Her hafta kaçırmadan seyrettiğim dizi. Sanem Çelik'i zaten çok beğeniyordum ama dizi biraz kötü örnek oluyor gibi geldi bana. Başladığından beri ayrıldığı eşine çocuğunu göstermeyen öküzlerde artış oldu. Kendilerini sinan gibi hissediyorlar heralde ama bakalım sonunda ne olacak. Dizinin sonunda sinan çok fena mosmor olmalı bence...
bence Aliye bir bayan ismi demek :) Aliye bana diziyi çağrıştırıyor.Büyük bir beğeniyle izlediğim harika bir dizi.Ayrıca dizideki sevimli rolüyle Arda yı da inanılmaz beğeniyorum.
Türk tv lerinde Türklüğün gelenk görenek ve anenelerine uymayan dizideki dr tiplemesi ile yaşadığı platonik aşk ile eşi arasındaki ikelemleri kendi melakonik hayatının psikoza dönüşmüş hayatı ile tezatın max seviyeye ulaşmış halinin daral getircek bir tıkanmış senaryo içerisinde sapık bir yansıması...
dizi ülke gerçekleriyle örtüşebilsede zaman zaman... evli ve eşiyle az uz da olsa problem yaşayan bayanlara parantez için de vardiği mesajlarla ülke gerçekleriyle örtüşmüyorrrrrrrr
Heeeh en sonunda öldürdü çocugu da çok güzel oldu valla aliye diil bu ömür törpüsü yemin ederim ayıptır yazıktır be kardeşim yok gider çocuga ok der sonra ayrılır çocuk bi zaten söylemiştim önceden de zaten çocuk doktor diil rahip rolünde vallahi ne diim kurudu yazık.
aliye benim annemi çağrıştıyor.yasanan olayların bircok yanı sanki benim ailemin içinden bakılıpta senaryo edilmiş gibi.yasadığımız hayatta aliyeler öle cağresizler ve öle sayıları cok ki... ben burdan dizinin tüm ekibine tesekkür ediyorum.gercekten sahane bir öykü ortaya koymuşlar. Aliye türkiyenin hatta dünyanın bence 1 numaralı dizisidir. Bu; bu kadar açık ve nettir
ben bazı arkadaşlarımıza katılamayacağım.evet bende tutku ile izliyorum ve çoğu zaman yeter artık ya çok sıkıldım diyorum çünkü çok durağan geçiyor.ama maalesef aliye hem kanuni yollara başvurdu hem de kocasını arattırıyor.buna rağmen çocuğunu elde edemiyor.tabii ki toplumun daha fazla sorunları var ama bu da (çocuklarına bir türlü kavuşamayan anneler) Türkiye'nin vazgeçilemeyen gerçekleri arasında.Hemde çok ciddi boyutlarda....
aliye bence izlediim filimlerden en gerçekçi olanı aliye adeta annemin ve dolasıyla benim ve kardeşimin hayatını anlatıyo.bu film bir senaryo değil hayatı onikiden vuran trajedi.kadınların çıkmazdayken ve çaresizlik içersindeyken yinede nasıl sağlam dimdik ayakta durduğunuda çok iyi işlemiş.bütün oyuncular bence rolünün adamı diyebiliriz.yani kısacası ALİYE SÜPER SÜPER SÜPER! ! !
bence çok saçma bir dizi bi kere mahkemece kazanılmış bir hak var ama nedense burada türk polisine başvurulmuyo.ne yani aliye polise başvursa sinanı bulamayacaklar mı ne kadar saçma.ayrıca sanem çelik in ses tonu hiç hoşuma gitmiyo o ne erkek gibi.ben denizin yerinde olsam o doktor asistanla evlenirim kız denizin bir sözüne bakıyo.
büyük bir dram dizisi. her izlediğimde sinana karşı duyduğum nefret daha da büyüyor. Aliye'nin yerinde olsam bu kadar sabırlı olabilir miydim bilemiyorum. gerçekten çocuklarından ayrı yaşayan bir anne olarak durumu çok güç ve acı. ibret dolu bir film.
Başlangıçta gayet iyiydi ama diziyi uzatma çabaları olayları sündürdükçe sündürdü.Bir kadın 30'una gelmiş ve hayatının adamını(deniz) bulmuş.Çocukları için bile olsa hayatından vazgeçmemeli.Artık şu gereksiz fedakarlık gösterilerinden vazgeçilsin hayata bir kere geliyoruz değil mi? Hem bu tür fedakarlıklar artık komik geliyor.Kimse ona çocuklarını bırak demiyor ki! Meriç ve Kahraman'a ve Müco ve Zeliş'e bayılıyorummm.
artik cok bunaltmaya basladi, 2 ay oncesine kadar hic kacirmamaya calisirken ozellikle 3 haftadir izlemiyorum bile. kendini tekrar etmeye baslayan dizilerden biri oldu.
çok ağlak.. sinirimi bozuyor.. ev kadınıyken bizim memlekette iki çocukla dul kal, sonra yakışıklı doktorun teki seni ölesiye sevsin, üstelik başarılı bir modacı ol..! yok daha neler..!
dizinin bir kısmı gerçekleri diğer kısmı ise saçmalıkları sergiliyor.en büyük saçmalık ise,sinan çocukları kaçırıyor arkadan takip eden arabada aliye avukat ve polisler var.içinde polis olan bir araç önünde kaçan aracın yolunu kestiremiyo.r bir telsiz anonsu veya bir cep telefonu ile olayı emniyete bildiremiyor mu.? BENCE DİZİNİN BUNDAN SONRASI BOŞ.
dizi güzel yayın saaatıne kadar zaten tanıtımlarını gördüğümüz için izlemesekte anlıyoruz neler olacağını.bazı saçma bölümleri var mesela adam çocukları arabayla kaçırıyor aliye koşara yakalamaya çalışıyor aralarıda az bir mesafe olmasına rağmen arabayı yakalayamıyor.kıraç her zamanki gibi gene müziğini konuşturuyor.bu dizide mutlu son ne zaman olacak acaba.aliye çok üzüldü biraz gülsün artık.
Her hafta kaçırmadan seyrettiğim dizi. Sanem Çelik'i zaten çok beğeniyordum ama dizi biraz kötü örnek oluyor gibi geldi bana. Başladığından beri ayrıldığı eşine çocuğunu göstermeyen öküzlerde artış oldu. Kendilerini sinan gibi hissediyorlar heralde ama bakalım sonunda ne olacak. Dizinin sonunda sinan çok fena mosmor olmalı bence...
bence Aliye bir bayan ismi demek :)
Aliye bana diziyi çağrıştırıyor.Büyük bir beğeniyle izlediğim harika bir dizi.Ayrıca dizideki sevimli rolüyle Arda yı da inanılmaz beğeniyorum.
Türk tv lerinde Türklüğün gelenk görenek ve anenelerine uymayan dizideki dr tiplemesi ile yaşadığı platonik aşk ile eşi arasındaki ikelemleri kendi melakonik hayatının psikoza dönüşmüş hayatı ile tezatın max seviyeye ulaşmış halinin daral getircek bir tıkanmış senaryo içerisinde sapık bir yansıması...
dizi ülke gerçekleriyle örtüşebilsede zaman zaman...
evli ve eşiyle az uz da olsa problem yaşayan bayanlara parantez için de vardiği mesajlarla ülke gerçekleriyle örtüşmüyorrrrrrrr
aliye,(bence) evinde politika yapamayıp, psikolojik daral gelen ve boynuzlama sanatini dizi izleyicisine masum göstermeye calısan bir karakterdir...
Heeeh en sonunda öldürdü çocugu da çok güzel oldu valla aliye diil bu ömür törpüsü yemin ederim ayıptır yazıktır be kardeşim yok gider çocuga ok der sonra ayrılır çocuk bi zaten söylemiştim önceden de zaten çocuk doktor diil rahip rolünde vallahi ne diim kurudu yazık.
aliye bence bir türkiye gerçegiiiiiiiii.türkiyede aliyeler çok fazla ve onlara yardım edecek kimsenin olmaması.
güçlü bir kadın,bir anne,engel tanımıyor.
Samimi bir burjuva çevresinin yaşantısını anlatıyor...İzlerim...
anneliğin ne kadar güçlü bir duygu olduğunu ve güçlü bir kadını çağrıştırıyor
ALİye ali isminin kadın ismine çevrilmiş hali örneğin; FİKRİye,NURİye,HAYRİye,HAMİye,NACİye...........vb.
aliye benim annemi çağrıştıyor.yasanan olayların bircok yanı sanki benim ailemin içinden bakılıpta senaryo edilmiş gibi.yasadığımız hayatta aliyeler öle cağresizler ve öle sayıları cok ki... ben burdan dizinin tüm ekibine tesekkür ediyorum.gercekten sahane bir öykü ortaya koymuşlar. Aliye türkiyenin hatta dünyanın bence 1 numaralı dizisidir. Bu; bu kadar açık ve nettir
ben bazı arkadaşlarımıza katılamayacağım.evet bende tutku ile izliyorum ve çoğu zaman yeter artık ya çok sıkıldım diyorum çünkü çok durağan geçiyor.ama maalesef aliye hem kanuni yollara başvurdu hem de kocasını arattırıyor.buna rağmen çocuğunu elde edemiyor.tabii ki toplumun daha fazla sorunları var ama bu da (çocuklarına bir türlü kavuşamayan anneler) Türkiye'nin vazgeçilemeyen gerçekleri arasında.Hemde çok ciddi boyutlarda....
aliye veliye deliye hitap ediyor....
bence aliye çok güzel bir kadın ama çocuklarını görmeyince üzüntüden umarım duramıyordur artık sinan karahan çocukların yuzunu göstersin artık.
aliye bence izlediim filimlerden en gerçekçi olanı aliye adeta annemin ve dolasıyla benim ve kardeşimin hayatını anlatıyo.bu film bir senaryo değil hayatı onikiden vuran trajedi.kadınların çıkmazdayken ve çaresizlik içersindeyken yinede nasıl sağlam dimdik ayakta durduğunuda çok iyi işlemiş.bütün oyuncular bence rolünün adamı diyebiliriz.yani kısacası ALİYE SÜPER SÜPER SÜPER! ! !
bence çok saçma bir dizi bi kere mahkemece kazanılmış bir hak var ama nedense burada türk polisine başvurulmuyo.ne yani aliye polise başvursa sinanı bulamayacaklar mı ne kadar saçma.ayrıca sanem çelik in ses tonu hiç hoşuma gitmiyo o ne erkek gibi.ben denizin yerinde olsam o doktor asistanla evlenirim kız denizin bir sözüne bakıyo.
çocukkarın annesine gösterilmemesi üzerinden dönen tipik bir türk dizisi çocukları aliye ne kadar göremez ile dizide o kadar çok uzar
büyük bir dram dizisi. her izlediğimde sinana karşı duyduğum nefret daha da büyüyor. Aliye'nin yerinde olsam bu kadar sabırlı olabilir miydim bilemiyorum. gerçekten çocuklarından ayrı yaşayan bir anne olarak durumu çok güç ve acı. ibret dolu bir film.
teyzem
Başlangıçta gayet iyiydi ama diziyi uzatma çabaları olayları sündürdükçe sündürdü.Bir kadın 30'una gelmiş ve hayatının adamını(deniz) bulmuş.Çocukları için bile olsa hayatından vazgeçmemeli.Artık şu gereksiz fedakarlık gösterilerinden vazgeçilsin hayata bir kere geliyoruz değil mi? Hem bu tür fedakarlıklar artık komik geliyor.Kimse ona çocuklarını bırak demiyor ki! Meriç ve Kahraman'a ve Müco ve Zeliş'e bayılıyorummm.
kuruttu cocugu allaama..
ya kardeşim bu aliye nin bi cinsel yaşamı yok mu yeter artık bu durumu pOROtesto ediyorummm
bence sanem çelik dizilere rolüne,oynadıgı karaktere can veriyor
vala geçen akşam ilk defa seyrettim.bu kadar mantıksızlıklara rağmen hala millet nasıl seyrediyo pes...
artik cok bunaltmaya basladi, 2 ay oncesine kadar hic kacirmamaya calisirken ozellikle 3 haftadir izlemiyorum bile. kendini tekrar etmeye baslayan dizilerden biri oldu.
çok ağlak.. sinirimi bozuyor.. ev kadınıyken bizim memlekette iki çocukla dul kal, sonra yakışıklı doktorun teki seni ölesiye sevsin, üstelik başarılı bir modacı ol..! yok daha neler..!
dizinin bir kısmı gerçekleri diğer kısmı ise saçmalıkları sergiliyor.en büyük saçmalık ise,sinan çocukları kaçırıyor arkadan takip eden arabada aliye avukat ve polisler var.içinde polis olan bir araç önünde kaçan aracın yolunu kestiremiyo.r bir telsiz anonsu veya bir cep telefonu ile olayı emniyete bildiremiyor mu.? BENCE DİZİNİN BUNDAN SONRASI BOŞ.
artık hikayenin bitmesi gerekiyor
dizi güzel yayın saaatıne kadar zaten tanıtımlarını gördüğümüz için izlemesekte anlıyoruz neler olacağını.bazı saçma bölümleri var mesela adam çocukları arabayla kaçırıyor aliye koşara yakalamaya çalışıyor aralarıda az bir mesafe olmasına rağmen arabayı yakalayamıyor.kıraç her zamanki gibi gene müziğini konuşturuyor.bu dizide mutlu son ne zaman olacak acaba.aliye çok üzüldü biraz gülsün artık.