öylece bir yerdeyim ki; ne gitmesi mümkün olan ne kalması mümkün olan, öylece bir yerdeyim işte vazgeçmekle direnmek arasında, akla karanın tam ortasındayım kalsam canım yanacak, gitsem hayatım öylece bir yerdeyim işte öylece bir yerdeyim işte kaybetmenin öncesi yeni bir hayatın eşiğindeyim kalsam canım yanacak, gitsem hayatım vazgeçmekle direnmek arasında, akla karanın tam ortasındayım kalsam canım yanacak, gitsem hayatım mevlânâ celâleddîn-i rûmî
''Işık görünmeden renk görünmez, her şey zıddıyla anlaşılır ve zıddıyla kaimdir. Noksanlıklar kemalin aynasıdır. Benliklerden kurtulanlara felek de secde eder ve onun önünde eğilir. Ay da Güneş de … Okuyan aklı miktarınca anlar. Atlaslara, ipeklere bürünen kişinin aklını; o atlas, o ipek, o elbise hiç fazlalaştırır mı?'' Mevlânâ Celâleddîn-i Rûmî
"Gel, gel, ne olursan ol yine gel. İster kafir, ister mecusi, ister puta tapan ol yine gel. Bizim dergahımız, ümitsizlik dergahı değildir. Yüz kere tövbeni bozmuş olsan da yine gel."
işte avrupa bu adamın türbesini bu yüzden hac bellemektedir. bunun içindir ki yeni dünya düzencileri biz okuma tembeli müslümanları uyutmanın en iyi yolu olarak islam mütefekkirleri kılığındakileri kullanmaktadır ve bu adam da bunların önde gidenidir. sahtekardır. başka bir şey değil. bu adamın bu gün 14 temmuz gecesi daha darbe olmadan evvel çatışmalar devam ederken haydi islam alemine hayırlı olsun diyen ve kendini dinleyen sözde müslümanları darbenin hayırlı olduğuna ikna eden onları karşı koymaktan alıkoyan alpaslan kuytuldan ne farkı var.
gerçek mevlanayı tanımak ister misiniz moğollar konyaya girdiklerinde ve yağmalarından halk usandığında hutbelerinin birinde ahaliden biri soruyor ey rumii şimdi biz nasıl bir hal ve tavır takınmalıyız el cevap zatı muhteremden: su gibi olun sakin ve dingin susun ses etmeyin.
yani neymiş bu adamın tavsiyesi tecavuz kaçınılmazsa tadını çıkar. müslüman aynı delikten iki kere sokulmaz diyen peygamberin torununa şu adamın tavsiyesine bakın ne manidar.
öylece bir yerdeyim ki;
ne gitmesi mümkün olan
ne kalması mümkün olan,
öylece bir yerdeyim işte
vazgeçmekle direnmek arasında,
akla karanın tam ortasındayım
kalsam canım yanacak,
gitsem hayatım
öylece bir yerdeyim işte
öylece bir yerdeyim işte
kaybetmenin öncesi
yeni bir hayatın eşiğindeyim
kalsam canım yanacak,
gitsem hayatım
vazgeçmekle direnmek arasında,
akla karanın tam ortasındayım
kalsam canım yanacak,
gitsem hayatım
mevlânâ celâleddîn-i rûmî
''Işık görünmeden renk görünmez, her şey zıddıyla anlaşılır ve zıddıyla kaimdir. Noksanlıklar kemalin aynasıdır. Benliklerden kurtulanlara felek de secde eder ve onun önünde eğilir. Ay da Güneş de … Okuyan aklı miktarınca anlar. Atlaslara, ipeklere bürünen kişinin aklını; o atlas, o ipek, o elbise hiç fazlalaştırır mı?''
Mevlânâ Celâleddîn-i Rûmî
"Ben, âlemler genişliğinde bir ağız isterim, tâ ki, meleklerin bile gıpta ettiği O zâttan söz edebileyim."
Mevlânâ Celâleddîn-i Rûmî
"Gel, gel, ne olursan ol yine gel. İster kafir, ister mecusi, ister puta tapan ol yine gel. Bizim dergahımız, ümitsizlik dergahı değildir. Yüz kere tövbeni bozmuş olsan da yine gel."
işte avrupa bu adamın türbesini bu yüzden hac bellemektedir. bunun içindir ki yeni dünya düzencileri biz okuma tembeli müslümanları uyutmanın en iyi yolu olarak islam mütefekkirleri kılığındakileri kullanmaktadır ve bu adam da bunların önde gidenidir. sahtekardır. başka bir şey değil. bu adamın bu gün 14 temmuz gecesi daha darbe olmadan evvel çatışmalar devam ederken haydi islam alemine hayırlı olsun diyen ve kendini dinleyen sözde müslümanları darbenin hayırlı olduğuna ikna eden onları karşı koymaktan alıkoyan alpaslan kuytuldan ne farkı var.
gerçek mevlanayı tanımak ister misiniz
moğollar konyaya girdiklerinde ve yağmalarından halk usandığında hutbelerinin birinde ahaliden biri soruyor ey rumii şimdi biz nasıl bir hal ve tavır takınmalıyız
el cevap zatı muhteremden:
su gibi olun sakin ve dingin susun ses etmeyin.
yani neymiş bu adamın tavsiyesi tecavuz kaçınılmazsa tadını çıkar.
müslüman aynı delikten iki kere sokulmaz diyen peygamberin torununa şu adamın tavsiyesine bakın ne manidar.