Üstünde gezindiğim kanılarım, altımdan zemini çalmış. Giderek batmışım, ısrarım boynuma dolanmış. Toplam hareketin içinde bir masalmışım, gözüm geç açılmış, şimdi ne yapsam zemin eski zemin değil, belirsiz yarına kalmış. Unutulurum artık, hatalar etrafımı sarmış, böyle öğreniriz dünyayı, geç kalmış.
gökhan, 2011
İlahi olan iz in toplan hareketinde bir an dır. - DERRİDA, 2004, Gramatoloji.
mevlevi tarikatından şair. (tokat, 1712 - istanbul 1791)
mesele şu: kâni, şariliğinin yanında, eflak voyvodası iskerletzade konstantin bey'in özel katipliğini yapıyor. bunun için bükreş'te bulunuyor. fakat uzun yıllar gavur ilinde kalınca hakkında 'olm bu kâni topoşu kesin hristiyan, na buraya yazıyorum' söylentileri çıkıyor. kâni bakıyor ki bu söylentilerle kendisinin gayrımüslim olduğuna kâni olanların sayısı artıyor, 'kırk yıllık kâni, olur mu yani? ' cevap-sorusunu kuruyor (buradaki yani'nin a'sı kısa okunuyor ve yazılırken y büyük. özel isim yani...) , yani diyor ki: 'uzaktayım diye lölö yapmayın, gelirsem kan alırım '.
zaten aslında arkadaşları da söylentiyi öylesine, geyik olsun diye çıkarmışlar bence, çünkü bu kâni komik bi' çocuk, bir kedinin ağzından yazdığı hirrename'siyle ünlü filan. ha, neden cevap gereği duymuş, o da biliyo arkadaşları bunu söyleyip kikir kikir gülüyorlar ama millet inanıyor söylenene.. bir de o zamanlar söylenenlere daha çok inanılırmış.
Üstünde gezindiğim kanılarım, altımdan zemini çalmış.
Giderek batmışım, ısrarım boynuma dolanmış. Toplam
hareketin içinde bir masalmışım, gözüm geç açılmış,
şimdi ne yapsam zemin eski zemin değil, belirsiz yarına
kalmış. Unutulurum artık, hatalar etrafımı sarmış, böyle
öğreniriz dünyayı, geç kalmış.
gökhan, 2011
İlahi olan iz in toplan hareketinde bir an dır. - DERRİDA, 2004, Gramatoloji.
Hayat oyunu.
inanç düşünce kanaat doru olduğunu düşünen beğeni
subjektif bilginin dayanılmaz cazibesi.
fikir,düşünce, hemfikir
Kanı:
Doğruluğuna güvenilen, inanılan yeterli görülen düşünce,kanaat…………..
mevlevi tarikatından şair. (tokat, 1712 - istanbul 1791)
mesele şu: kâni, şariliğinin yanında, eflak voyvodası iskerletzade konstantin bey'in özel katipliğini yapıyor. bunun için bükreş'te bulunuyor. fakat uzun yıllar gavur ilinde kalınca hakkında 'olm bu kâni topoşu kesin hristiyan, na buraya yazıyorum' söylentileri çıkıyor. kâni bakıyor ki bu söylentilerle kendisinin gayrımüslim olduğuna kâni olanların sayısı artıyor, 'kırk yıllık kâni, olur mu yani? ' cevap-sorusunu kuruyor (buradaki yani'nin a'sı kısa okunuyor ve yazılırken y büyük. özel isim yani...) , yani diyor ki: 'uzaktayım diye lölö yapmayın, gelirsem kan alırım '.
zaten aslında arkadaşları da söylentiyi öylesine, geyik olsun diye çıkarmışlar bence, çünkü bu kâni komik bi' çocuk, bir kedinin ağzından yazdığı hirrename'siyle ünlü filan. ha, neden cevap gereği duymuş, o da biliyo arkadaşları bunu söyleyip kikir kikir gülüyorlar ama millet inanıyor söylenene.. bir de o zamanlar söylenenlere daha çok inanılırmış.
kansızların kanaati.
Yargı.