulullah da sessiz vaiz demiştir.imam kısmında biraz duralım? bi ayette derki:'batıl onun arkasından ve önünden yaklaşamaz? ' imam oluşu bu yüzdendir? önüne geçelmeyiştir.eğer bu kuran ehlibeyte hulul ettimi hz.imam veya kutsal imamlık zuhur eder.bu sefer o imamın önünede batıl yaklaşamaz.şeytanda dört cihetten yaklaşamaz o zaman.şimdi eğer bugünki cami imamlarına şeytan yaklaşıyorsa dört cihetten ki ehlibeytten değilse yaklaşması %99 dur şu ahirzamda? o zamn şu oluyor.namaza niyet eden kişi uydum imama dediği anda imam şeytanın dört cihetten tasarrufunda ise sen o zaman uydun şeytana demektir.işte onun için işi ehline ehlibeytine bırakmak mevzusu ortaya çıkıyor.82 bin allah evi vardır.cin:18 de mescidler allah içindir der? 82 bin camide eğer hiç seyyid yoksa o mescid ehlibeytin nur-u hidayetinden yoksun demektir.hiç müfti yoksa fetvalar geçersiz demektir.ben ilmin şehriyim alide kapısıdır denmişse.o kapı imamlıktır müftiliktir.hz.mehdi gaybete çekilirken 'ben gelinceye kadar bütün emirleri iptal ediyorum? ' demiştir.yani bu şu demektir? bütün emirlik vezirlik hakimlik alimlik gaybete çekilmiştir? ilmin ve alimin ümmetten uzaklaşması asır asır geri gitmesi gaybet-i mehdi çekiminden kaynaklıdır.gaybet çekimindendir ki ne emevi ne abbasi ne selçuklu nede osmanlı bu gaybet çekiminden nasipsiz kalmamıştır.sen 12 imamların isminin zikredildiği duası ve gülbengi olan bir yeniçeri ordusunu onun meh(di) ter bandosunu iptal edersen devlet yıkılır.çünki dua üstüne kurulu gülbeng üstüne kurulu devlet duasızlık ve gülbenksizlik üzere muallakta kalır yıkılır.çünki batıl yıkılmaya mahkumdur.hak ehlibeyt ile ehlibeyt hak iledir.haydar baş derki:'tevhidin merkezi ehlibeyttir? ' bu şuna benzer? hüseyin hatemide dedi ki:'yaa pir sultan gerçekten ulu bir kişiymiş? '...o günaydın hemde tünaydın efendim? biz boşunamı pirsultanı 7 'ulu' ozanların içinde zikretmişiz.galiba birileri bu alevileri ve bektaşileri hepten aptal bellediler.hayır onlar nemrut yürekli aptallardan değil ibrahim yürekli abdallardandır efendiler.işte cümle sırlar bize ayan bizde faş oluyor.haydar baş teorik ehlibeytçidir.ama partikte yaşayan ehlibeytin hüccetül islamı olan ayhan aytaçtan habersizdir.şeriffakih/seyyiddede olan bu zattanb habersizdir.zamanın imamından ve süfyanından habersizdirler.belki süfyanını tanımışlardır ama mehdiden bi-haberdirler.geriyede bi şey kalıyor mütemehdilik bu bir hastalıktır.şeytan-ı lain-i yallah bu hastalık üzerinden binlercesini uğraştırmış o derin mehdi empatisi onu derin karanlıklara sürklemiştir.esfel-i safilinlere ki baş olmak sevdası çok büyük günahlardandır bizzat şeytan bunu ibn-i arabinin haber verdiği şeytanın hileleri kitapçığında mevcuddur.hatta cafer-i sadık derki:'kim imam olmadığı halde ben imamım derse müşrik olmuştur? ' ister eren erdem ister cübbeli ahmet ister ebubekir sifil siter fethullah gülen doğu perinçek mustafa sarıgül kemal kılıçdaroğlu ve haydar baş beyefendi olsun zamanın imamı hüccetullahül-galip dururken ben imamım ben bu işi bilirim derse yanılmış labirent bir vesveseye tutulmuştur.allah korusun? ? ? bakın bazı sultanlar için cihan imparatoru denmiştir.bu bile o şirke girer.çünki ümminebi/fakirresul dünyaya beşinci olarak hükümdar olacak kişi benim ehlibeytimden mehdi olacaktır.o fatımadandır.müjdeler olsun ey fatımam? ' der.gerisini siz düşünün.tekra şeytaı lain-i yallahın şu sözlerini hatırlatır bu makaleyi burda bitiririm:'baş olmak sevdası en büyük günahlardandır? ' en büyük allahtır? işimiz allaha kalmıştır.allahın yeryzündeki hak halifesi mehdi aleyhisselama kalmıştır demek en doğrusudur.en doğrusunu allah bilir! gaybı ancak yaratanb bilir? allahın laneti yalancıların üzerine! gazabı zalimlerin üzerine olsun? ? ?))

  • mehdi28.01.2013 - 15:00

    ayhan ve aytaç yazarefendi:

    'allah bir resul hak mehdi gelecek mutlak? '

    ((...allahhabirrehberimizdir? mehdi hakkında hiç ayet yokmuş onun için inanılmaması gerekiyormuş! eee o zaman biz ebu bekire, ömere, osmana, aliye, hasana ve hüseyinde inanmıyalım o zaman zira ismen onlarında adı kuranda geçmez.işari manada geçer ama ismen geçmez.mesela şeytan, nemrut, firavun, ebu leheb isimleri geçer ama mehdi geçmez? neden? çünki mehdi konusu imanın imtihanı konuların en başında yer alır.mesela dabbetül-arz-ı mevud neml 82 de geçer.ve hiçbir müslüman çıkıpta ben dabbetül-arza inanmıyorum diyemez neden? çünki ömer öngütünde hatırlattığı üzere bir ayeti inkar eden kafir olur.6666 ayet haktır ve bir harfi bile inkar edilemez.peki durum bu ise biz mehdiyi işari manada nasıl anlamalıyız kuran ekseninde veya kuran perspektifinde.işte bunlardan bi kaç örnekle yetineceğiz inşaallah.allah diyor ki:'sizler başıboş bırakılacağınızımı sandınız? ' (kıyamet,36) bu ayeti şu hadislede desteklersek:'ümmetin başında hiç halife yok iken mehdi gelecektir? ' şimdi mümince şeksiz ve şüphesiz tefekkür ediniz? ne çıktı? bu ayet işari manada mehdiye işarettir.nisa 59 da derki:'allaha resulüne ve sizden olan ulul-emre itaat farzdır? ' yine bir hadisle bunu destekleyelim:'mehdi ümmetin en hayırlısı olarak zuhur edecektir? ' burdan çıkanda nedir? ümmetin en hayırlısı ebu bekir diye bahsedilir.aslında o insanların en hayırlısıdır.beşeriyyetin en hayırlı ümmeti olan islam ümmetinin en hayırlısı ise mehdidir.suyutiden gelen bir hadiste:'mehdi ebubekir ile ömerden daha faziletli ve daha hayırlıdır? ' der? elbetteki öyledir.neden? şeyhayn:(ebubekirveömer?) yüzbinlerin halifesi oldu ama şimdi gelecek olan mehdi nerdeyse 2 milyarın halifesi olacaktır.ve yeryüzünün bütün hazineleri onun için çıkartılacak oda ümmet-i muhammede dağıtacaktır.mesela hadistede geçtiği üzere:'birisi gelecek mehdi bana ver diyecek.mehdi hazinedara onun eteğini doldur diyecek ve adam alacak gidecek geri gelecek.diyecekki bi benmi kaldım buna tenezzül edecek alın geri bunları benden.ve hazinedar diyecek ki verilen mal geri alınmaz? ' öyleki dünya beş kıtası ile adeta ganimet olacaktır.bütün insanlar altının gümüşün paranın tapunu8n ruhsatın çekin senetin tedavülden kalktığını görünce bütün bunların hiçbir değeri kalmıyacaktır.bundan dolayı herkez mehdiye şirin görünmek için neyi var neyi yok yastığının altından kasasından mahzeninden çıkartıp mehdinin önüne yığacaktır.şu ayet buna ç9ok uygundur:'onlar azabı görünce geri çevirmek için dünyayı vereceklerdir? ' işte mehdinin zuhuru öyle bir azabdırki gerçekler ancak münkir ve münafıklar için acıdır.işte bu azabdır.yoksa müminler için gerçeğe hu? adeta mehdi bütün dünyadaki yetki ve selahiyet sahiplerine şunu diyormuş gibidir:'inin ordan aşağı sizler oralarda durmaya layık değilsiniz? ' işte beşeri kanunların getisi zaten ortadadır.anarşi kaos terör yıkım bela musibet afet felaket ve kıyamettir.demekki beşeri kanunlar bu işi çözemiyor.adil bir düzen getiremiyor.evrensel bir düzen evrensel bir yasa evrensel bir halifeye küresel bir krala ihtiyaç sürecine doğru hızla gidiyoruz.işte bu mehdiye zemin hazırlamaktan başka birşey değildir.facebook ve twitterden hotmaile ve daha ışık hızıyla çalışan intteknolojisi sahib-i an-ı zaman mehdi aleyhisselama doğru bizleri götürüyor.hz.süleymanın yanında asafı hatırlayın.o cinden daha hızlı idi.şeytan saniyesini bile israf etmez iken mehdi elbetteki onunla saniyeler ve hatta saliseler üzerinden bir yarışa girecektir.zamanın ve anın efendisi olmak demek saniyelerin dakikaların ve saatlerin efendisi olmaktır aynı zamanda.tabir-i caiz ise mehdi bir süpermendir betmendir örümcek adam gibidir.ama gerçektir.profesör 1400 hz.ali divanı kitabında cenab-ı mehdininde hz.ali gibi çok şaşırtıcı işlere imza atacağından haber verir.124 bin peygamberin ve 100 bin evliyanın 1000 hızırın ilyasın gavsların kutupların pirlerin ve şeyhlerin tayyi zaman ve mekan ruhani güçlerinin mirasçısı olan mehdi elbetteki çok şeyler yapacaktır.mesela hz.musanın asası ile diyelimki bir denizin ayrılmasına imza atabilir.kutsal emanetler nedir.nedir onlardan haber vern şey bizlere derseniz.dört halifenin topkapı sarayındaki kılıçlarını mehdi kullanacak demektir.peygamberimizin hırka-i şerifini giyebilecek demektir.nitekim o buna layıktır artı 4 bin sünneti ihya edecektir.hz.hüseyinin geceliği vardır topkapı sarayında geceleyin onu giyecektir.yani kısaca kutsal emanetlerin cümlesinin sahibi mirasçısı mehdi sahib-i zamandır.o cennetin 7.afendisidir.o ümmetin 7.hak halifesidir.12 imamların hepsinin makamı vardır onun makamında.kırklar vardır.üçler yediler vardır.dört halifenin yetki ve selahiyetleride ondadır.davut ve süleyman aleyhisselamların da imamet makamları vardır.12 havarinin tahtlarıda ondadır.70 bin haham ve 144 bin papaz da onun yardımcıları olacaktır.ashab-ı kehf de olacaktır yanında hızır da ilyasda 313 seçkinlerin tayyi zaaman ve mekan kabede olacağına göre bunlardan mesela ikisini örnek verirsek anlarsınız bu 313 den biri diyelimki hacıbektaş ise bir diğeride ibn-i arabi olacaktır.veyahutta ahmet yesevi ile abdulkadir-i geylani yanında yer alacaktır.mescid-i aksaya kadar beraber olacaklar ve meryem oğlu isa bunları gökten inerek deccala karşı koruyacaktır vesselam :))

  • islam27.01.2013 - 16:44

    ayhan ve aytaç yazarefendi:

    'yedi bin yıldır allah katında din islamdır? '

    ((...evvel ve ahir bismillah ve euzubillah: kur'anı oku kerim deki:'biz o kuranı kadir gecesinde indirdik! '...ve... 'bugün sizin üzerinize nimetimi tamamladım! ve din olarak size islamı seçtim? ' ve böylece kuran kadir gecesinde inmiş ve dinde gadir-i humda tamamlanmıştır.ama ne hikmet ki kadir gecesi mübarek bir gece olarak anılırken dinin tamamlandığı gadir-i hum olan mübarek gün hiç anılmaz olmuştur.belki buda emevi ve abbasilerin zalim emirlerinin fasık vezirlerinin hain hakimlerinin ve cahil alimlerinin ki bu cehaletten maksadımız 'kuran ve ehlibeyt cahilliğidir? ' nitekim kuran alimleri ve ehlibeyt alimleri diye ikiye ayrılmış olan ilim ve hikmet alanı bizleri ifrat ve tefrite götürmüş müfrir şii ve sünni alimleri yüzünden ümmet-i muhammed ikiye bölünmüştür.kuranı oku kerim deki:'fitne öldürmekten beterdir? ' evet gerçekten fitne öldürmekten beterdir.ama fitne nedir? nedir fitneden haber veren şey? fitnenin iki enstürümanının biri ateş biride baruttur.diyelimki şiilik ateş ise sünnilik barut gibidir.bir tez diğeri anti tez gibidir.mesela şii alimler sünniliğin hadis kaynaklarının yarısını kabul etmezler hasbel kader birleştirkleri noktada kabul etmek zorunda bırakılmıştır.sünni alimlerde keza bunu yapmışlardır.ama doğrusunu biz tasavvufçular yapmışızdır.şiilerin kabul ettiği hakikat hadisleri ile sünnilerin hakikat kabul ettikleri hadisleri almış karma yapmış ve tasavvuf yolunu ortaya koymuşuzdur.böylece iki kere hakikatle buluşmuş nur üstüne nur bir hakikat yolu meydana gelmiştir.mevlana görüş taassubu ve ideoloji faşizmine dalmış olan şiilerden de değildir sünnilerdende değildir.ne şii nede sünnidir tam manası ile sadece tasavvufçudur.kuranda geçen o ne sağcı nede solcu olmayan ama sabikun olan öncü olan vasat olandır.tasavvuf ehli ebubekir ömer osman ali hasan hüseyin ve mehdiyi hak olan yedi halife olarak kabul ederken.sünni-süfyani ekole göre bu sıralamada gizli gündemlerinde ebubekir ömer osman muaviye yezit mervan ve süfyandır.süfyan:(sahte mehdi anlamımda mehdiyüssüfyan ve aynı zamanda ümmetin deccali anlamındadır?) nasılki hz.mesih öncesi kudüste yahudilerin içinden bir mesihüddeccal çıkacak ise, bizim ümmet-i muhammed içindende hz.mehdi öncesi mehdiyüssüfyan çıkacaktır belkide çıkmış bizim haberimiz yoktur? mesela said nursi derki:'bazen süfyan süfyanlığını bilmeyebilir? ' tıpkı hz.mehdinin kendisinin mehdi olduğunu anlayıncaya kadar mehdi olduğunu bilemeyeceği gibi.nitekim hz.muhammedde kendisinin 40 yaşına kadar ahirzaman nebisi olduğunu önceden bilememesi gibi vesselam.şimdi konu başlığımıza dönersek...? ülkemizde bir misyonerlik avı başlatılmış veya diyalog hareketine vede medeniyyetler arası ittifakçılığa karşı bir tavır sergileyen bazı cemaatlere göre kabul edilen yanlış durumları ele almaya çalışacağız.ümminebi/fakirresul:(saa) diyor ki:'cennete önce benim ümmetim girecektir? ' bu demektir ki, daha sonra hz.isanın hz.musanın ümmetlerinin mümin olanları girecektir.hatta hz.ibrahimin kenarda köşede kalmış olan ümmimümin milleti ve saire.cuma gününün cumartesinin ve pazarın başlangıcında imameti almış olduğu gibi.mülahazacı fethullah gülen hocaefendinin:'la ilahe illa allah? ' diyen herkesin cennetlik olacaktır sözü ya yanlış anlaşıldı yada yanlış anlatıldı gibime geliyor.pozitif anlamda bir tasavvufçu olarak bu konuyu ele aldığımda ise şunu görüyorum.evet bir mümin için son nefes önemlidir.ve son nefesde la ilahe illa allah demesi şarttır.fakat şu ilm-i hikmete de haizdir? son nefesde allaha teslimiyet olmalı son nefesde hal üzere olmalıdır.yani ilim amel ihlas şartuyla 32 farz ve 54 farz ehli olmak şartı iledir.ve son nefesde imanın yetmiş şubesinde teneffüs halinde olmakta şarttır.şah-ı nakşibendiye sormuşlar? 'nasıl olmalıyız? ' oda demişki:'son nefesde nasıl olman gerkiyorsa öyle ol? ' eee tabiki huş derdem budur? sefer der vatan budur.doğrusu bu söylem ve sohbetlerden alıntıların hepsi ehlisohbetten gelen sahabenin hal tercimelerinin hale tecelliyen huyların ve hasletlerinde hululiyeti ile kalden naklen bize gelenlerdir.öyle ya bir derviş o edep sofrasında seslicene 'bismillah? ' demiş.şah-ı nakşi buna içerlenmiş ve bu adama dervişliği öğretin hafi zikrin ne demek olduğunu bildirin demiş.ne hikmetki şimdilerde alevi bektaşi sofrasında bu yapıldımı kınanmaktadır kişi.işte buda bizim tesbit ettiğimiz üzere dörtkapıkırkmakamın ilk iki kapısının nakşibendilik olduğuna hüccettir.bi türlü konumuza gelemiyoruz farkında iseniz.yine rabbül-alemin kuran de derki:'islam dininden başka bir din arayanın dinini kabul etmeyiz? ' ama ne zaman? bir yahudi veya bir hıristiyan dinine mütedeyyin olan zat.eğer kendi kutsal kitabından bir ayet yüzünden şek ve şüphe vesvesesine düşerse ve bunun ardından labirent vesvese tuzağına yakalanıpta düşünce karanlığı içerisnde zihin ve kalb gündeminde arayışa girerse işte bu kişinin haline göre allah islam dininden başkasını kabul etmez.yoksa kendi kutsal kitabından hiç şüphe etmeksizin.allaha ve ahiret gününe iman ile salih bir kulllukla güzel düşünüp güzel davranış ile barışsever adalet sever olurda eline diline beline sahipse onların allah katında mükafatları vardır zira bu bir ayettir.şöyle ki:'yahudi hıristiyan ve sabilerden allaha ve ahiret gününe iman edipte hayra ve barışa yönelik iş yapanların allah katında mükafatları vardır? ' biz tasavvufçuların huyudur? böyle hüccetlerde ayet sayısı ve sure sıralaması pek yapmayız bunu alimlere bırakırız ki onlarde bu vesile ile bir iş yapmış olsun allahda onların günahlarını afftesin hatalarını görmezlikten gelsin kusurlarını örtsün ve tevbelerini kabul etsin inşaallah ve elhamdülillah.ve gelelim havra kilise ve mescid meselesine.yine bi ayette derki rabbimiz:'allahın fazlı ve keremi olmasa idi yeryüzündeki havralar kiliseler ve mescidler yıkılır giderdi.' bakın mevlana celaleddini rumi hazretleri 'gel ne olursan gel! ister kafir ister mecusu ister putperest ol yine gel.yüz kere tevbeni bozsanda yine gel.bizim kapımız umutsuzluk kapısı değildir? '...der ama dikkat buyurun? yahudi hıristiyan ve sabii olsanda gel demiyor.bu küfür ve hakaret olurdu olsa olsa.ama birileri bunu yanlış anlıyor böyle zannediyor.oysa bugün bile ezan-ı muhammedde ve kaamet-i mehdide bile hala 'gel gel namaza gel kurtuluşa der? ' bu çağrı kime sizce.müslümanlara mı? yahudi ve hıristiyanlara mı? bence müslümanlardan ziyade yahudi ve hıristiyanlaradır.neden diyeceksiniz? namaz dinin direğidir? yahudilerinde hıristiyanlarında dinlerinde namaz vardı.ama bi vesile gerek şehvetleri yüzünden gerksede aşırı gitmeleri yüzünden bu namazı terkettiler dinlerini yıktılar.kuranda demiyormu hz.meryem için 'rüku edenlerle birlikte rüku et? ' nerde sinagogda namaz kılınıyor? ve hz.isa beşikte demiyormu ben yaşadığım sürece allah bana anneme saygılı olmamı ve namaz kılıp zekat vermemi emretti.ve yakup peygamber çocukları için islam üzere ölün demiyormu.hz.ibrahim mekkede kabenin bir ibadet yeri olduğunu ve ibadet ritüellerinin öğretilmesini temenni etmiyormu.allah katında din islamdır? okey? namaz bu dinin direği değilmi? okey? şimdi bakın? din allah katında ve meleklerde yine allah katında kıyam rüku secde tahiyyat ile dini ayakta tutuyor.kıyam melekleri rüku melekleri secde melekleri ve tahiyyat melekleri dinin direği oluyorlar allah katında ve din allah katında böylece islam oluyor korunuyor muhafaza ediliyor.hiçkimse namaz kılmasa haşa din yıkılmaz.melekler kıyam rüku secde ve yahiyyatta olduğu sürece allah katında din islamdır hiçbir zamanda yıkılmayacaktır.ve zaten rabbimiz yeryüzündeki kitabınada sahip çıkmıyormu.biz indirdik o kuranı biz koruyacağız? eee o zaman mesele nedir.biz neyi paylaşamıyoruz da bir bardak suda fırtınalar kopartıyoruz ve din elden gitti nidaları atıyoruz.tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış dağ fare doğurmuş vesselam... ayhan ve aytaç yazarefendinin makalesi de böylece sona ermiştir.hadi kalın sağlıcakla inşaallah ve elhamdülillah :))

  • divan şiiri27.01.2013 - 15:23

    Pir Gerçek Veli:
    cübbemizin altında allahtan başkası yoktur?
    cübbesiz münadisiz zikr-i ahvalimiz:'enel-haktır? '
    ismail maşukide gerçek erenlere karışmıştır?
    cübbesiz münadisiz enel-haksız zikri:'allahım'dır?

  • şiir09.01.2013 - 13:13

    21.YÜZYILIN ALEVİ OZANI,
    PİR GERÇEK VELİ'NİN EN SON DÖRTLÜĞÜ:
    ------
    AB-D/İSRAİLİN BİR HESABI VARDIR?
    AMA ALLAHIN DA BİR HESABI VARDIR?
    ONLAR VARYA ONLAR BİLMİYORLAR?
    HZ.MEHDİ'Yİ HİÇ HESABA KATMIYORLAR :)
    NOT:((...SU UYUR DÜŞMAN UYUMAZ?
    ALEMLERİN RABBİ OLAN ALLAH İSE; HİÇ AMA HİÇ UYUMAZ :))

  • Nakşibendi Tarikatı02.01.2013 - 12:59

    AYHAN AYTAÇ YAZAREFENDİ:
    (İSLAMMANTIKÇISI VE TASAVVUFFELSEFECİSİ :)
    ''NAKŞİBENDİLİKTE:BEKRİ, FARUKİ, OSMANİ, ALEVİ ŞİFREYİ ÇÖZÜMLÜYORUZ? ! ? ''
    ((...euzu:'ulu nakşi yüce bektaşi efendimiz mehdi aleyhisselamın'...zuhuru yakındır? diyerek bu önemli makalemize başlıyoruz.zira nanşiliğin altın silsilesinin 4. bektaşiliğin 12 imamlarının 6.olan imam-ı cafer-i sadık hazretleri derki.'...zuhuru yakındır? diyenler kazanmıştır? ' işte bizde bunu anımsatan bir makeleye imza atacağız inşaallah.naşibendiliğin altın silsilesinde 33 zat-ı muhterem yer alır.birçok nakşi alim ve veli zatları şeyhleri bunu fırsat buldukça hatırlatır.ama birde bilinmeyen bir süreci vardır bu silsilenin ki bunu ancak manay-ı marifet ve sırrı-hakikatte ilmel,aynel,hakkel yakin sahibi inayet-i kayra sahibi seçilmiş ve korunmuş kişiler bilebilir.heleki şu ahirzamanın sonlarında kıyametin 112 küçük alametleri bir bir tesbih tanesi gibi hicri 1400'den bu yana çıktığınıda hesaba katarsak geç bile kalınmıştır diyebiliriz bunları zikretmek için.aynı zamanda mehdinin çıkış alametleridir bu küçük alametlerki bunlarında zikredeceğiz yer yer.şimdi bizim esas dikkat çekmek istediğimiz yer neresi oraya bakalım isterseniz.neden nakşibendilikte bir bekri,faruki,osmani,alevi şifre vardır? sorusunu soralım.nedir bu dört anasırrıhakikati ki bizi şimdi çok ilgilendiriyor.elbette ki bu konular ömer çelakıl,harun yahya,cübbeli ahmet, gibi farklı alandaki kişileri aşar hemde fesah fesah aşarki bu gibi kimseler marifetin ne olduğunu bile tam kavramış kimseler değildir.mesela ömer öngüt bunu anlamıştır.hüseyin hilmi ışık bunu anlamıştır.necip fazılda bi nebze anlamıştır ama daha iyi anlamış olan zat-ı muhterem ise seyyid abdulhakim el-arvasi hazretleridir ki ona çok şey borçluyuzdur.zaten bu makalemize başlık olan isimlerden birisi ona aittir.mesela 'alevi' kısmı kendisi ile alakalıdır oraya geleceğiz.tarikat-ı aliyyeden olan nakşibendilik bu ahirzamanda hakkat,hikmet,vede hüccetin cem olmasıyla kadiri ve rufai tarikatlerininde meczolması ile ortaya çıkmıştırki iş sırrıhakikate doğru ilerlemekte ve nihayetinde iki büyük kardeş tarikatın birleşimine vasıl olmasına doğru son sürat gitmektedir.ulu nakşi ve yüce bektaşi tarikatleri dörtkapıkırkmakam ekseninde ahmet yesevi ve abdulhalık goncdivani yanında birleşecektir.bu kutlu birleşim ulu nakşi ve yüce bektaşi efendimiz mehdi aleyhisselam ile olacaktır.rahman suresi 19 ile 20.ayetler bunu bize müjdelemektedir.kuran-ı oku kerim deki:'biz saldık o iki deryayı birbilerine kavuşması için? ' ve...'biri tatlı biri acıdır*' vurgusu nakşilik ile bektaşiliğe işarettir.bu iki tarikatın silsilesi ilimde aliye imanda ebubekire kadar gitmektedir.aziz imam cafer-i sadıkın annesi ferve iki kere cihetten ebubekirin soyundan gelmektedir.babasıda iki cihetten imam aliden gelmektedir sanırız.dolayısı ile azizliği yani her iki tarikat tarafından sevilirliği bundan gelmektedir.imam ali ile imam ebubekirin muhabbetlerine gider.ümminebi/fakirresul derki:'her kim şu dört kişinin muhabbetini gönlünde bulundurmaz ise o kişi münafıktır? o dört kişi şunlardır:'ebubekir,ömer,osman,ali? ''...amenna ve saddakna ya resulallah? aslında bu muhabbetten müteşekkildir o nakşibendilik tarikati ki aynı zamanda sohbetleri ashab-ı kiramdan gelir.imam-ı rabbani derki:'yolumuz ashab-ı kiramın yoludur? ' pir sultanda derki:'yolumuz 12 imamların yoludur? ' yani nakşibendilik ashab-ı kiramın yolu (tarikatı?) bektaşilikte ehlibeytin yolu (tarikatı?) dır.birisi kutsal şeriat bayrağını devralmış diğeride kutsal marifet bayrağını devralmış el ele el hakka yüz yüze yüz hüdaya mehdi aleyhisselama getirmektedirler.aynı kişidir menzilleri ki kulağın biri cafer diğeri mehdidir? caferi sadıktan yola çıkan nakşilik ve bektaşilik 1140 selenik fitne ve imtihandan sonra tekrar mehdi ile buluşur.arada seyri sülukta zaafiyette kalanlar 72 sapık fırkayı meydana getirmiştirki imam-ı rabbaninin babası abdulehat böyle söylemiştir? arap islam sünniliği ile türk islam sünniliği aynı şey değildir.1.osmanlı ile 2.osmanlıda bir değildir.biri türk islam tasavvuf devleti diğeri arap islam şeriat devleti.400 senelik islam elbisesi arapta kalmış son 1000 yıldırda türklerdedir.ve yine türklerde son bulacaktır.yavuz sultan selimin tekrar başa döndürmüş olması bu gerçeği değiştirmez.sonuçta ne yavuz nede şah ismail kazandı.hakikat hikmet ve hüccet kazanmış oldu.bütün bunlara bir delilde maide suresi 54.ayettir.bu ayetin en güzel tefsirinide dr.haluk nurbaki hoca 'anadolu mucizesi' adlı küçük hacimli kitapçığı ile yapmıştırki ona göre maide 54 türklere işarettir.sonuç itibari ile biz başa dönersek vede sırrıhakikatin sırrını faş edersek nakşibendiliğin bekriliği mevlana celalettin rumidir.farukiliği imam-ı rabbanidir.osmaniliği mevlana halid bağdadidir ve aleviliğide seyyid abdulhakim el-arvasidir kendisi ankaradadır.tıpkı hilafet sıralamasındada olduğu gibi rabbül-alemin nakşibendilikte bunu böylece hikmete tabi kılmış iş tamam olmuş ve seyyid abdulbaki el-hüseyninin dediği gibi:'hidayet-i tamme mehdiye kalmıştır? ' dede kokutta ahirzamanda bütün işlerin aslarücu hadisince tekrar türklere vede en faziletli kollarına yani oğuzlara ve kocatürklere geri dönecektir.oğuzlar bektaşilikle kocatürklerde nakşibendilik ile zuhur ederde bayraklılarıyla mehdi aleyhisselam etrafında buluşur tüm dünyanın fethi gerçek olur inşaallah ve elhamdülillah.gördüğünüz gibi biz sırrı en sona bıraktık ki zihin ve kalb gündeminizde bir tutarsızlık olmasın düşünce karanlığınıza bir ışık gönüllerinizin gamına bir tesselli oluştursun diyedir.kuran-ı oku kerim deki:'bekleyin! bizlerde sizinle bekleyenlerdeniz? ' ayetleri bu bekleyişin bir isbat-ı hakikati,hikmeti,hücceti,hidayetidir vesselam :)) _PİRGERÇEKVELİ/DÖRTLÜĞÜ:'AKILLARI GELİN ETMİŞLER/HERKES KENDİ AKLINI BEĞENMİŞ? /NEFİSLERİ PAZARA ÇIKARTMIŞLAR/HERKES KENDİ NEFSİNDEN KAÇMIŞ? '...GERÇEĞE HU HU GERÇEĞE MÜMİNE YA ALİ YA MEHDİ SAHİB-İ AN- ZAMAN? ! ?

  • mehdi29.12.2012 - 13:39

    'AYHAN AYTAÇ YAZAREFENDİ:
    (ALEVİ DİNDARLAR HAREKETİ LİDERİ?)
    ''EN GÜZEL İBADET SABIR, SÜKUT VE KURTULUŞU BEKLEMEKTİR? ! ? ''
    ((...euzu:makale başlığı yaptığımız söz hafız-ı levh-i mahfuzumuz olan imam aliye aittir.sabırdan maksat bela ve musibete olan sabrıdır.sükuttan maksadımız münkir ve münafıklara karşı sükutumuz.ve kurtuluşa gelincede mümin müttaki ve mücahit kardeşlerimizin dört gözle zuhurunu bekledikleri hz.mehdi aleyhisselamın zuhurudur.2013 yılınındaki üç dileğimiz budur.ssk:müminler için sabır, müttakiler için sükut, mücahitlerimiz içinde kurtuluş inşaallah.hz.muhammed (saa) neden imam aliye benden sonra bi takım fitneler olacak bunlara sabırlı ol evinde otur sen kazanacaksın demiştir.ve en nihayetinde de abdurrrahman bin mülcem tarafından başına kılıç darbesi inince şöylece haykırmıştır:'kabenin rabbine andolsunki ben kazandım? ' neyi kazanmıştır imam ali? ve bütün bunların derin tecrübesi ile bu sözü söylemiştir:'en güzel ibadet sabır, sükut ve kurtuluşu beklemektir.' çünki allah sabredenlerle beraberdir.çünki allah sükut etmişdir ve demiştir ki:'bekleyin bizlerde sizinle bekleyenlerdeniz? ' çünki kuran-ı kerim adalet ve doğruluk açısından tamamlanmıştır.eksik birşey bırakılmamıştır.söz inkarcılar için hak olmuştur.batıl o kurana dört cihetten yaklaşamamıştır.kuranın kendisi de sükut etmiştir.oku emri ile başlamış sükut emri ile son bulmuştur.ve kurtuluş? inanırsanız siz kazanacaksınız der kuran.zafer mutlaka allahın ve resullerinin olacaktır der yine.zalimler için yaşasın cehennem der yine.ezilenlerin kurtuluşu ile yetki ve selahiyetlerle üstün kıılınacağı haber verlmiştir.mazlumlar muzafferdir der resul.imam ali ded derki:'mazlumların hesap soracakları gün zalimlerin zulmettiği günden daha çetin olacaktır? '...ne zaman? mehdinin zuhuru ile tabiki.mazlumlar mehdi ile muzaffer o zaman.zalimin zulmü varsa mazlumların mehdisi var çünki.ebubekir ne dedi:'güçsüz olanlar haklarını alıncaya kadar güçlüdür yanımızda? ' yaşlılar, kadınlar, çocuklar korunmaktadır savaşlarda.ağaçlara ürünlere zarar yoktur içtihatta.icabında kısas a kısas vardır din-i islamda ki:'mala mal mülke mülk cana can göze göz dişe diş kana kan nisaya nisa fetaya feta sabiye sabi toprağa toprak ürüne ürün ağaca ağaç? '...kutsal şeriattır bunu söyleyen.her ne şekilde olursa olsun kim haksızlık ve adaletsizlik yapıyorsa bu tüm kutsal şeriatlara aykırıdır.allah ve resulüne isyandır kafa tutmaktır cihat açmaktır.ribanın riba olduğu bilindiği halde bildiğinden şaşmayanlar da allah ve resulüne cihat açmıştır.her türlü kötülükten habersiz kadına iftira atmak hem dünyada hem ahirette allahın lanetine gark olmaktır kutsal şeriatımızda.sonra hem derler ömer dört şahitte işi zorlaştırıyor? hemde derler ki ömer recmettirdi? hangisi doğrudur bir tutarsızlıktır.imandan sonra fasıklık ne kötüdür ya rabbül-alemin.osman için hem kuranı yaktı demek hemde kuranı değiştirdi demek ne büyük bir iftiradır.binlerce hafız varken kuran nasıl değiştirilsin.bir harfi bile değişti diyen kafir olur bilmezmi bu gafiller ki değil bir ayet bir sure olsun değiştirilmiş olan.ve şimdi dabbetülarz çıkmış vaaz veriyorsa ve kim onu inkar ederse kafir olmazmı ki o bir ayettir neml suresi 82.ayettir.dabbe neml 82.ayet ile derki:'sizler allahın ayetlerine tam iman etmezssiniz? ' onun bu sözünü inkar eden kafirdir.kendisini inkar edende kafirdir.ve biz diyoruz ki dabbe mehdi dabbetül arzdır.evet biz diyoruz ki dabbetül-arz mehdinin ta kendisidir.o zaman kimse demesin mehdi ile ilgili ayet varmı? ayeti bırak sure var iyi anlarsan.tarık suresidir.mülk suresidir.yasin suresidir.herbir ayeti mehdi ile okuyan anlar.böylece anlaşılmıştırki kuran ancak ehlibeytin nuru ile anlaşılır.o nurun ala nurda mehdidir.nisa suresi 59 mehdinin ayetidirki allaha resulüne ve ulul-emre itaat farzdır? ahirzamanda ümmetin ulul-emri mehdidir vesselam :)) '
    –.................................................?

  • muaviye18.12.2012 - 13:30

    'AYHAN AYTAÇ YAZAREFENDİ:
    ''MUAVİYENİN ('İÇTİHAT HATASI') MESELESİ? ''
    ((...seyyid ala el-mevdudi, bu i'içtihat hatası' meselesi için çok ilginç bir çıkış yapmıştır.diğer ehl-i sünnet alimlerinin aksine ki, bize göre onlar 'ehl-i nabite'dendirler? yani:(...ümeyye yanlısı ehl-i sünnet?) ...diyor ki mevdudi:'muaviyenin ve amr bin asın ki bir içtihat hatası değildi.mesela örnek olarak kuran yapraklarının mızraklar üzerinde tutulması bir savaş hilesidir.' veya bize göre şeytanın beyaz bayrak çekmesi gibi bir kurnazlıktır? cafer-i sadık'a sormuşlar:'muaviyeninki akılmıydı? ' imam şöyle cevap verdi:'muaviyeninki akıl değil kurnazlıktı.o ise şeytandandır? ' zaten imam alide bu konuda uyarmış ve şöyle demiştir:'dikkat! muaviye size sağınızdan,solunuzdan,önünüzden ve arkanızdan musallat olup saptırmasın.? '...bu durumda biz şunuda tartışmak durumunda kalacağız.şeytanın veya nemrutun kide bir içtihat hatası idi.bi kere içtihat hatası olması için kruandan hadis-i kutsiden hadis-i şeriften deliliniz olmalıdır.mesela ebubekirin ömerin ve osmanınki bir içtihat hatasıdır.içtihat hatası olması için birde hatadan dönülmesi gerekldir ki ismiyle müstesna ihata-i içtihat olsun.ama öylemidir*asla değil.çünki 82 yıllık emevi ısırıcı melikliği ehlibeyt aleyhinde camilerde propaganda yapmış bir resmi politika haline getrilmiştir.mesela laik cumhuriyetin vahdettini hain kabul etmesi gibi haşa imam ali hain kabul edilmiş her cuma hutbesinde 'sevvedallahuvechehu' denilmiştir.ne demektir bu? ('allah onun:(-imam-alinin-) yüzünü:(haşa sümme haşa) kara çıkartsın?) demiyormu peygamberimiz en azılıları ashabıma küfürde cesur olanlarıdır.talha ve zübeyri cemel vakasında hatasını anladı içtihat hatası oldu? ümmül-müminin ayşe binte ebubekir hatasını anladı içtihat hatası kabul edildi.keza daha öncede ebubekir ve ömerde ehlibeyt konusunda hatasını anladı imam ali onları fatıma annemiz adına affetti onlarınkide içtihat hatası kabul edildi.isabet edene iki etmemiş olara bir sevab budur.yoksa sen günah işle işle öleceğin zaman tevbe et? bu iman-ı firavundur ki muaviyenin amr bin asın yezitin mervanın imanı budur zahirde.ilim amel ihlas üçlüsü yok teslimiyet yoktur.hüseyin hilmii ışık muaviyeyi övüyor? diyorki:islam coğrafyasını genişletti.eee sonra? peygamberimizin ektiği tuğba ağaçlarının arasınada zakkum ağaçlarını ekti naber? ve dahası o tuğba ağaçlarını sulamayı bıraktıda sadece zakkumlar sulandı kök saldı.şimdi ümmet-i muhammedin hastalığı budur.kanser gibi yayılmış bir emevi emperyalizmi.abd ve emevi emperyalizmi ise şimdi kolkola.sonra şeytan deccal süfyan koalisyonu çıktı meydana.biz hala şu sözümüzün arkasında duruyoruz:'ümmet-i muhammed emevi emperyalizminden kurtulmadıkça abd emperyalizminden asla kurtulamıyacaktır.'...çünki birincisi nefsiemmare gibi ikinciside şeytan gibidir.dahası ümmet-i muhammedin nefsiemmaresi işte budur emevi patentli islam anlayışı.taklid-i iman taklidi amel taklid-i ihlas işte budur.sizi gidi taklikçiler sizi? oysa müminliğin esası taklit değil tahkiktir.dervişliktir.şeytan ile ladesleşmektir.o vesvese verdiği zaman aklımda demektir.muaviye ne dedi:'siz 32 farzı yapın gerisin geriye herşeyi yapmakta özgürsünüz? '...eee54 farz? eline beline diline sahiplik nefsine hakimlik.eğer emevilerin baş zalimlerinin daimi hataları içtihat hatası ise neden baba ilyasların baba ishakların şeyh bedreddinlerin şah ismailllerin pir sultanlarınkide bir içtihat hatası kabul edilmez.öyle ya siz sütten çıkmış kaşıkmısınız? şimdi birde arap baharı çöl serabı vardır.mübarek yeztten daha zlim kaddafi mervandan daha zoorba olmuşta esat bir haccac olmuşta sünni-süfyaniler kıyamda.vay be? ne kadar akıllı bunlar.işte biz buna süfyan ve deccal adaleti diyoruz.herşey tersine döndümü hakikatte siz artık mehdinin zuhurunu bekleyin başkada birşey düşünmeyin bizden bu kadar aklı olan işletsin kulağı olan işitsin.her ağzı olan konuşurda her kulağı olan işitmez mümin canlar? ? ? selam! ilmi rahmetül aleyküm ehlibeytten vesselam :)) '
    – YAŞASIN! MEHDİ MESİH MELKİSEDEK

  • vesvese16.12.2012 - 12:38

    AYHAN AYTAÇ YAZAREFENDİ:
    'VESVESE ANTİ-VESVESE LABİRENT VESVESE NEDİR? '
    ((...euzu:eren erdemin bir yaklaşımı vardır! normal ve anormalleşme.vesveseyi bu minvalde değerlendirmekte yarar vardır.kutsi sözler normalitemizi güçlendirirken lain sözler anormalleştirmektedir hayatımızı.rahman-mesih-mehdi eksenindeki hayatımıza kutsi sözler hakimse şeytan-deccal-süfyan eksenindeki hayatımıza lain sözler hakimdir.öyle bir söz söylemeli veya öyle birşey yapmalıyızki sünnet-i kutsi ve sünnet-i lainiyyette veya sünnet-i muhammediyye ile sünnet-i şeytaniyyette kendini göztermiş olsun.imam-ı rabbani sünnet ve bidat konusunu işlerken böyle tarif etmiştir.bir sünneti ihya etmek ahlak-ı muhammediyyeyi ihya etmektir.bu hayatımızı normalleştirmektedir elbette.veda hutbesinde 'benim değiştirdiklerimin dışında en ufak şeye uyarsanız bu şeytanı mutlu edecektir? '...der resulullah -aleyhi ve ala alihisselatuvesselam- işte vesveseyi böyle değerlendirmiş olalım.anti-vesveseye gelince! furkan 52 de inkarcılara karşı kuran ile cihat açın der.6666 vesvese olduğunu düşünelim.bu vesveseye karşı anti-vesvese olarak 6666 ayeti bir ok veya mızrak gibi kullanabiliriz elbet.işte buda kısaca bizin anti-vesveseyi yorumlamamızdır.gelelim labirent vesveseye! peygamberimiz haber vermiştir ki:'birgün şeytan size gelecek.ve şunu soracaktır:sizi kim yarattı? sizde bizi allah yarattı dediğinizde ikinci soru gelecek:peki (haşa) allahı kim yarattı? ve siz ona o zaman diyinizki:'ben allah ve resulüne iman ediyorum? '...işte bu bir labirent vesvesedir.ve cevabıda yine belki anti-vesvese babında 'ben allah ve resulüne iman ediyorum? ' olacaktır.bendeniz naçizane kendimden bir örnekle bu konuyu tamamlamak istiyorum.ateist-agnostik dönemimde şeytan-ı lain-i yallah bana şöyle bir labirent vesvese verdi:'tanrı yarattığı yerdemi duruyor yaratmadığı yerdemi? '...ben güya buna şöylece cevap bulmaya çalışıyordum:'tanrı yarattığı yerdedir desem tanrının yarattığı yere ihtiyacımı vardır? yok tanrı yaratmadığı yerde duruyor desem bu seferde tanrının yaratmadığı yer neresi olabilirki ilmi ve rahmetiyle heryeri kuşatmıştır.sonuçta bu vesvesenin labirent olduğu anlaşılıyor.işte bu yüzden ateistler bu kalb hastalığına yakalanıyorlar.akıl ve ruh anıları ile veya zihin ve kalb hatıraları ile yetersizce duygu ve düşünce cehaletleri ile vede beyinsiz ve nasipsizliğin getirisi ile şeytan-ı lain-i yallaha labirent vesvesesi yüzünden teslim oluyorlar ve ateist oluyorlar.vesvese anti-vesvese ve labirent vesvese nedir? sorumuzun cevabını böylece vermiş bulunuyoruz.selam! ilmi rahmetül aleyküm ehlibeytten vesselam :))