Ölüm
Bak
Git başımdan
Olüümmmm
Sıkma canımı
Darlatma yüreğimiİ
Korkardım ben karanlıktan
Ama korktuğum
O karanlık paylaştı
Bende ki fakir yanları
Uzun zamandır koyu renkler oldu sığınağım
Ne de çok yanılmışım
Korkarım ani gelenden
Çat kapı herşey altüst olur
Ve öylece
Bakakalır yüreğim
Ben toplanmaya uğraşırken
İçimde ki dağınıklıktan
Korktuğunamı uğradı hayat
Yoksa sen mi korkuttun hayatı
Zaten fazla yaşamazdın o yosun gözlerinle
Belli ki yeryüzünün ihtiyacı varmış
Gözlerinin yeşiline
En çok da koyan ne biliyormusun
Yittim İnsanlığımdan,
Gözlerim SAĞIR / Kulaklarım KÖR / Beynim TOPAL
Yüreğim / Hıncahınç / EkmeK ArasI / K-ÖmüR K-ArasıyıM
Kocaman yüklü kelimelerden geliyorum
Geç kalınmış,yazılamamış anlamlar bırakarak arkada
Bir hoşçakal bile demekten aciz
Yorgunuyum özlemlerin
Üzgünüyüm yaşamadan,bıkmaların
Pişmanıyım yarım kalmışlıkların
Unuttum
Aklımda demeyi
Aklım'da
Sen'de
Lades kemiğinin parçasında asılı kaldınız




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!