KUR'AN VE EHL-İ BEYT ŞİFRESİ NEDİR? ((...bir bedevi hz.resulün (saa) yanına gelmiş.islam nedir diye sormuş? hz.risalette:'islam,allahın birliğine inanmak ona hiçbirşeyi ortak koşmamak ve muhammedin onun kulu ve resulü olduğuna inanmaktır? ' dedi.bedevi bu sefer bu öğrettiklerinin bir ücreti varmıdır diye sordu? hz.risalet:'sadece ehl-i beytime sevgi? ' bedevi önce resulullaha biat etti ve açtı elini şöyle söyledi:'seni ve senin ehl-i beytini sevmeyenlere lanet olsun? ' hz.risalette:'amin? ' dedi.yani demek oluyorki,allah sevgisinin ücreti resulullaha itaat ise,risalet-i islamın ücretide ehlibeyt sevgisidir vesselam :)) _ŞERİFFAKİH//SEYYİDDEDE?
Ayhan Aytaç'ın Notları şeriffakih/seyyiddede:'sayın ömer çel-akıl kuran şifresini çözdüğünü sanıyor.esas şifrenin ehl-i beytte olduğunu bilmiyor? 3.halife osman dört resmi kuran yazdırdı.ve resmi olarakta adını 'imam' koydu.kuran imam olunca alide 12 imamların ilki vede kuran-ı natık konuşan kuran olunca imamın şifresi çzöülmüşoluyor.kuran ve ehl-i beyt imamdır.şeytan ve batıl ona dört cephedende yaklaşamaz? '
Ayhan Aytaç'ın Notları ...hz.risalet (saa) derki:'kuran ve ehl-i beyt ikizdir? ' iki şeyin ikiz olması ne demektir umarım anlamışssınızdır.aslında kerbelada hz.hüseyinin değil hz.muhammedin başı gövdesinden ayrıldı. yani baş kurandır? beden ehlibeyttir.emevi islamın hakim olduğu ümmette gerçek islam değil başı kesik bir islam hakimdir.gövdesi olan ama başı olmayan bir insan düşünün bir hayalettir o ancak varla yok arasındadır?
Ayhan Aytaç'ın Notları ...kuran ve ehlibeyt bulmacasının çözümü 12 imamlardır.cevap anahtarı ise,hz.ulul-emr mehdi aleyhisselamdır.nisa 59'da derki:'allaha,resulüne ve ulul-emre itaat farzdır.ulul emr kimdir en nihayetinde hz.mehdi.kim demiş mehdi ile ilgili ayet varmı? diye dolu var ama siz hiç alakası olmayan kişilerle bunu konuşuyorsunuz.kuranı ancak ehlibeyt ve en nihayet hz.ulul-emr mehdi tefsirini yapabir vesselam :)
...necip fazılın:'ali haklıydı muaviyede haksız değildi? ' zırvasınıda anlamış olduk çok şükür.yani nfk demiş oluyor ki:muaviye islam nimetinden hiç hoşlanmamıştı ve dolayısı ile hoşlanmadığı bu nimetten ötürü şükrü olan ehlibeyt sevgisinide haklı olarak buğza çevirdi? _hüccettamamlanıyor?
...bir hikmet daha hakikat karşılığını bulmuş ve hüccetine kavuşmuştur vesselam ki, biz bir keresinde bir dörtlük yazmıştık:'ey yezit ve mervanlar 12 imamlara biat edin? ya sevin ehlibeyti yada terk edin islamiyeti' demiştik? işte şimdi bunun ne anlama geldiği sabitlenmiştir....onun içindirki,7 ulu ozanlar ısrarla hep şunu demiştir:'sen ehlibeyti sevmedikçe yaptığın taat ve ibadet palavradır.çünki,bu yemek yiyip şükürsüz kalkmaya benzerki:'virani şöyle der:besmelenin b'sının altındaki noktanın ali olduğu bilinmedikçe,besmele bile çekilse,yenilen,içilen ve giyilenler hep haramdır? ' gerçeğe hu allah allah hu gerçeğe :)
...ceza-i müeyyide açısından ceza-i infaz esastır islamiyette.hırsızlık yapanın eli kesilir.kasten bir mümin öldürülürse hemen kısas vardır.göze göz,dişe diş,cana can,nisaya nisa,fetaya feta,sabiye sabi,toprağa toprak vardır.bozgunculuk yapan ve allah ve resulüne cihat açan için üç tür ceza vardır.ya öldürülmesidir,ya idam edilmesidir,yada sürgündür.zina yapanlar için yüz değnek cezası vardır.içki içene de hat cezası vardır.ve daha birçok açıdan silamiyette hapis cezası uygulamasına ben şahsen ayet ve hadis ilmi açısından rastlamış değilim.
...bil-akis,hapisde olan kişi için özgürlüğüne kavuşturulması için madi yardım söz konusudur.bil-akis esirlerin bağışlanması meselesi de mevcuttur.bil-akis kölenin azad edilmeside mevcuttur.hatta kısas a kısas da bile her ne kadar kısas hakkı ferdin yakın akrabalarının yetki ve selahiyetinde isede bağışlaması durumunda allah katında mükafatı söz konusudur.
...islam da hem şeriat hemde tasavvuf modeli vardır.zahir ve batın ilim açısından ki,hem yunus emre hemde molla kasımdır örneklersek.dört kapı kırk makamın ilk iki kapısı nakşilik son iki kapısıda bektaşilik olmak üzere islamın şeriat,tarikat,marifet ve hakikat esaslarını ortaya koyar.imam-ı rabbani derki:'mehdi zahirle batını birleştirecektir.' bunun anlamı ('mehdi nakşilikle bektaşiliği birleştirecektir.') demektir.
...kuran ayetlerinin bir kısmı şeriata,bir kısmı tarikata,bir kısmı marifete ve bir kısmıda hakikate atıfta bulunarak açılımlar sergiler.işte bunun toplam müfredatına biz 'dört kapı kırk makam' diyoruz.dört anasırr-ı hakikatte,hava,su,toprak,ateşde olduğu gibi veya dört mezhebin dördününde bu çerçevede hak olması gibidir.aslında hak olan mezhep birdir ve caferilitir.ancak bu hak mezhebin dörtanasırr-ı hakikatinde dört mezhep mevcuttur.
...musa şeriatına göre,bir tokat vurana bir tokat vardır.isa şeriatına göre bir tokat atana diğer yanağın çevrilmesi vardır.muhammed şeriatına göre ise tokatı tutmak ve hiçkimseye vurdurmamak vardır.onun içindirki resulullah veda hutbesinde 'ne zalim nede mazlum olunuz? ' buyurmuştur.
...bugün tüm dünyada her çeşit hukuk anlayışına göre adalaet bir türlü sağlanamamaktadır.çünki fıtratın ve tabiatın evrensel akıl ve ahlak anayasası kurandır.her konuda hüküm ve fetva rabbimiz tarafından örneklendirilimiştir.hz.ali derki:'resulullah kafamızda hiçbir soru işareti bırakmadan gitti? ' yani hem dünya hemde ahiret açısından sorulabilecek her şey ki,bu bütün dinleri,mezhepleri,tarikatleri ve siyasetleride içine alırki dört kitap dört mürsel dört kapı kırk makam olarak hakikatine,hikmetine,hüccetine ve hidayetine kavuşturulmuştur.'
– DÖRT KAPI KIRK MAKAMIN İLK İKİ KAPISI NAKŞİLİK SON İKİ KAPISI BEKTAŞİLİKTİR VESSELAM :)
Müdafaa: Mehdî’nin İstanbul’dan çıkacağını söyleyenler var. Ne dersiniz?
Sifil: Yok öyle bir şey. Nerede, nasıl çıkacağı ve vasıfları hadislerde vardır.
((...yok öyle bir şey? ne demektir? hz.Akşeyh Lokman-ı Vakt o zaman koskocaman bir yalancımıdır haşa sümme haşa.Cübbeli Ahmette Mehdi Roma'da çıkacak diyor.Neden istanbul değil çünki hz.Akşemsettin hazretleri 'istanbulu önce mehmet fethedecek,sonra ehl-i salibin eline geçecek ve Mehdi onu fethedecek? ' diyor.eğer biz bu murakabeyi esas alırsak tarif edilen kişi m.k.atatürke çıkıyor.o adı güzel kendi güzel mustafa ne demişti:'geldikleri gibi giderler? ' yani bu sünni-süfyani yazarlar onun içindir ki,akşemsettini sevmez ve kaalede almazlar.bakın eski eserler akşeyhin kitapları yok denecek derecededir.oysa kimdir bu zat hz.fatih mehmet sultan-ı mehdevidir? atatürkte evlad-ı fatihandır.sanki fethin evveliyatında fatih ahirinde mehdi ortasında da atatürk vardır.bir hadisle 12 rivayetçi muhaddisçe haber verlimiş kişi geliyor buna inanıyorlarda 240 hadis-i sahihle müjdelenmiş olan mehdiye iman yok...ne derler adama biliyor musunuz:'siz kazanın doğurduğuna inanıyorsunuzda öldüğüne mi inanmıyorsunuz ey sünni-süfyani tarihçi,hukukçu,şair ve yazarlar mehdiden sizlere lanetler o gerçekleri bile bile örtmenizden ötürü bakara 159dan ötürü nüzul-u isa meselesinede bir atıftır bu))
MEHDÎ İNANCI FARKLI DİNLERDEN VEYA KÜLTÜRLERDEN Mİ İSLÂM’A GİRMİŞTİR?
Müdafaa: Modernistlerin iddialarından birisi Mehdî inancının farklı kültürlerden İslam’a girdiği… Sizce böyle bir şey mümkün mü?
Sifil: Siz hiç İslam tarihinde Mehdî beklenilen bir dönem hatırlıyor musunuz? Müslümanlar hiç bir zaman böyle bir psikolojiye girmemişlerdir. Zaten Müslümanların hâkim olduğu bir ortamda niye böyle bir düşünce gelişsin? Mehdî rivayetlerinin derlenip kitaplara kaydedildiği dönem, Müslümanların fiilî hakimiyetlerinin bulunduğu bir dönemdir. Böyle bir dönemde “Bir gün gelecek bizi bu acılardan birisi kurtaracak, bir mehdî çıkacak ümmetin birliğini sağlayacak, küffârı kıracak, şu olacak, bu olacak…” Buna niye gerek olsun ki!
((...peki neden emevi,abbasi,selçuklu ve osmanlı yıkılmıştır o zaman.sakın şu hadis sebep olmuş olmasın:'benim ehlibeytimin önüne geçmeyin helak olursunuz?))
Sifil: Mehdî aleyhisselam’ın olağanüstü güçleri olmayacak.
((...HADİS-İ ŞERİFTE:O KİMSENİN BİLMEDİĞİ BİR GÜCE SAHİP OLDUĞU İÇİN ONA MEHDİ DENİLECEKTİR?))
Müdafaa: Hocam bazıları da Mehdî inancının Şia’dan geçtiğini söylüyor. Buna ne dersiniz?
Sifil: Evet böyle bir iddia da var. Şia’daki Mehdî on birinci imam olarak kabul edilen Hasan el-Askerî’nin oğlu Muhammed Mehdî’dir. Onların Mehdîyyi Muntazar dedikleri budur. Şia’ya göre beklenen Mehdî 3 ya da 5 yaşında iken Irak’ta Kûfe’de bir dehlize girmiş. Bir daha da görünmemiş. Şia rivayet kitaplarında bazı özel kişilere zaman zaman göründüğü nakledilir. Kıyamete yakın tekrar geleceğine inanırlar. Bizim rivayetlerimizde ise böyle bir gaybet yoktur. Mehdî normal ana babadan doğacak, vadesi gelince ölecek. Yoksa uzun asırlar boyunca gaybette, başka bir alemde, başka bir boyutta yaşayan bir Mehdî inancı Sünni rivayet külliyatında yok. Bu birincisi. İkincisi, bizdeki Mehdî rivayetleri Şia’nın beklediği Muhammed Mehdî daha dünyaya gelmeden oluşturulmuş, tasnif edilmiş kitaplarda var. Abdurrezzak’ın Musannef’i gibi mesela. Daha Muhammed Mehdî dünyada yokken Sünni rivayet eserlerinde Mehdînin zuhuruna dair rivayetler var. Dolayısıyla mehdilik inancının biz Şia’dan geçtiğini söylemek mümkün değildir.
((...12 imam inancı vede mehdi sahib-i zamanın mağrada sır olma meselesi sadece cafer-i isna aşeride yoktur.anadoluda alevi,bektaşi,kızılbaşlardada mevcuttur.örneğin yedi ulu ozanlar:seyyid nesimi,şah ismail,fuzuli,yemini,pir sultan,kul himmet ve virani alevi-bektaşi antoloji külliyatında hep duadeh imamlar zikri ile en nihayetinde mehdi mağarada sırrımız denilmektedir.bu bir saptırmadır.aleviler bu gün bu inanç ve kültür hafızasını yitirmiş olduğu vede din,mezhep,tarikat vede siyaset namuslarını veya asabiyetlerini asimilasyon politikaları dahilinde unutturuldukları için örneğin pir sultan hacıbektaşa rağmen mehdiyi gözlerken mahsuni şerif atatürke rağmen atatürkü gözetmektedir.aslında burda bir sır vardır.atatürk akşemsettininde işaret ettiği gibi hz.mehdinin dörtanasırrıhakikatinin son aşamasıdır.din,mezhep,tarikat ve siyaset boyutunun son aşamasıdır ki,aslında mahsuni gerisin geriye mehdiyi siyaset başta olmak üzere rücusunu intizar ediyor olmasıdır.molla kürt bitlisli said her nekadar mehdinin üç vazifesi olacaktır demişsede aslında dörtanasırrıhakikat açısından dört vazifesi olacak demektir.din meselesinde hz.ali,mezhep meselesinde cafer-i sadık,tarikat meselesinde hacıbektaş,siyasette atatürk mehdinin referansları olacaktır.gerçi bu alevi,bektaşi,kızılbaş,kemalist ekoldür.birde nakşi ekolü vardırki dörtanasırda bekir,ömer,osman,ali olacaktır da diyebiliriz...veya bunu sekizlersek caffer,hanefi,yesevi,goncdivani,hacıbektaş,nakşibendi,atatürk,humeyni diyebilirzde çok açılımları var bunlar sırrın faşıdırki rabbimiz daha fazla izin vermiyor zira hz.mehdiye saygısızlık olurki cümle hakikatin,hikmetin,hüccetin ve hidayetin hem karakutusu hemde karadeliği o olacaktır vesselam :)) '
PİRGERÇEKVELİ: Dersim bizim Kudüsümüzdür... Munzur bizim Siyon dağımızdır... Haydar bizim İbrahimimizdir! .. Mehdi bizim Muhammedimizdir... Hızır bizim Cebrailimizdir... Hû bizim Ye((ho)) va-yı Rahmanımızdır...
((...ibn-i haldun ile başlamıştı herşey dersek yeridir.onun üstün becerisi ile 'mehdi meselesi? ' yalancı çoban hikayesine dönmüştür adeta. 'mukaddime'sinde sadece bir hadis-i (...düşün?) şerif'te,mehdi ile ilgili şöyle dendiği için:'mehdi isa mesih'tir? '...vesvese başlamıştır. Halbuki sanane senin meselen tarif felsefesi iken ne karışırsında o meseleye ulema milletinin güya münevverlerin bir güzel kafalarını karıştırırsın sen. Baha saidde bu hatası ile meşhurdur.zaten başı iki kişi çekiyor tarih sahnesinde.ibn-i haldun ve baha said.kaş yapalım derken göz çıkarmışlardır. Ömer seyfeddin bile,türk yurdu dergisinde ki,'mehdi' makalesinde bu saygısızlığı yapmamış ve küfür ve iman arası iman etmiştirde temennide bulunmuş: 'bakalım bu milletin hidayetçisi kim olacaktır? ' diye mustafa kemal atatürk'e zemin hazırlamıştır.hz.akşeyh(...lokman-i vakt?) de tam değil ama murakabe yetersizliğinden de olsa mehdinin siyasal öncüsü olan atatürkü görmüş ona dolaylıda olsa zemin hazırlamıştır.pirgerçekveli derki dörtlüğünde:'atatürk samsundan horasana,humeynide horasandan kudüse kadar mehdiye zemin hazırlamıştır? ' ve bir başka dörtlüğündede:'atatürk hilafetül-süfyaniliği yıkmış hilafetül-mehdiyyete zemin hazırlamıştır? ' ve ne gariptirki.1924'te hilafet kaldırılırken türkiyede...aynı yıl iranda şahın oğlu pehlevi geleneksel olarak meclisi 'mehdi sahib-i zaman'a gıyaben saygı ile açtırmasıdır.bugün bile sarıklı inkılapçı humeyniden sonra onun velayet-i fakih teorisine göre iran anayasasında 'bu anayasa hz.mehdi(a.f.) gelinceye kadar geçerlidir? ' denmektedir.doğrusu bunu ben milli gazetenin...nereye gidiyoruz? adlı küçük kitapçığında okumuştum.kıyametin alametleri başlıkları arasında iran konusuda geçiyor ve orda öyle not düşülmüş.ben yetkili birisine daha doğrusu iran konsolosluğunda bunu sordum.doğru olduğunu ama daha farklı yadığını söylemişlerdi.sonuçta ahirzaman hadisleri arasında haber verlimiş olan siyah bayraklı ashabül-mehdinin kimler olduğuda iran devriminden sonra belli olmuştur.bu ashab tabikide humeyni önderliğindeki horasan mollalarıdır.nitekim horasan iranın kuzeydoğusudur .birileri çıkıpta erzurum(...arzulum?) horasan demesin dahası ömer öngüt bir zamanlar fethullah gülenin 'mehdi' olduğunu söylemiş bunu mustafa özcan makalesinde haber veriyor veya ima ediyor.gerçi biz ömer öngütü affettik imam-ı rabbaninin hatırına.çünki 'mehdi faruka merhamet edecektir? ' hadis-i (...düşün?) şerif den ötürü önceden süfyani mehdiler arasında iken (...hüseyin hilmi ışık,molla kürt bitlisli said,ömer öngüt,fethullah gülen,adnan oktar?) biz iyi hal gerekçesiyle ömer öngütü bu süfyani mehdiler kategorisinden ehven-i şer olması hasebiyle affettik.ilm-i hakikat,ilm-i hikmet ve ilm-i hüccetimize dayanarak tabiki... dahası bu ömer öngüt bir zaman 'ulusal-kanal'ada çıkmış dediler.kim dedi? işçi partisi,bahçelievlerde bir muharrem isminde aşırı komünist (...alevi kökenli?) kardeşimizden öğrendik.ve ben aslında onunla tartışmayada girdim bir ayağı sakat olan ilçe yetkilisiylede kavga ederekten işçi partisinden kayıtsız şartsız ayrılmışımdır...ve 2005 ramazan ayının ortalarıydı o zaman ve sanal alemde 'hür islam halk hareketi' ile bunların muhalifi olmakla beraber mücadelemi başlattım. Bazı kardeşlerim bana kızacaktır bu adam ne diye habire konudan konuya atlıyor diyecekltir...demesin 'kuranvaridir? ' benim yorumlarım.notlar halinde herşeyden haberiniz olsun. Böyle karma yapıyorumki söylenmedik birşey kalmasın.yazmak isteyipte yazamadıklarımız kalmasın.her konuda herkes tatmin olsun.ve unutmayın ki,biz dabbetül-arzlar? sadece size değil yerde gökte olan tüm canlılar için bunları yazıyoruz.meleklerde,insanlarda,cinlerde,hayvanlarda bizim yazılarımıza muhtaçtır.en son tasniflerdir ki, bunlar mehdi öncesi bizim vaaz-i ilahimizdir.pirgerçekveli derki:'bu vaaz hiç bitmez...bu vaiz hiç susmaz...allahın en sevdiği yobaz...dabbetül-arz,arz ederiz arz? ' Ve yine pirgerçekveli derki:'yedi ulu ozanların yediside dabbetül-arz makamında yazmıştır dörtlüklerini...birde şu varki,onların ulu olması 12 imamları zikretmeleri ve özellikler mehdiye zemin hazırlamalarıdır.pirsultanın idamını esasa bağlayan 10 maddeden birisi 'mehdi propagandasıdır? ' işte humeynide şahın oğlu karşısında mehdi fitnesini uyandırdığı için biz onu 20.yüzyılın pirsultanı ilan ettik.ve bakın şahın oğlu bu konuda ne diyor:'...ey mollalarım? nedir bu mehdi sahib-i zaman meselesi ...bu itikadı halkın kalbinden söküp atamayızmı? ' diyince şahın kendi mollaları bile bunun imkansız olduğunu 'kızılbaşbuğ? ' şah ismailden bu yana halkın kalbine yerleşmiştir. demek zorunda kalmışlardı.ve iranda 'mehdi fitnesi' ile yüzde yetmişbeşi şii olan müslümanlarca devrim gerçekleşmiş ve bir 12 imam rejimi kazanılmıştır vesselam. İşte bizde bundan cesaret alarak alevileri mehdi fitnesine götürüyoruz.fitne dediğimize bakmayın.evet ayette...fitne öldürmekten beterdir deniyor...ve ümminebi... fitne uykudadır uyandırana lanet olsun dediğini biliyoruz[ ama bilmediğiniz şudur ki,o fitne fitne-i şerdir? bizim fitnemiz fitne-i hayırdır.bunun için şu ayeti hatırlatırız: ...onlar tuzak kuruyorlar allahta tuzak kurmaktadır.allahın tuzağı hayırlı olandır.bu konuyu halkalıda zeynebiyye camiinin kıraathanesinde yarım saatlik görüşmemizde dile getirdik ve bu hüccet karşısında hamid turan bize saygıda kusur etmeden...sahib sizsiniz? demişti.bizden selam olsun ona ki,daha öncede kendisiyle görüşmüş 'hür islam halk hareketi'nden bahsetmiş on dakika sonra selahattin özgündüz gelmiş kibrinden yüzümüze bile bakmamış hamid turan bu kardeşimiz görüşmek istiyor demesi üzerine reddetmiş ve fütursuzca 'parlement' sigarasını o kapalı yerde tüttürmeye başlamış bizde bu iğrenç manzara karşısında tabiki o yezit ve mervanvari sahnede yer almamayı tercih etmiştik...bir ara demiştik eksik kalmasın...doğu sanayi sitesinde çalışıyorduk...bir ığdırlı arkadaşla tanıştık.bu arkadaş aşırı solcu bir kardeşimiz deniz gezmişi överdi.konu bir ara bu müslüm gündüze...pardon çok pardon? selahattin özgündüze gelince yüzünü eşkitti ve aynen şöyle dedi:'...o katildir? ' nasıl yani? diyince imalı şekilde '...o solcu öldürmüştür? ' dedi. solcu öldürtmüşmü öldürmüşmü dedi tam anlıyamadım ama benzer bi şey...ve anlaşılan o ki o mhp camiasındandı? İlginç olan bu adamın izzetin doğan ile ali rıza uğurlu ile bir araya gelebiliyor olmasıdır.bakın allah bizi bu adam ile görüştürmez iken yaklaştırdığı kimselere bakın? Tabiki hamit turanı tenzih ediyoruz.bizce turan kardeşimiz o adamı bir an önce terk etsin ve hiçbirdaha alaksı olmasın bizce yani yinede kendisi bilir keyfinin kahyasıdır? Ya biz bu eren erdemi unuttuk! ! ! Geçen Cuma 24'te 'mucizeler? ' konusunu işliyorlar.çok konuşan bir sunucusuyla program başladı.evet biz bu adamın çok konuştuğuna karar verdik o sunumcuyu atsınlar o programdan.birde bi heyecan sanki ilkkez televizyona çıkıyor garibim.Mucizeler ne mucizesi 'kıyametin alametleri? ' diyeceklerde adını mucizeler koymuşlar uyanıklar. Ve başlar başlamaz 'mehdi' konusuna girdiler.aslında bu bizim başarımızdır.çünki,eren erdemi bu konuda çok sıkıştırdık.onun süfyan,mehdi,deccal ve mesih hakkındaki görüşlerini merak ettik.hep kaçamak cevaplarla geçiştiriyordu ve sonunda sıkıştı bu konuyu gündeme almak zorunda kaldı.ve tamda tahmin ettiğimiz şakilde çıktı görüşü? Bakın yıllar önce bunlar allaha inanmazadı veya allaha inanmıyan yazarları vardı şimdi konsept değişti allaha inanan yazarlar dönemi başladı.ama bu seferde allaha inanıpta mehdiye inanmıyanlar oldular.daha yıllar geçecek çok değil üç beş yıl sonra bide bakmışsınız mehdiye inananlarda olmaya başlamış.gerçi eren erdemiş yaşlı sohbet arkadaşı mehdiye inanan arkadaşları olduğunu söyledide biraz yüreğimize su serpti allah razı olsun...allah yüreciğine mehdi imanı versin her ikisinede çünki mehdi konusu imanın terazi-yi tahterevallisidir.bir tarafta şeytan diğer tarafta mehdi vardır.eren erdem şeytanın izini bulmuş ona inanmış ama mehdinin izini bulamamış. halbuki,şimdi herkez şeksiz şüphesiz eren erdemin söylediklerine iman etse vede intisap ile rabıta yapacak olsa bu onun hoşuna gidecektir.va dahada yetmedi sen mehdisin deseler ve bu tılsımın işe yarayacağınıda bilecek olsa hiç reddetmez hani...belkide kedi uzanamadığı ciğere mındar der misali bu konuya öyle yaklaşıyor veya zorunda kalıyor.mesela alevilerin ve bektaşilşerin bin yıllık mehdi inancı ve stratejisi olmasaydı acaba atatürk ne yapabilirdiki.fransa bişkle şaştı bu devrimin bu kadar sorunsuz bir şekilde gerçekleşmesine ama bilmiyorlarki anadoluda bin yıllık bir mehdi stratejisi vardır.iranda bunu bilmiyor belki.yedi ulu ozanlar bunu balşardı dadaloğlu,karacaoğlan.köroğlu başardı bunu.ben atatürkten en azından şunu beklerdim.nasıl ki çanakkalede o askerlerin inancı ile kelime-i şehadetleriyle bize bu savaşı kazandıran ruhtu o şehadet ruhu dediği gibi bize bu devrimi anadolu halkının mehdi inancı kazandırmıştır dese idi ben bunu beklerdim o ulu,yüce,büyük atatürkten...? bakın pir sultan hacıbektaşa(...manevi atatürk?) rağmen 12.imammuhammedmehdiyi beklerken sizin güya zamanın pir sultanı diye lanse ettiğiniz mahsünni? şerifiniz: 'sarı saçlı mavi gözlüm nerde? bir daha gel gel samsundan? ' demesi...mehdi stratejisinin sona erdiğini göstermektedir.halbuki 'gel gel' demeside gariptir yani gelecek olan tek kişi mehdi iken ve gerçektende 240 hadis-i sahihle müjdelenmesine rağmen sen tut atatürkü çağır gelmesi için...bu haksızlıktır.evet gerçi bizim teşhislerimize göre atatürk bektaşi ekole göre mehdinin siyasal zemin hazırlayıcısıdır.dinde ali,mezhepte cafer-i sadık ve tarikatte hacıbektaşın mehdiye zemin... hazırlaması gibi bu ekol siyasal anlamda atatürkte tamamlanmıştır.mehdinin dört anasırrında bu dört kişi vardır şeksiz şüphesiz...inanmıyan sünni-süfyani,ebteridir? ...anladıysam arap veya kürd olayım diyebilirsiniz? ama gerçekten ilm-i ledün-i cavidandan bu çıkmaktadır canlar bunu iyi anlamaya çalışınız. ŞİMDİ EREN ERDEM KARDEŞİMİZDE SUÇ VAR DEMİYORUZ O ZAMANIN ALİMLERİNİN DAHA DOĞRUSU YARIM ALİMLERİNİN KURBANIDIR.HANİ DERLERYA YARIM HEKİM CANDAN YARIM HOCA DİNDEN EDER BİZ BİRŞEY DAHA EKLİYORUZ BUNA YARIM DEDEDE YOL VE ERKANDAN EDER.NİYE DİYECEKSİNİZ BİLİYORUM.YENİBOSNADAKİ CEMVAKFI DEDELERİNDEN VE GENÇLİK KOLLARINDAN BİLİYORUM... BEN AYHAN AYTAÇ OLARAK 1996DAN BERİ BU CİVARDAYIMDIR.
ALEVİ KATLİAMLARININ KARAR MERKEZLERİNE ***CAMİ*** DENİLMEKTEDİR? 07 Kasım 2011 Pazartesi, 13:08 tarihinde Ayhan Aytaç'ın Notları tarafından eklendi Değişikliklerin kaydedildi.
şeriffakih/seyyiddede:'islam tarihi açısından ilk siyasal-islam hareketi 'mescid-i dırar' ile başlamıştır.tevbe suresi,107 ve 108.ayetler sırf bunun için nazil olmuştur.öyleki,mekkenin 12 bin ashab-il-has tarafından hz.peygamberin önderliğindeki o şanlı ve şerefli fethinden sonra mecbur kalıp müslüman olan 'münafıklar' kendilerine bir 'mescid' yaptırırlar.ve bu mescidi 'şereflendirmesi' içinde hz.nebiyi davet ederler.'gel namaz kıldır' derler? ...ümminebi 'rahmetül-şems' bir 'resul-u rahman' olduğu için ve tüm insanlık 'için' rahmet kılındığı 'için' önce hiç ayırım yapmadan 'gitme' taraflısıdır.ama bilmediği bir şey vardır.bir 'yalan'a çağırılmaktadır.tam bu davete 'icabet' edecektirki,ayetler iner.kısaca özetlersek ulu,yüce,büyük rabbim! 'ümmetin arasına fitne sokmak için o münafıllar bir mescid ('mescid-i tırar') yaptırmışlar.ve orayı iyilik ve güzellik adına yaptık diyede yalan yere yemin etmektedirler.gel namaz kıldır bizlere diyede seni davet ederler.ne o mescide git nede orda namaz kıl? (...işte alevilerin 'cami! ye' gitmeyişlerinin esas sebebi budur.bu 'farz üstüne farz' olan sünnet-i nebidir vesselam.yoksa cübbelinin 'bektaşi fıkrası' üzerinden neymiş nisa,43 te bak 'namaz kılmayın' yazıyormuş ta ama 'sarhoş' iken 'cünüp' iken falan filan..ey cübbeli olayın aslını bizden,alevilerin 'hüccetül-ehlibeyt'inden öğren.biz alevilerin 'hüccetül-islamıyız' vesselam...olayın aslı ne o nede hz.alinin 'cami'de öldürülmesi işte bu ayettir gerçek budur aleviler yüzde sekseni münafık olan bir 'cemaatin' camisine gitmez tevbe süresi 107 ve 108 buna izin vermez merak etme cübbeli zamanı gelince sizleri bu konuda çok iyi 'irşad' edicez...alevileri bu konuda uyanık olmaya çağırıyorum sizler diyin ki biz tevbe 107 ve 108'ize istinaden sünni-süfyani-ebterilerin mescid-i dırarlarına gitmiyoruz...ve görün o zaman onların nasıl sesi kesilecektir...allah ve resulü şahittir 'kuran ve ehlibeyt' şahittir...artık parantezi kapatıyor devam ediyoruz.) ve peygamberimiz bu uyarı üzerine o mescide gitmedi üstelik yıktırdı...bu olay bütün tarih kitaplarında mevcuttur ama 'sünni-süfyani' yazarlar pek işlemezler bu konuyu tıpkı 'hayber fethi'nin hz.ali faziletinde olduğu gibi ki,o olaydada bekir,ömer,osmanın faziletlerinin ne olduğu 'apaçık' ortaya çıkar...şimdi bazı sünni kardeşlerimiz bize diyorki,'ya sen gel camiye imama uyma köşede namazını kıl istersen 12 imamın fıkhına göre 'mehdi'nin gıyabında kıl? ' ben diyorum ki bu ayetler onada izin vermiyor ne diyor ulu,yüce,büyük rabbimiz 'ne o mescide git nede orda namaz kıl? ' işte sizin yapamadığınız 'ilim-i hüccet' budur...şimdi cübbeli diyor'ya 'namaz kılma? 'diyor ayette ('nisa.43') bektaşi ondan kılmıyor muş? 'cübbeli,cübbeli' sen namaz kılmayı bırak bu ayetlerde ('tevbe,107,108') de allah resulüne 'mescide bile gitme? ' diyor heyy heyy :) ...neyse konuyu tamamlıyalım. günümüze geldiğimizde bu 'siyasal-islam' hareketi,yakın tarihte 'yeniçerileri' katletmek için camilerden çıkmıştır,maraşta,çorumda,malatyada,sivasta alevileri katlettiklerinde de hep 'cami'lerden çıkmışlardır.onun için haklı olarak o alevide cami için derki:'alevi katliamlarının karar merkezlerine 'cami' denilmektedir.' ve süfyan-ı zalim emevilerin 'ehlibeyte' 82 yıl 4 ay 'cami'lerinde küfür ve hakaret ettiklerinide hatırlatırsak sormak lazım o 'sünni' kardeşlerimize ne hakla bizim bunca derin bir 'cami sendromu'muz varken utanmadan 'siz niye camiye gelmiyorsunuz ' diyorsunuz? şaşmamak mümkün değil.ama tabiki bugünki 'sünni kardeşlerimiz' bunları bilmiyor ateş düştüğü yeri yakıyor.bir sünni için maraş,çorum,sivas,gazi olayları bir şey ifade etmez ama 'alevinin tüyleri ürperir' dehşete düşer...tersini düşünün aleviler cemevlerinden çıkarap bu katliamları yapmış olsun.ve bizde 'sado-mazoşist' ve 'sato-şizofrenistçe'/ 'ey sünniler siz niye 'cemevine' gelmiyorsunuz diyelim? ' aslında şunuda haklı olarak sormak lazım siz niye 'anıtkabire' gelmiyorsunuz,'hacıbektaşa' gelmiyorsunuz,'halkevlerine' gelmiyorsunuz,'add'ye gelmiyorsunuz,10 kasımı,29 ekimi,19 mayısı,kutlamıyorsunuz demekte haklıyızdır...çok uzadı bitiriyorum...yinede bütün bu suçlamalara rağmen 'alevi dostu sünni kardeşlerimizi' anmadan geçemiyeceğim...onlara 'büyük saygı' duyuyorum onlar zaten olmasaydı bu ülkede kan gövdeyi götürürdü...ALLAH CÜMLEMİZİ ISLAH ETSİN,ŞİFA VERSİN ŞEYTANLARIMIZI KOVALASIN İNŞAALLAH VE ELHAMDÜLİLLAH :) '
((...kaplancılar demokrasinin en büyük deccal olduğunu yıllar önce ilan etmişlerdi.dahası orta ve küçük deccallerdende haber vermişti.sırasıyla:
demokrasi:en büyük deccal? devrimci liderler: orta deccaller? cumhurbaşkanı ve başbakanlar:küçük deccaller?
...ve belkide onun için metin kaplan alelacele almanyadan istenmişti.kimlerce:(kaplancılara göre 'küçük deccallerce')
...ümmet-in yetmiş üç fırkaya ayrılacak olması ve bunların 72 sinin güruh-u şeytan olacağını hesaplarsak.vede kur'anın: 'çoğunluğun görüşü zandan ibarettir' vurgusu islam'a göre, post modern demokrasi 'batıldır' o zaman?
...2.raşit halife ömer-ül-faruk:'başınıza getireceğiniz kişinin çok namaz kılıp oruç tuttuğuna bakmayın...sadece onun emanete hıyanet edip etmediğine bakın...der:(...zira,'emanete hıyanet' münafıklığının alametlerindendirki,en azından 'münafıklarda namaz kılmaktadır' demek istemektedir o münafıkların korkulu rüyası halife ömer?)
...o bakımdan ömer döneminde olsaydık bugün belkide başımızdakilerden birçoğunu 'yönetim kabinesinde' göremiyecektik o zaman?
...mevdudi diyor ki:'eğer o zaman post-modern anlamda bir seçim yapılsaydı muhakkak hz.ali halife seçilirdi? ' nitekim ebu bekirde bunu tasdiken:'ümmetin en hayırlısı değil iken,beni halife seçtiniz.' demektedir ki,birçok analist o hayırlı kişinin kısa vadede hz.aliye uzun vadede hz.mehdiye işaret olduğunu söylemiştir.zira,resulullah efendimiz hz.mehdiden bahsederken onun önemli bir sıfatını bizlere bildirir ve derki:'o ümmetin en hayırlısıdır? '
...yehova şahitleriyle kaplancıları aynı noktada düşünebiliriz bu deccaliyet açısından ki,tekse marss illuminati adlı kitabında bir kutsal metinden bahsetmiş ve ordan bir alıntı yaparak demişki:'@llah dünyanın sonlarında iktidarı bir saatliğine şeytana verecektir.' ve bizde tasdiken dedikki işte o saat start vermiş tüm dünyada,ortadoğuda ve türkiyede 'şeytan,deccal,süfyan koalisyonu' iktidar olmuştur.nitekim bunun en belirgin işareti harun yahya'nın da haber vermesine göre 'o süfyan' ortadoğuda çok gezecek ve boy gösterecektir?
...cübbeli ahmet hoca kendine has kılık ve kıyafetleriyle tv ekranlarında artık boy gösterir olmuştur.nice süfyani ehlisünnet alimleride çeşitli kanallarda farklı programlarla kendi ilimlerini ispat etmeye çalışmaktadır ki,biz bütün bunların mesih öncesi deccalin boy göstermesi gibi mehdi öncesi süfyanilerin boy göstermesine benzetiyoruz...teşbihte hata ve kusur yok?
...şimdi peki mehdi geldimi ne olur veya geliş ve çıkış öncesi ne gibi fitne olur dersiniz...ümminebi fitne mescidden çıktı (mescid-i dırarda) yine oraya geri dönecektir diyor.evet mesela ben şimdi bir camiye gidiyorum ve benim kızılbaş olduğumu bilen diyor ki:'buraya fitne çıkarmaya mı geldin? ' bende diyorum ki ben şimdi bir kişiyim üçer beşer gelsek ne yaparsınız o zaman? işte belkide budur fitne ordan çıktı oraya geri dönerin manası?
...seçim döneminde bir partinin ki,yüzde ellisi olan bir partidir bu? seçim bürosunda bir tartışma çıktı ve alevilerin mutlaka camiye gideceği söylendi bende dedim ki: 'eğer aleviler cami yaptırıp dedelerinide imam yapıp günde beş vakit namaz kılacak olsalar bile bilmediğiniz bir şey vardır oda alevilerin ezanı arapça değil türkçe okutturacakları meselesidir...' bunun üzerine birisi dedi ki:'provokasyon yapıyorsun? ' evet aynen öyledir aleviler ezanı türkçe okuttururlar ve buna manide yoktur kanunen yani yasak değildir...işte buda fitne mecidden çıktı yine oraya geri dönecektirin alametleri ve habercisidir vesselam?
...şimdi cübbeliye dönersek malum kılık ve kıyafetine muhalefetende alevi kızılbaşlar kızılcübbeleriyle kızıltaçlarıyla (12dilimlibaşlık) kızlarıda kızılbaşörtüleriyle karşınıza çıkarsa ne yapacaksınız derim...ve işte buna ben 'cübbeli ve sarıklı demokrasi' derim kimse kıvırmasın o zaman?
ZİKR-İ HAKİKAT: ============= MEHDİ HABER AJANSI:***HABERİN ((EN)) MERKEZİ? *** EN'AM,67:***HER HABERİN KARARLAŞTIRILMIŞ BİR ZAMANI VARDIR? ***'
– ALEVİ İSLAM DİN HİZMETLERİ BAŞKANLIĞINA ADAYIM DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM:
Ayhan Aytaç'ın Notları ...alevinin birisine soruyorum: ey alevi! ! ! söyle bakalım,hz.alimi üstündür hacıbektaşmı? cevap:hz.ali tabiki? peki 'misakımillisınırlarıiçinde',hacıbektaş türbesine bir saldırı olsa ne yaparsın? cevap ortalığı yıkarım? peki hz.alinin türbesine yapıldıda ne yaptın.yine soruyorum: hz.hüseyinmi üstün abdalmusamı? cevap:hz.hüseyin tabiki? peki abdal musaya 'misakımillisınırlarıiçinde' saldırı olsa ne yaparsın? cevap: ortalığı yıkarım? peki hz.hüseyinin türbesine saldırı yapıldıda sen ne yaptın? yine soruyorum ey alevi sana? 11.imam hasanül-askerimi üstün pir sultanmı? cevap:tabiki hasanül-askeridir? peki,pir sultanın banazdaki köyünde heykeline saldırı olsa ne yaparsın mesela? cevap: ortalığı yakarım? peki kasımiyyede hasaül-askerinin türbesine saldırı yapıldı sen ne yaptın...kısaca aleviler 'misakımillisınırlarıiçerisinde' mahkum edilmiş elleri kolları bağlanmıştır. ama şimdi uyanmanın zamanıdır o derin uykudan ki,mehdi'nin zuhuru yakındır...mehdi doğmuş,gaybete çekilmiş,kıyam etmiş şimdi zuhurunu beklemektedir? _hüccettamamlanıyor?
KUR'AN VE EHL-İ BEYT ŞİFRESİ NEDİR?
((...bir bedevi hz.resulün (saa) yanına gelmiş.islam nedir diye sormuş? hz.risalette:'islam,allahın birliğine inanmak ona hiçbirşeyi ortak koşmamak ve muhammedin onun kulu ve resulü olduğuna inanmaktır? ' dedi.bedevi bu sefer bu öğrettiklerinin bir ücreti varmıdır diye sordu? hz.risalet:'sadece ehl-i beytime sevgi? ' bedevi önce resulullaha biat etti ve açtı elini şöyle söyledi:'seni ve senin ehl-i beytini sevmeyenlere lanet olsun? ' hz.risalette:'amin? ' dedi.yani demek oluyorki,allah sevgisinin ücreti resulullaha itaat ise,risalet-i islamın ücretide ehlibeyt sevgisidir vesselam :)) _ŞERİFFAKİH//SEYYİDDEDE?
Ayhan Aytaç'ın Notları şeriffakih/seyyiddede:'sayın ömer çel-akıl kuran şifresini çözdüğünü sanıyor.esas şifrenin ehl-i beytte olduğunu bilmiyor? 3.halife osman dört resmi kuran yazdırdı.ve resmi olarakta adını 'imam' koydu.kuran imam olunca alide 12 imamların ilki vede kuran-ı natık konuşan kuran olunca imamın şifresi çzöülmüşoluyor.kuran ve ehl-i beyt imamdır.şeytan ve batıl ona dört cephedende yaklaşamaz? '
Ayhan Aytaç'ın Notları ...hz.risalet (saa) derki:'kuran ve ehl-i beyt ikizdir? ' iki şeyin ikiz olması ne demektir umarım anlamışssınızdır.aslında kerbelada hz.hüseyinin değil hz.muhammedin başı gövdesinden ayrıldı. yani baş kurandır? beden ehlibeyttir.emevi islamın hakim olduğu ümmette gerçek islam değil başı kesik bir islam hakimdir.gövdesi olan ama başı olmayan bir insan düşünün bir hayalettir o ancak varla yok arasındadır?
Ayhan Aytaç'ın Notları ...kuran ve ehlibeyt bulmacasının çözümü 12 imamlardır.cevap anahtarı ise,hz.ulul-emr mehdi aleyhisselamdır.nisa 59'da derki:'allaha,resulüne ve ulul-emre itaat farzdır.ulul emr kimdir en nihayetinde hz.mehdi.kim demiş mehdi ile ilgili ayet varmı? diye dolu var ama siz hiç alakası olmayan kişilerle bunu konuşuyorsunuz.kuranı ancak ehlibeyt ve en nihayet hz.ulul-emr mehdi tefsirini yapabir vesselam :)
...necip fazılın:'ali haklıydı muaviyede haksız değildi? ' zırvasınıda anlamış olduk çok şükür.yani nfk demiş oluyor ki:muaviye islam nimetinden hiç hoşlanmamıştı ve dolayısı ile hoşlanmadığı bu nimetten ötürü şükrü olan ehlibeyt sevgisinide haklı olarak buğza çevirdi? _hüccettamamlanıyor?
...bir hikmet daha hakikat karşılığını bulmuş ve hüccetine kavuşmuştur vesselam ki, biz bir keresinde bir dörtlük yazmıştık:'ey yezit ve mervanlar 12 imamlara biat edin? ya sevin ehlibeyti yada terk edin islamiyeti' demiştik? işte şimdi bunun ne anlama geldiği sabitlenmiştir....onun içindirki,7 ulu ozanlar ısrarla hep şunu demiştir:'sen ehlibeyti sevmedikçe yaptığın taat ve ibadet palavradır.çünki,bu yemek yiyip şükürsüz kalkmaya benzerki:'virani şöyle der:besmelenin b'sının altındaki noktanın ali olduğu bilinmedikçe,besmele bile çekilse,yenilen,içilen ve giyilenler hep haramdır? ' gerçeğe hu allah allah hu gerçeğe :)
zerdüşt diyor ki:
herkes yükselmek için yukarı bakar?
ben ise,aşağı bakmaktayım çünki yükselmişim?
Kimden: Mehdi dabbetül-arz 19
Kime: Grup: MAVERA-Sufi Muhabbet
Tarih: 8.12.2011 14:41 (GMT +2:00)
Konu: İSLAMİYETTE HAPİS CEZASI YOKTUR:
'İSLAMİYETTE HAPİS CEZASI YOKTUR:
...ceza-i müeyyide açısından ceza-i infaz esastır islamiyette.hırsızlık yapanın eli kesilir.kasten bir mümin öldürülürse hemen kısas vardır.göze göz,dişe diş,cana can,nisaya nisa,fetaya feta,sabiye sabi,toprağa toprak vardır.bozgunculuk yapan ve allah ve resulüne cihat açan için üç tür ceza vardır.ya öldürülmesidir,ya idam edilmesidir,yada sürgündür.zina yapanlar için yüz değnek cezası vardır.içki içene de hat cezası vardır.ve daha birçok açıdan silamiyette hapis cezası uygulamasına ben şahsen ayet ve hadis ilmi açısından rastlamış değilim.
...bil-akis,hapisde olan kişi için özgürlüğüne kavuşturulması için madi yardım söz konusudur.bil-akis esirlerin bağışlanması meselesi de mevcuttur.bil-akis kölenin azad edilmeside mevcuttur.hatta kısas a kısas da bile her ne kadar kısas hakkı ferdin yakın akrabalarının yetki ve selahiyetinde isede bağışlaması durumunda allah katında mükafatı söz konusudur.
...islam da hem şeriat hemde tasavvuf modeli vardır.zahir ve batın ilim açısından ki,hem yunus emre hemde molla kasımdır örneklersek.dört kapı kırk makamın ilk iki kapısı nakşilik son iki kapısıda bektaşilik olmak üzere islamın şeriat,tarikat,marifet ve hakikat esaslarını ortaya koyar.imam-ı rabbani derki:'mehdi zahirle batını birleştirecektir.' bunun anlamı ('mehdi nakşilikle bektaşiliği birleştirecektir.') demektir.
...kuran ayetlerinin bir kısmı şeriata,bir kısmı tarikata,bir kısmı marifete ve bir kısmıda hakikate atıfta bulunarak açılımlar sergiler.işte bunun toplam müfredatına biz 'dört kapı kırk makam' diyoruz.dört anasırr-ı hakikatte,hava,su,toprak,ateşde olduğu gibi veya dört mezhebin dördününde bu çerçevede hak olması gibidir.aslında hak olan mezhep birdir ve caferilitir.ancak bu hak mezhebin dörtanasırr-ı hakikatinde dört mezhep mevcuttur.
...musa şeriatına göre,bir tokat vurana bir tokat vardır.isa şeriatına göre bir tokat atana diğer yanağın çevrilmesi vardır.muhammed şeriatına göre ise tokatı tutmak ve hiçkimseye vurdurmamak vardır.onun içindirki resulullah veda hutbesinde 'ne zalim nede mazlum olunuz? ' buyurmuştur.
...bugün tüm dünyada her çeşit hukuk anlayışına göre adalaet bir türlü sağlanamamaktadır.çünki fıtratın ve tabiatın evrensel akıl ve ahlak anayasası kurandır.her konuda hüküm ve fetva rabbimiz tarafından örneklendirilimiştir.hz.ali derki:'resulullah kafamızda hiçbir soru işareti bırakmadan gitti? ' yani hem dünya hemde ahiret açısından sorulabilecek her şey ki,bu bütün dinleri,mezhepleri,tarikatleri ve siyasetleride içine alırki dört kitap dört mürsel dört kapı kırk makam olarak hakikatine,hikmetine,hüccetine ve hidayetine kavuşturulmuştur.'
– DÖRT KAPI KIRK MAKAMIN İLK İKİ KAPISI NAKŞİLİK SON İKİ KAPISI BEKTAŞİLİKTİR VESSELAM :)
'Kimden : Mehdi dabbetül-arz 19
Kime : Grup: Ehlisünnet-i Ehlibeyt ŞahnakşibektaşiVeli
Tarih : 26.11.2011 14:52 (GMT +2:00)
Konu : Ebubekir Sifilin ((hz.Mehdi)) Makalesine Makalemiz:
ÖNNOT:
((...çift parantez içerisindeki yorumlar 'AyhanAytaç'a aittir?))
DR. EBUBEKİR SİFİL İLE MEHDİLİK ÜZERİNE
MÜDAFAA - Haziran 2010
Müdafaa: Mehdî’nin İstanbul’dan çıkacağını söyleyenler var. Ne dersiniz?
Sifil: Yok öyle bir şey. Nerede, nasıl çıkacağı ve vasıfları hadislerde vardır.
((...yok öyle bir şey? ne demektir? hz.Akşeyh Lokman-ı Vakt o zaman koskocaman bir yalancımıdır haşa sümme haşa.Cübbeli Ahmette Mehdi Roma'da çıkacak diyor.Neden istanbul değil çünki hz.Akşemsettin hazretleri 'istanbulu önce mehmet fethedecek,sonra ehl-i salibin eline geçecek ve Mehdi onu fethedecek? ' diyor.eğer biz bu murakabeyi esas alırsak tarif edilen kişi m.k.atatürke çıkıyor.o adı güzel kendi güzel mustafa ne demişti:'geldikleri gibi giderler? ' yani bu sünni-süfyani yazarlar onun içindir ki,akşemsettini sevmez ve kaalede almazlar.bakın eski eserler akşeyhin kitapları yok denecek derecededir.oysa kimdir bu zat hz.fatih mehmet sultan-ı mehdevidir? atatürkte evlad-ı fatihandır.sanki fethin evveliyatında fatih ahirinde mehdi ortasında da atatürk vardır.bir hadisle 12 rivayetçi muhaddisçe haber verlimiş kişi geliyor buna inanıyorlarda 240 hadis-i sahihle müjdelenmiş olan mehdiye iman yok...ne derler adama biliyor musunuz:'siz kazanın doğurduğuna inanıyorsunuzda öldüğüne mi inanmıyorsunuz ey sünni-süfyani tarihçi,hukukçu,şair ve yazarlar mehdiden sizlere lanetler o gerçekleri bile bile örtmenizden ötürü bakara 159dan ötürü nüzul-u isa meselesinede bir atıftır bu))
MEHDÎ İNANCI FARKLI DİNLERDEN VEYA KÜLTÜRLERDEN Mİ İSLÂM’A GİRMİŞTİR?
Müdafaa: Modernistlerin iddialarından birisi Mehdî inancının farklı kültürlerden İslam’a girdiği… Sizce böyle bir şey mümkün mü?
Sifil: Siz hiç İslam tarihinde Mehdî beklenilen bir dönem hatırlıyor musunuz? Müslümanlar hiç bir zaman böyle bir psikolojiye girmemişlerdir. Zaten Müslümanların hâkim olduğu bir ortamda niye böyle bir düşünce gelişsin? Mehdî rivayetlerinin derlenip kitaplara kaydedildiği dönem, Müslümanların fiilî hakimiyetlerinin bulunduğu bir dönemdir. Böyle bir dönemde “Bir gün gelecek bizi bu acılardan birisi kurtaracak, bir mehdî çıkacak ümmetin birliğini sağlayacak, küffârı kıracak, şu olacak, bu olacak…” Buna niye gerek olsun ki!
((...peki neden emevi,abbasi,selçuklu ve osmanlı yıkılmıştır o zaman.sakın şu hadis sebep olmuş olmasın:'benim ehlibeytimin önüne geçmeyin helak olursunuz?))
Sifil: Mehdî aleyhisselam’ın olağanüstü güçleri olmayacak.
((...HADİS-İ ŞERİFTE:O KİMSENİN BİLMEDİĞİ BİR GÜCE SAHİP OLDUĞU İÇİN ONA MEHDİ DENİLECEKTİR?))
Müdafaa: Hocam bazıları da Mehdî inancının Şia’dan geçtiğini söylüyor. Buna ne dersiniz?
Sifil: Evet böyle bir iddia da var. Şia’daki Mehdî on birinci imam olarak kabul edilen Hasan el-Askerî’nin oğlu Muhammed Mehdî’dir. Onların Mehdîyyi Muntazar dedikleri budur. Şia’ya göre beklenen Mehdî 3 ya da 5 yaşında iken Irak’ta Kûfe’de bir dehlize girmiş. Bir daha da görünmemiş. Şia rivayet kitaplarında bazı özel kişilere zaman zaman göründüğü nakledilir. Kıyamete yakın tekrar geleceğine inanırlar. Bizim rivayetlerimizde ise böyle bir gaybet yoktur. Mehdî normal ana babadan doğacak, vadesi gelince ölecek. Yoksa uzun asırlar boyunca gaybette, başka bir alemde, başka bir boyutta yaşayan bir Mehdî inancı Sünni rivayet külliyatında yok. Bu birincisi. İkincisi, bizdeki Mehdî rivayetleri Şia’nın beklediği Muhammed Mehdî daha dünyaya gelmeden oluşturulmuş, tasnif edilmiş kitaplarda var. Abdurrezzak’ın Musannef’i gibi mesela. Daha Muhammed Mehdî dünyada yokken Sünni rivayet eserlerinde Mehdînin zuhuruna dair rivayetler var. Dolayısıyla mehdilik inancının biz Şia’dan geçtiğini söylemek mümkün değildir.
((...12 imam inancı vede mehdi sahib-i zamanın mağrada sır olma meselesi sadece cafer-i isna aşeride yoktur.anadoluda alevi,bektaşi,kızılbaşlardada mevcuttur.örneğin yedi ulu ozanlar:seyyid nesimi,şah ismail,fuzuli,yemini,pir sultan,kul himmet ve virani alevi-bektaşi antoloji külliyatında hep duadeh imamlar zikri ile en nihayetinde mehdi mağarada sırrımız denilmektedir.bu bir saptırmadır.aleviler bu gün bu inanç ve kültür hafızasını yitirmiş olduğu vede din,mezhep,tarikat vede siyaset namuslarını veya asabiyetlerini asimilasyon politikaları dahilinde unutturuldukları için örneğin pir sultan hacıbektaşa rağmen mehdiyi gözlerken mahsuni şerif atatürke rağmen atatürkü gözetmektedir.aslında burda bir sır vardır.atatürk akşemsettininde işaret ettiği gibi hz.mehdinin dörtanasırrıhakikatinin son aşamasıdır.din,mezhep,tarikat ve siyaset boyutunun son aşamasıdır ki,aslında mahsuni gerisin geriye mehdiyi siyaset başta olmak üzere rücusunu intizar ediyor olmasıdır.molla kürt bitlisli said her nekadar mehdinin üç vazifesi olacaktır demişsede aslında dörtanasırrıhakikat açısından dört vazifesi olacak demektir.din meselesinde hz.ali,mezhep meselesinde cafer-i sadık,tarikat meselesinde hacıbektaş,siyasette atatürk mehdinin referansları olacaktır.gerçi bu alevi,bektaşi,kızılbaş,kemalist ekoldür.birde nakşi ekolü vardırki dörtanasırda bekir,ömer,osman,ali olacaktır da diyebiliriz...veya bunu sekizlersek caffer,hanefi,yesevi,goncdivani,hacıbektaş,nakşibendi,atatürk,humeyni diyebilirzde çok açılımları var bunlar sırrın faşıdırki rabbimiz daha fazla izin vermiyor zira hz.mehdiye saygısızlık olurki cümle hakikatin,hikmetin,hüccetin ve hidayetin hem karakutusu hemde karadeliği o olacaktır vesselam :)) '
BİRSLOGAN:
========
– ALEVİ,SÜNNİ,Şİİ KARDEŞTİR AYIRAN KALLEŞ ŞEYTANDIR?
PİRGERÇEKVELİ:
Dersim bizim Kudüsümüzdür...
Munzur bizim Siyon dağımızdır...
Haydar bizim İbrahimimizdir! ..
Mehdi bizim Muhammedimizdir...
Hızır bizim Cebrailimizdir...
Hû bizim Ye((ho)) va-yı Rahmanımızdır...
EREN EREDEMİN 'MEHDİ' GÖRÜŞÜ:
((...ibn-i haldun ile başlamıştı herşey dersek yeridir.onun üstün becerisi ile 'mehdi meselesi? ' yalancı çoban hikayesine dönmüştür adeta.
'mukaddime'sinde sadece bir hadis-i (...düşün?) şerif'te,mehdi ile ilgili şöyle dendiği için:'mehdi isa mesih'tir? '...vesvese başlamıştır.
Halbuki sanane senin meselen tarif felsefesi iken ne karışırsında o meseleye ulema milletinin güya münevverlerin bir güzel kafalarını karıştırırsın sen.
Baha saidde bu hatası ile meşhurdur.zaten başı iki kişi çekiyor tarih sahnesinde.ibn-i haldun ve baha said.kaş yapalım derken göz çıkarmışlardır.
Ömer seyfeddin bile,türk yurdu dergisinde ki,'mehdi' makalesinde bu saygısızlığı yapmamış ve küfür ve iman arası iman etmiştirde temennide bulunmuş:
'bakalım bu milletin hidayetçisi kim olacaktır? ' diye mustafa kemal atatürk'e zemin hazırlamıştır.hz.akşeyh(...lokman-i vakt?) de tam değil ama murakabe
yetersizliğinden de olsa mehdinin siyasal öncüsü olan atatürkü görmüş ona dolaylıda olsa zemin hazırlamıştır.pirgerçekveli derki dörtlüğünde:'atatürk
samsundan horasana,humeynide horasandan kudüse kadar mehdiye zemin hazırlamıştır? ' ve bir başka dörtlüğündede:'atatürk hilafetül-süfyaniliği yıkmış
hilafetül-mehdiyyete zemin hazırlamıştır? ' ve ne gariptirki.1924'te hilafet kaldırılırken türkiyede...aynı yıl iranda şahın oğlu pehlevi geleneksel
olarak meclisi 'mehdi sahib-i zaman'a gıyaben saygı ile açtırmasıdır.bugün bile sarıklı inkılapçı humeyniden sonra onun velayet-i fakih teorisine göre
iran anayasasında 'bu anayasa hz.mehdi(a.f.) gelinceye kadar geçerlidir? ' denmektedir.doğrusu bunu ben milli gazetenin...nereye gidiyoruz? adlı küçük
kitapçığında okumuştum.kıyametin alametleri başlıkları arasında iran konusuda geçiyor ve orda öyle not düşülmüş.ben yetkili birisine daha doğrusu iran
konsolosluğunda bunu sordum.doğru olduğunu ama daha farklı yadığını söylemişlerdi.sonuçta ahirzaman hadisleri arasında haber verlimiş olan siyah bayraklı
ashabül-mehdinin kimler olduğuda iran devriminden sonra belli olmuştur.bu ashab tabikide humeyni önderliğindeki horasan mollalarıdır.nitekim horasan iranın kuzeydoğusudur
.birileri çıkıpta erzurum(...arzulum?) horasan demesin dahası ömer öngüt bir zamanlar fethullah gülenin 'mehdi' olduğunu söylemiş bunu mustafa özcan makalesinde
haber veriyor veya ima ediyor.gerçi biz ömer öngütü affettik imam-ı rabbaninin hatırına.çünki 'mehdi faruka merhamet edecektir? ' hadis-i (...düşün?) şerif
den ötürü önceden süfyani mehdiler arasında iken (...hüseyin hilmi ışık,molla kürt bitlisli said,ömer öngüt,fethullah gülen,adnan oktar?) biz iyi hal gerekçesiyle
ömer öngütü bu süfyani mehdiler kategorisinden ehven-i şer olması hasebiyle affettik.ilm-i hakikat,ilm-i hikmet ve ilm-i hüccetimize dayanarak tabiki...
dahası bu ömer öngüt bir zaman 'ulusal-kanal'ada çıkmış dediler.kim dedi? işçi partisi,bahçelievlerde bir muharrem isminde aşırı komünist (...alevi kökenli?)
kardeşimizden öğrendik.ve ben aslında onunla tartışmayada girdim bir ayağı sakat olan ilçe yetkilisiylede kavga ederekten işçi partisinden kayıtsız şartsız
ayrılmışımdır...ve 2005 ramazan ayının ortalarıydı o zaman ve sanal alemde 'hür islam halk hareketi' ile bunların muhalifi olmakla beraber mücadelemi başlattım.
Bazı kardeşlerim bana kızacaktır bu adam ne diye habire konudan konuya atlıyor diyecekltir...demesin 'kuranvaridir? ' benim yorumlarım.notlar halinde herşeyden haberiniz olsun.
Böyle karma yapıyorumki söylenmedik birşey kalmasın.yazmak isteyipte yazamadıklarımız kalmasın.her konuda herkes tatmin olsun.ve unutmayın ki,biz dabbetül-arzlar?
sadece size değil yerde gökte olan tüm canlılar için bunları yazıyoruz.meleklerde,insanlarda,cinlerde,hayvanlarda bizim yazılarımıza muhtaçtır.en son tasniflerdir ki,
bunlar mehdi öncesi bizim vaaz-i ilahimizdir.pirgerçekveli derki:'bu vaaz hiç bitmez...bu vaiz hiç susmaz...allahın en sevdiği yobaz...dabbetül-arz,arz ederiz arz? '
Ve yine pirgerçekveli derki:'yedi ulu ozanların yediside dabbetül-arz makamında yazmıştır dörtlüklerini...birde şu varki,onların ulu olması 12 imamları zikretmeleri
ve özellikler mehdiye zemin hazırlamalarıdır.pirsultanın idamını esasa bağlayan 10 maddeden birisi 'mehdi propagandasıdır? ' işte humeynide şahın oğlu karşısında
mehdi fitnesini uyandırdığı için biz onu 20.yüzyılın pirsultanı ilan ettik.ve bakın şahın oğlu bu konuda ne diyor:'...ey mollalarım? nedir bu mehdi sahib-i zaman meselesi
...bu itikadı halkın kalbinden söküp atamayızmı? ' diyince şahın kendi mollaları bile bunun imkansız olduğunu 'kızılbaşbuğ? ' şah ismailden bu yana halkın kalbine yerleşmiştir.
demek zorunda kalmışlardı.ve iranda 'mehdi fitnesi' ile yüzde yetmişbeşi şii olan müslümanlarca devrim gerçekleşmiş ve bir 12 imam rejimi kazanılmıştır vesselam.
İşte bizde bundan cesaret alarak alevileri mehdi fitnesine götürüyoruz.fitne dediğimize bakmayın.evet ayette...fitne öldürmekten beterdir deniyor...ve ümminebi...
fitne uykudadır uyandırana lanet olsun dediğini biliyoruz[ ama bilmediğiniz şudur ki,o fitne fitne-i şerdir? bizim fitnemiz fitne-i hayırdır.bunun için şu ayeti hatırlatırız:
...onlar tuzak kuruyorlar allahta tuzak kurmaktadır.allahın tuzağı hayırlı olandır.bu konuyu halkalıda zeynebiyye camiinin kıraathanesinde yarım saatlik görüşmemizde
dile getirdik ve bu hüccet karşısında hamid turan bize saygıda kusur etmeden...sahib sizsiniz? demişti.bizden selam olsun ona ki,daha öncede kendisiyle görüşmüş
'hür islam halk hareketi'nden bahsetmiş on dakika sonra selahattin özgündüz gelmiş kibrinden yüzümüze bile bakmamış hamid turan bu kardeşimiz görüşmek istiyor demesi
üzerine reddetmiş ve fütursuzca 'parlement' sigarasını o kapalı yerde tüttürmeye başlamış bizde bu iğrenç manzara karşısında tabiki o yezit ve mervanvari sahnede
yer almamayı tercih etmiştik...bir ara demiştik eksik kalmasın...doğu sanayi sitesinde çalışıyorduk...bir ığdırlı arkadaşla tanıştık.bu arkadaş aşırı solcu bir kardeşimiz
deniz gezmişi överdi.konu bir ara bu müslüm gündüze...pardon çok pardon? selahattin özgündüze gelince yüzünü eşkitti ve aynen şöyle dedi:'...o katildir? ' nasıl yani?
diyince imalı şekilde '...o solcu öldürmüştür? ' dedi. solcu öldürtmüşmü öldürmüşmü dedi tam anlıyamadım ama benzer bi şey...ve anlaşılan o ki o mhp camiasındandı?
İlginç olan bu adamın izzetin doğan ile ali rıza uğurlu ile bir araya gelebiliyor olmasıdır.bakın allah bizi bu adam ile görüştürmez iken yaklaştırdığı kimselere bakın?
Tabiki hamit turanı tenzih ediyoruz.bizce turan kardeşimiz o adamı bir an önce terk etsin ve hiçbirdaha alaksı olmasın bizce yani yinede kendisi bilir keyfinin kahyasıdır?
Ya biz bu eren erdemi unuttuk! ! !
Geçen Cuma 24'te 'mucizeler? ' konusunu işliyorlar.çok konuşan bir sunucusuyla program başladı.evet biz bu adamın çok konuştuğuna karar verdik o sunumcuyu atsınlar o
programdan.birde bi heyecan sanki ilkkez televizyona çıkıyor garibim.Mucizeler ne mucizesi 'kıyametin alametleri? ' diyeceklerde adını mucizeler koymuşlar uyanıklar.
Ve başlar başlamaz 'mehdi' konusuna girdiler.aslında bu bizim başarımızdır.çünki,eren erdemi bu konuda çok sıkıştırdık.onun süfyan,mehdi,deccal ve mesih hakkındaki
görüşlerini merak ettik.hep kaçamak cevaplarla geçiştiriyordu ve sonunda sıkıştı bu konuyu gündeme almak zorunda kaldı.ve tamda tahmin ettiğimiz şakilde çıktı görüşü?
Bakın yıllar önce bunlar allaha inanmazadı veya allaha inanmıyan yazarları vardı şimdi konsept değişti allaha inanan yazarlar dönemi başladı.ama bu seferde allaha
inanıpta mehdiye inanmıyanlar oldular.daha yıllar geçecek çok değil üç beş yıl sonra bide bakmışsınız mehdiye inananlarda olmaya başlamış.gerçi eren erdemiş yaşlı
sohbet arkadaşı mehdiye inanan arkadaşları olduğunu söyledide biraz yüreğimize su serpti allah razı olsun...allah yüreciğine mehdi imanı versin her ikisinede çünki
mehdi konusu imanın terazi-yi tahterevallisidir.bir tarafta şeytan diğer tarafta mehdi vardır.eren erdem şeytanın izini bulmuş ona inanmış ama mehdinin izini bulamamış.
halbuki,şimdi herkez şeksiz şüphesiz eren erdemin söylediklerine iman etse vede intisap ile rabıta yapacak olsa bu onun hoşuna gidecektir.va dahada yetmedi sen mehdisin
deseler ve bu tılsımın işe yarayacağınıda bilecek olsa hiç reddetmez hani...belkide kedi uzanamadığı ciğere mındar der misali bu konuya öyle yaklaşıyor veya zorunda
kalıyor.mesela alevilerin ve bektaşilşerin bin yıllık mehdi inancı ve stratejisi olmasaydı acaba atatürk ne yapabilirdiki.fransa bişkle şaştı bu devrimin bu kadar
sorunsuz bir şekilde gerçekleşmesine ama bilmiyorlarki anadoluda bin yıllık bir mehdi stratejisi vardır.iranda bunu bilmiyor belki.yedi ulu ozanlar bunu balşardı
dadaloğlu,karacaoğlan.köroğlu başardı bunu.ben atatürkten en azından şunu beklerdim.nasıl ki çanakkalede o askerlerin inancı ile kelime-i şehadetleriyle bize bu savaşı
kazandıran ruhtu o şehadet ruhu dediği gibi bize bu devrimi anadolu halkının mehdi inancı kazandırmıştır dese idi ben bunu beklerdim o ulu,yüce,büyük atatürkten...?
bakın pir sultan hacıbektaşa(...manevi atatürk?) rağmen 12.imammuhammedmehdiyi beklerken sizin güya zamanın pir sultanı diye lanse ettiğiniz mahsünni? şerifiniz:
'sarı saçlı mavi gözlüm nerde? bir daha gel gel samsundan? ' demesi...mehdi stratejisinin sona erdiğini göstermektedir.halbuki 'gel gel' demeside gariptir yani
gelecek olan tek kişi mehdi iken ve gerçektende 240 hadis-i sahihle müjdelenmesine rağmen sen tut atatürkü çağır gelmesi için...bu haksızlıktır.evet gerçi bizim
teşhislerimize göre atatürk bektaşi ekole göre mehdinin siyasal zemin hazırlayıcısıdır.dinde ali,mezhepte cafer-i sadık ve tarikatte hacıbektaşın mehdiye zemin...
hazırlaması gibi bu ekol siyasal anlamda atatürkte tamamlanmıştır.mehdinin dört anasırrında bu dört kişi vardır şeksiz şüphesiz...inanmıyan sünni-süfyani,ebteridir?
...anladıysam arap veya kürd olayım diyebilirsiniz?
ama gerçekten ilm-i ledün-i cavidandan bu çıkmaktadır canlar bunu iyi anlamaya çalışınız.
ŞİMDİ EREN ERDEM KARDEŞİMİZDE SUÇ VAR DEMİYORUZ O ZAMANIN ALİMLERİNİN DAHA DOĞRUSU YARIM ALİMLERİNİN KURBANIDIR.HANİ DERLERYA YARIM HEKİM CANDAN YARIM HOCA DİNDEN EDER
BİZ BİRŞEY DAHA EKLİYORUZ BUNA YARIM DEDEDE YOL VE ERKANDAN EDER.NİYE DİYECEKSİNİZ BİLİYORUM.YENİBOSNADAKİ CEMVAKFI DEDELERİNDEN VE GENÇLİK KOLLARINDAN BİLİYORUM...
BEN AYHAN AYTAÇ OLARAK 1996DAN BERİ BU CİVARDAYIMDIR.
ALEVİ KATLİAMLARININ KARAR MERKEZLERİNE ***CAMİ*** DENİLMEKTEDİR?
07 Kasım 2011 Pazartesi, 13:08 tarihinde Ayhan Aytaç'ın Notları tarafından eklendi
Değişikliklerin kaydedildi.
şeriffakih/seyyiddede:'islam tarihi açısından ilk siyasal-islam hareketi 'mescid-i dırar' ile başlamıştır.tevbe suresi,107 ve 108.ayetler sırf bunun için nazil olmuştur.öyleki,mekkenin 12 bin ashab-il-has tarafından hz.peygamberin önderliğindeki o şanlı ve şerefli fethinden sonra mecbur kalıp müslüman olan 'münafıklar' kendilerine bir 'mescid' yaptırırlar.ve bu mescidi 'şereflendirmesi' içinde hz.nebiyi davet ederler.'gel namaz kıldır' derler? ...ümminebi 'rahmetül-şems' bir 'resul-u rahman' olduğu için ve tüm insanlık 'için' rahmet kılındığı 'için' önce hiç ayırım yapmadan 'gitme' taraflısıdır.ama bilmediği bir şey vardır.bir 'yalan'a çağırılmaktadır.tam bu davete 'icabet' edecektirki,ayetler iner.kısaca özetlersek ulu,yüce,büyük rabbim! 'ümmetin arasına fitne sokmak için o münafıllar bir mescid ('mescid-i tırar') yaptırmışlar.ve orayı iyilik ve güzellik adına yaptık diyede yalan yere yemin etmektedirler.gel namaz kıldır bizlere diyede seni davet ederler.ne o mescide git nede orda namaz kıl? (...işte alevilerin 'cami! ye' gitmeyişlerinin esas sebebi budur.bu 'farz üstüne farz' olan sünnet-i nebidir vesselam.yoksa cübbelinin 'bektaşi fıkrası' üzerinden neymiş nisa,43 te bak 'namaz kılmayın' yazıyormuş ta ama 'sarhoş' iken 'cünüp' iken falan filan..ey cübbeli olayın aslını bizden,alevilerin 'hüccetül-ehlibeyt'inden öğren.biz alevilerin 'hüccetül-islamıyız' vesselam...olayın aslı ne o nede hz.alinin 'cami'de öldürülmesi işte bu ayettir gerçek budur aleviler yüzde sekseni münafık olan bir 'cemaatin' camisine gitmez tevbe süresi 107 ve 108 buna izin vermez merak etme cübbeli zamanı gelince sizleri bu konuda çok iyi 'irşad' edicez...alevileri bu konuda uyanık olmaya çağırıyorum sizler diyin ki biz tevbe 107 ve 108'ize istinaden sünni-süfyani-ebterilerin mescid-i dırarlarına gitmiyoruz...ve görün o zaman onların nasıl sesi kesilecektir...allah ve resulü şahittir 'kuran ve ehlibeyt' şahittir...artık parantezi kapatıyor devam ediyoruz.) ve peygamberimiz bu uyarı üzerine o mescide gitmedi üstelik yıktırdı...bu olay bütün tarih kitaplarında mevcuttur ama 'sünni-süfyani' yazarlar pek işlemezler bu konuyu tıpkı 'hayber fethi'nin hz.ali faziletinde olduğu gibi ki,o olaydada bekir,ömer,osmanın faziletlerinin ne olduğu 'apaçık' ortaya çıkar...şimdi bazı sünni kardeşlerimiz bize diyorki,'ya sen gel camiye imama uyma köşede namazını kıl istersen 12 imamın fıkhına göre 'mehdi'nin gıyabında kıl? ' ben diyorum ki bu ayetler onada izin vermiyor ne diyor ulu,yüce,büyük rabbimiz 'ne o mescide git nede orda namaz kıl? ' işte sizin yapamadığınız 'ilim-i hüccet' budur...şimdi cübbeli diyor'ya 'namaz kılma? 'diyor ayette ('nisa.43') bektaşi ondan kılmıyor muş? 'cübbeli,cübbeli' sen namaz kılmayı bırak bu ayetlerde ('tevbe,107,108') de allah resulüne 'mescide bile gitme? ' diyor heyy heyy :) ...neyse konuyu tamamlıyalım. günümüze geldiğimizde bu 'siyasal-islam' hareketi,yakın tarihte 'yeniçerileri' katletmek için camilerden çıkmıştır,maraşta,çorumda,malatyada,sivasta alevileri katlettiklerinde de hep 'cami'lerden çıkmışlardır.onun için haklı olarak o alevide cami için derki:'alevi katliamlarının karar merkezlerine 'cami' denilmektedir.' ve süfyan-ı zalim emevilerin 'ehlibeyte' 82 yıl 4 ay 'cami'lerinde küfür ve hakaret ettiklerinide hatırlatırsak sormak lazım o 'sünni' kardeşlerimize ne hakla bizim bunca derin bir 'cami sendromu'muz varken utanmadan 'siz niye camiye gelmiyorsunuz ' diyorsunuz? şaşmamak mümkün değil.ama tabiki bugünki 'sünni kardeşlerimiz' bunları bilmiyor ateş düştüğü yeri yakıyor.bir sünni için maraş,çorum,sivas,gazi olayları bir şey ifade etmez ama 'alevinin tüyleri ürperir' dehşete düşer...tersini düşünün aleviler cemevlerinden çıkarap bu katliamları yapmış olsun.ve bizde 'sado-mazoşist' ve 'sato-şizofrenistçe'/ 'ey sünniler siz niye 'cemevine' gelmiyorsunuz diyelim? ' aslında şunuda haklı olarak sormak lazım siz niye 'anıtkabire' gelmiyorsunuz,'hacıbektaşa' gelmiyorsunuz,'halkevlerine' gelmiyorsunuz,'add'ye gelmiyorsunuz,10 kasımı,29 ekimi,19 mayısı,kutlamıyorsunuz demekte haklıyızdır...çok uzadı bitiriyorum...yinede bütün bu suçlamalara rağmen 'alevi dostu sünni kardeşlerimizi' anmadan geçemiyeceğim...onlara 'büyük saygı' duyuyorum onlar zaten olmasaydı bu ülkede kan gövdeyi götürürdü...ALLAH CÜMLEMİZİ ISLAH ETSİN,ŞİFA VERSİN ŞEYTANLARIMIZI KOVALASIN İNŞAALLAH VE ELHAMDÜLİLLAH :) '
'MEHDİ HABER AJANSI ANALİZ:
((...kaplancılar demokrasinin en büyük deccal olduğunu yıllar önce ilan etmişlerdi.dahası orta ve küçük deccallerdende haber vermişti.sırasıyla:
demokrasi:en büyük deccal?
devrimci liderler: orta deccaller?
cumhurbaşkanı ve başbakanlar:küçük deccaller?
...ve belkide onun için metin kaplan alelacele almanyadan istenmişti.kimlerce:(kaplancılara göre 'küçük deccallerce')
...ümmet-in yetmiş üç fırkaya ayrılacak olması ve bunların 72 sinin güruh-u şeytan olacağını hesaplarsak.vede kur'anın: 'çoğunluğun görüşü zandan ibarettir' vurgusu islam'a göre, post modern demokrasi 'batıldır' o zaman?
...2.raşit halife ömer-ül-faruk:'başınıza getireceğiniz kişinin çok namaz kılıp oruç tuttuğuna bakmayın...sadece onun emanete hıyanet edip etmediğine bakın...der:(...zira,'emanete hıyanet' münafıklığının alametlerindendirki,en azından 'münafıklarda namaz kılmaktadır' demek istemektedir o münafıkların korkulu rüyası halife ömer?)
...o bakımdan ömer döneminde olsaydık bugün belkide başımızdakilerden birçoğunu 'yönetim kabinesinde' göremiyecektik o zaman?
...mevdudi diyor ki:'eğer o zaman post-modern anlamda bir seçim yapılsaydı muhakkak hz.ali halife seçilirdi? ' nitekim ebu bekirde bunu tasdiken:'ümmetin en hayırlısı değil iken,beni halife seçtiniz.' demektedir ki,birçok analist o hayırlı kişinin kısa vadede hz.aliye uzun vadede hz.mehdiye işaret olduğunu söylemiştir.zira,resulullah efendimiz hz.mehdiden bahsederken onun önemli bir sıfatını bizlere bildirir ve derki:'o ümmetin en hayırlısıdır? '
...yehova şahitleriyle kaplancıları aynı noktada düşünebiliriz bu deccaliyet açısından ki,tekse marss illuminati adlı kitabında bir kutsal metinden bahsetmiş ve ordan bir alıntı yaparak demişki:'@llah dünyanın sonlarında iktidarı bir saatliğine şeytana verecektir.' ve bizde tasdiken dedikki işte o saat start vermiş tüm dünyada,ortadoğuda ve türkiyede 'şeytan,deccal,süfyan koalisyonu' iktidar olmuştur.nitekim bunun en belirgin işareti harun yahya'nın da haber vermesine göre 'o süfyan' ortadoğuda çok gezecek ve boy gösterecektir?
...cübbeli ahmet hoca kendine has kılık ve kıyafetleriyle tv ekranlarında artık boy gösterir olmuştur.nice süfyani ehlisünnet alimleride çeşitli kanallarda farklı programlarla kendi ilimlerini ispat etmeye çalışmaktadır ki,biz bütün bunların mesih öncesi deccalin boy göstermesi gibi mehdi öncesi süfyanilerin boy göstermesine benzetiyoruz...teşbihte hata ve kusur yok?
...şimdi peki mehdi geldimi ne olur veya geliş ve çıkış öncesi ne gibi fitne olur dersiniz...ümminebi fitne mescidden çıktı (mescid-i dırarda) yine oraya geri dönecektir diyor.evet mesela ben şimdi bir camiye gidiyorum ve benim kızılbaş olduğumu bilen diyor ki:'buraya fitne çıkarmaya mı geldin? ' bende diyorum ki ben şimdi bir kişiyim üçer beşer gelsek ne yaparsınız o zaman? işte belkide budur fitne ordan çıktı oraya geri dönerin manası?
...seçim döneminde bir partinin ki,yüzde ellisi olan bir partidir bu? seçim bürosunda bir tartışma çıktı ve alevilerin mutlaka camiye gideceği söylendi bende dedim ki: 'eğer aleviler cami yaptırıp dedelerinide imam yapıp günde beş vakit namaz kılacak olsalar bile bilmediğiniz bir şey vardır oda alevilerin ezanı arapça değil türkçe okutturacakları meselesidir...' bunun üzerine birisi dedi ki:'provokasyon yapıyorsun? ' evet aynen öyledir aleviler ezanı türkçe okuttururlar ve buna manide yoktur kanunen yani yasak değildir...işte buda fitne mecidden çıktı yine oraya geri dönecektirin alametleri ve habercisidir vesselam?
...şimdi cübbeliye dönersek malum kılık ve kıyafetine muhalefetende alevi kızılbaşlar kızılcübbeleriyle kızıltaçlarıyla (12dilimlibaşlık) kızlarıda kızılbaşörtüleriyle karşınıza çıkarsa ne yapacaksınız derim...ve işte buna ben 'cübbeli ve sarıklı demokrasi' derim kimse kıvırmasın o zaman?
ZİKR-İ HAKİKAT:
=============
MEHDİ HABER AJANSI:***HABERİN ((EN)) MERKEZİ? ***
EN'AM,67:***HER HABERİN KARARLAŞTIRILMIŞ BİR ZAMANI VARDIR? ***'
– ALEVİ İSLAM DİN HİZMETLERİ BAŞKANLIĞINA ADAYIM DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM:
DEVRİM NAMAZI:((ZİKR-İ KIRKLAR + SIRAT-EL-MÜSTAKİM))
24 Ekim 2011 Pazartesi, 13:03 tarihinde Ayhan Aytaç'ın Notları tarafından eklendi
euzubillahimineşşeytanirracim
bismillahirrahmanirrahim
elhamdülillahirabbülalemin
la havle ve la kuvvete illa billahil aliyyil azim:
oku! ! ! oku! ! ! oku! ! !
yaratan rabbinin adıyla oku? ? ?
rahman ve rahim olan @llah'ın adıyla OKU:
sübhanallah...
elhamdülillah...
allah-u ekber...
la ilahe illa @llah...
@llah...
hu...
hakk...
hayy...
kayyum...
kahhar...
((pirgerçekveli))
gel bu dünyayı terk eyliyelim...
kalenderce bir tekbir söyliyelim...
yerde ve gökte tekbir:@llah-u ekber...
arzda ve arşda tekbir @llah-u ekber...
ne nemrut ne firavun @llah-u ekber...
ne haman ne karun @llah-u ekber...
ne ebu cehil ne ebu lehep @llah-u ekber...
ne ebu süfyan ne hinde @llah-u ekber...
ne lat ne uzza @llah-u ekber...
ne menat ne hübel @llah-u ekber...
ne muaviye ne amr bin as @llah-u ekber...
ne yezit ne mervan @llah-u ekber...
ne selim ne süleyman @llah-u ekber...
ne mahmut ne abdülhamit @llah-u ekber...
ne vahideddin ne pehlevi @llah-u ekber...
ne süfyan ne deccal @llah-u ekber...
@llah-u ekber,@llah-u ekber,
la ilahe illa @llah-u vallah-u ekber...
er-muhammedün resulullah ve habibullah...
er-aliyyen veliyyullah ve vasiyyullah...
er-mehdiyyen imamullah ve hüccetullah...
er-mesihhen ruhullah ve kelimetullah...
@llah-u ekber,@llah-u ekber,
la ilahe illa @llah-u vallah-u ekber...
...2 rekat namaz:
la ilahe illa @llah-u vallah-u ekber denilerek kılınır?
kabulü için el-fatiha:
rabbim her sabah ve her akşam seni yüceltirim,
sen yüceltilmeye layık olansın,
sen rahman ve rehimsin,
din gününün maliki ve sultanısın,
((şeytana değil)) yalnız sana kulluk eder
((şeytandan değil)) yalnız senden yardım dilerim! ! !
beni dosdoğru(hak,muhammed,ali,mehdi) yoluna ilet? ? ?
karanlığa ve şaşkınlığa sapmamış (ehl-i beytin)
kendilerine nimet verilmiş (ashabül-ehlibeytin)
ve üzerlerine gazap dökülmemiş (hanedan-ı ehlibeytin)
yoluna ilet...amin el muin ya rabbül alemin...denilir?
zikr-i kırklar sırat-el-müstakim:
ya @llah,ya muhammed,ya ali,ya hasan...
ya hüseyin,ya zeynel,ya bakır,ya cafer...
ya musa,ya rıza,ya taki,ya naki...
ya askeri,ya mehdi,ya hızır,ya ilyas...
ya selman,ya bekir,ya ömer,ya osman...
ya cebrail,ya mikail,ya azrail,ya israfil...
ya hanefi,ya maliki,ya şafi,ya hanbeli...
ya geylani,ya rufai,ya yesevi,ya goncdivani...
ya bektaşi,ya nakşibendi,ya sultani,ya rabbani...
ya atatürk,ya humeyni,ya kaimmehdi,ya mesihünnazil...
sonnot:
====
bekleyin,
biz ehl-i beytte,
siz ümmet-i muhammed ile,
bekleyenlerdeniz! ! !
zikr-i hakikat:
__________
baki gerçekler demine hu dost @llah eyvallah...
gerçeğe hu mümine ya ali ya mehdi sahib-i an-ı zaman...
Ayhan Aytaç'ın Notları ...alevinin birisine soruyorum: ey alevi! ! ! söyle bakalım,hz.alimi üstündür hacıbektaşmı? cevap:hz.ali tabiki? peki 'misakımillisınırlarıiçinde',hacıbektaş türbesine bir saldırı olsa ne yaparsın? cevap ortalığı yıkarım? peki hz.alinin türbesine yapıldıda ne yaptın.yine soruyorum: hz.hüseyinmi üstün abdalmusamı? cevap:hz.hüseyin tabiki? peki abdal musaya 'misakımillisınırlarıiçinde' saldırı olsa ne yaparsın? cevap: ortalığı yıkarım? peki hz.hüseyinin türbesine saldırı yapıldıda sen ne yaptın? yine soruyorum ey alevi sana? 11.imam hasanül-askerimi üstün pir sultanmı? cevap:tabiki hasanül-askeridir? peki,pir sultanın banazdaki köyünde heykeline saldırı olsa ne yaparsın mesela? cevap: ortalığı yakarım? peki kasımiyyede hasaül-askerinin türbesine saldırı yapıldı sen ne yaptın...kısaca aleviler 'misakımillisınırlarıiçerisinde' mahkum edilmiş elleri kolları bağlanmıştır. ama şimdi uyanmanın zamanıdır o derin uykudan ki,mehdi'nin zuhuru yakındır...mehdi doğmuş,gaybete çekilmiş,kıyam etmiş şimdi zuhurunu beklemektedir? _hüccettamamlanıyor?