Mutluluk arıyorsan,
Başucunda duruyor.
Düşmüş karınca suya,
Beni kurtarın diyor.
Al onu at kenara,
Karınca su Allah'ın,
Mutluluk senin olsun
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Merhaba Yusuf bey kutluyorum bu değerli çalışmayı kutluyorum yürek sesinizi ,emeğinize bin selâm ,bu değerli paylaşımnızden dolayı size çok teşekkürler …….
Saygımla
Mehmet Çobanoğlu
seven ve bu güzellikleri yazdıran kalbinize sağlık çok güzel bir çalışma ve öğüt dolu nasihat dolu tebrik ederim tam puan
Güzel bir çalışma sevgiliye kırgın olsada güzel dileklerde bulunmak .. kutlarım yüreğinizi kaleminiz gönlünüz hiç susmasın tam puanımla Sevgilerimle
Modern yaşamın içinde değerlerimizi korumayarak yozlaşıyoruz ne acı,,,ŞİİRİNLE KİŞİLERE BU TARZ MESAJLAR VERMEN ÇOK ANLAMLI SENİ ÇOK SEVİYORUM İYİKİ VARSIN
Mutlu olmayı bilmek,becebilmek mutluluktan önemli.Kanaat ve şükür mutluluğa giden yolları açar.Allah razı olsun muhterem ağabeyim.Şükrü Topallar
Şiirlerinizde gezdim.Çok engin gönüllü ve çok duyarlı bir kişiliğe sahip olduğunuzu gördüm.Gönül dolusu tebriklerimi ve saygılarımı iletmek istedim.Başarılar diliyorum..................HŞT
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta