Dereyi tepeyi aştım da geldim
Açtım yüreğimi yollara serdim
Tertemiz kalbimi tek sana verdim
Ne olursun beni sensiz bırakma.
Gördüm ki hasretle günler geçmezmiş
Yıllarca beklesem bahar gelmezmiş
Dediler ki gülsüz yüzler gülmezmiş
Tomurcuk çiçeği susuz bırakma.
Verdiğim sözlerin arkasındayım
Hiç bırakmam seni hep yanındayım
Yalanım var ise bırak yanayım
Ne olursun beni sensiz bırakma.
Haydi gel yeni bir dünya kuralım
Araya girene karşı duralım
Birlikte yaşayıp mutlu olalım
Ne olursun beni aşksız bırakma.
Bilal Esen
Kayıt Tarihi : 3.03.2026 10:43:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Hikayesi:
03, 03, 2026




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!