seni sevmek...
deprem enkazı altında..
yaşamayı sevmek gibi..
seni sevmek..
bırakmışken bacaklarını bir savaş meydanında..
On yedi yaşındaydın
Yağmur ıslatıyordu saçlarının ucunu
Hiçbir şeyi umursamıyorduk.
Hiçbir şeyden nefret etmiyorduk.
Nefret denen histen habersizdik.
Nasıl yaşadınız bunca elemle
Ben bu safahatla baş edemedim
Uğraştım, kazıdım kendi elimle
Dervişçe sebatla baş edemedim
Çocukça hayaller, büyüyünce biter
Ben, büyüdükçe hayallerim çocuklaştı.
Güçlü görünmeye çalıştığım yeter.
Çocukluğumla benliğim, yeni kucaklaştı.
Nasıl görünürse sonbaharda ağaçlar
Öyleydiler
Nasıl parlarsa güneş ikindi vakti
Öyleydiler
Bir kuru yaprak sanırdım
Kırılacağından korkardım
Hani bezenir deniz
Pamuk pamuk köpükle
Hani örtülüverir tepeler
Bembeyaz tülle
Bir kar tanesi sanırdım
Eriyeceğinden korkardım
Bana gökyüzünden bahsetme
En güzelini gördüm
Bana denizleri gösterme
En güzelinde yüzdüm
İki minik yıldız sanırdım
söneceğinden korkardım
Bu da geçer dediler
Geçer sandım, geçmedi
Kalpten göçer dediler
Yandım, söndüm geçmedi
Kalınca yalnız başına,
Kanar gibi aktı ismin dudaklarımdan
Bir ben gördüm Türkçedeki en güzel ismi
Donuk bir ânın belirdi şark ufuklarımdan
Bir ben gördüm dünyadaki en güzel resmi
Hani gizli sevdalar önceki asırda kalmıştı
Ruhuma sarıp da saklasam seni
Duman duman ufkumu yokluğun kaplar
Gömsem içime ateşten sesini
Çığlığın, yağmurdan güneşi toplar
Ne yapsam bir yanım sensiz kalıyor




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!