1748 yılının Mayıs ve Haziran aylarında bestelenen ve üç bölümden oluşan Solomon Oratoryosu'nun konusu Eski Ahit'ten alınmıştır... 1. Bölümde İsrail ülkesinin bilge ve sanatsever hükümdârı Solomon'un evliliği canlandırılır; 2. Bölümde, Solomon yargıç olarak, iki annenin paylaşamadığı çocuğu, ortadan bölmeyi önererek gerçek anneyi bulur... 3. Bölüm ise Saba Melikesi için hazırlanan bir gösteridir... Üç bölümlü bir kantat biçiminde düzenlenen oratoryoda müzik geniş bir kullanımla dramatik olmaktan uzaklaştırılarak, zenginleştirilmiştir; bu sebeple de eser Haendel'in en başarılı oratoryoları arasında sayılır... Özellikle eserin başında yer alan üç bölmeli uvertür, görkemli bir fügü de içerir...
İlk teslisin mimarı Pavlos, yahudidir... İkinci ve üçüncü teslisin mimarları da yahudi... Yahudilik, korkunç bir 'falsifikasyon' hareketidir... Karl Popper'ın bahsettiği bilimsel falsifiability ile alakâsı yoktur bu falsifikasyonun; düpedüz çarpıtma ve tahrifatçılık demektir... Fitne, fücur, fesat... Müslüman mahallesindeki salyangozcular da tam olarak bu işi yapıyor... Batı kütüphânelerinde 'İslâm Bilimi' diye sayısız eser olmasına mukabil, 'Hristiyanlık Bilimi' veya 'Yahudilik Bilimi' diye bir şey yoktur... Yahudi ve Hristiyan kalarak bilim yapılamamıştır... Yahudi ve Hristiyan kökenli bilim adamlarının havraya ve kiliseye gidenleri de dahil hepsi bu yüzden ya ateisttir ya agnostiktir veya bilmem nedir... İslâm'a teslim olmak dışındaki ihtimâllerin her biri birer 'füg'dür...
'Twentieth Century' (1934)
Howard Hawks
...
1748 yılının Mayıs ve Haziran aylarında bestelenen ve üç bölümden oluşan Solomon Oratoryosu'nun konusu Eski Ahit'ten alınmıştır... 1. Bölümde İsrail ülkesinin bilge ve sanatsever hükümdârı Solomon'un evliliği canlandırılır; 2. Bölümde, Solomon yargıç olarak, iki annenin paylaşamadığı çocuğu, ortadan bölmeyi önererek gerçek anneyi bulur... 3. Bölüm ise Saba Melikesi için hazırlanan bir gösteridir... Üç bölümlü bir kantat biçiminde düzenlenen oratoryoda müzik geniş bir kullanımla dramatik olmaktan uzaklaştırılarak, zenginleştirilmiştir; bu sebeple de eser Haendel'in en başarılı oratoryoları arasında sayılır... Özellikle eserin başında yer alan üç bölmeli uvertür, görkemli bir fügü de içerir...
...
'Kiss Me Deadly' (1955)
Robert Aldrich
'Crash' (1996)
David Cronenberg
...
İlk teslisin mimarı Pavlos, yahudidir... İkinci ve üçüncü teslisin mimarları da yahudi... Yahudilik, korkunç bir 'falsifikasyon' hareketidir... Karl Popper'ın bahsettiği bilimsel falsifiability ile alakâsı yoktur bu falsifikasyonun; düpedüz çarpıtma ve tahrifatçılık demektir... Fitne, fücur, fesat... Müslüman mahallesindeki salyangozcular da tam olarak bu işi yapıyor... Batı kütüphânelerinde 'İslâm Bilimi' diye sayısız eser olmasına mukabil, 'Hristiyanlık Bilimi' veya 'Yahudilik Bilimi' diye bir şey yoktur... Yahudi ve Hristiyan kalarak bilim yapılamamıştır... Yahudi ve Hristiyan kökenli bilim adamlarının havraya ve kiliseye gidenleri de dahil hepsi bu yüzden ya ateisttir ya agnostiktir veya bilmem nedir... İslâm'a teslim olmak dışındaki ihtimâllerin her biri birer 'füg'dür...
...
'Una Giornata particolare' (1977)
Ettore Scola
13 - Cursed